27.4.09

"שופוני" - אבל אין על מה!!!

"שופוני" אז הלכנו לשוף. חברתי היקרה ואני השקמנו קום ביום שישי, רצינו להיות בין הראשונות, כדי לזכות בנעליים הכי שוות כמובן. חנינו בריב"ל עשינו סיבוב ע-נ-ק ואז סוף סוף הגענו למקום. רצינו לראות את כל המעצבים/ות השווים/ות ורצינו לראות את יצירות האומנות שקוראים להן נעליים ורצינו לשמוע מוזיקה טובה ורצינו איזה דרינק או לפחות קפה טוב לנשמה...ורצינו...והגענו...

וראינו...

דוכני שוק הכרמל במלא הדרם, DJ עייף (בכל זאת נפתח ב 10:00), ברמן שלא מבין מה הולך סביבו, נערת וואלה! שלא אכלה עשרים שנה לבושה במשהו ששטפתי איתו את הריצפה לפני יומיים (נשבעת) מקפצת יחפה וגוררת אחריה צלם עייף להחריד, כמה פאשיניסטות wannaBe שלא הבינו אם זה ככה מגניב או שבאמת משהו לא בסדר וכמובן, גם ראינו נעליים אמממ...איך לומר - לא משהו, זו כנראה תהיה ההגדרה הנכונה. וגם המחיר - לא משהו.

השיא היה כשהמוכר באחד הדוכנים צעק "נינט לקחה כזה אז גם את חייבת!!!! יאללה בואי תמדדי!" - זה היה גם השלב שהרגשתי שאם אני אמצא עקב סטילטו שווה, אני לא אמדוד ולא אקנה אותו, אני פשוט אפצע את עצמי איתו כדי לשחרר את עצמי מכל זה.



אז הלכנו...

הלכנו ממש מלא ובסופו של דבר הגענו לאחת החנויות היותר אהובות עלי בקינג ג'ורג' PLAZMA - עושה הכי שמח בלב :)




המסקנה: אם לטי - מרקט הפסקתי ללכת לפני 3 שנים אז אולי כדי להפסיק ללכת גם לכל האחרים שמנסים להיות משהו שהם לא. באמת שלא נהנינו וזה בעיקר כי לא היה ממה.


3 תגובות :

  1. כ"כ שמחה שלא הלכתי לשם בסוף.
    הקונספט אמור לעבוד, אבל כנראה שלא..

    אוליביה

    השבמחק
  2. olivia - אני שמחה בשבילך שלא הלכת. באמת, באמת שלא הפסדת כלום!
    MyMoonDay - בהחלט :)

    השבמחק