12.4.09

אוהבת, לא אוהבת, אוהבת, לא אוהבת...אוהבת?


הכי אוהבת, הכי חייבת, הכי חרשו עליהן...עדיין, נראה שאין ברירה והן יהיו שלי. כן, זה נראה נורא גיקי, מגושם, "זה ממש לא הסגנון שלך, את קלאסית עם טוויסט", ובמילים אחרות: ב-ל-ה!
רוצה.



ההתלהבות סביב "המלכה L" היא היסטרית. הספיקו להכתיר את הילדונת כיורשת, פאשיוניסטה, מדהימה ומה לא. קשה לי, באמת שקשה לי. ולא זה לא בגלל השפם והאוגר שיושב לה על הזרוע - היא בת 13 והיא מתלבשת כמו ילדה בת 13 מאגניבה שיש לה (לאמא שלה) ים של כסף הייתה מתלבשת. זהו.



בפניה נרגשת למלכה האם: די.
לצערי הרב לא מצאתי את התמונה (אני ממשיכה לחפש) אבל כך הלכתי לבית הספר בכיתה י' כשהייתי בת 15. ואין לי יותר מה להוסיף.


מאוהבת!
יש לי בדיוק את אותו הטייץ, רק שלי אין רגליים באורך מטר וחצי, אני בעצמי מטר וחצי. חבל.

התמונות מכאן ומכאן.

שבוע טוב!




2 comments :

  1. גם אני הייתי באובסס למשקפיים כאלו בדיוק, וכמובן שאחרי שקניתי אותם הרכבתי אותם אולי פעמיים ;)

    השבמחק
  2. גם אני לא מבינה מה יש מלורדס הזאת אין לה סטייל בשיט. אם היה לי אמא במעמד של מדונה הייתי מתלבשת פי אלף יותר טוב.

    המשקפיים של ריי באן חרושים אבל מדהימים!
    אוליביה

    השבמחק