30.4.09

מעשיות ChickPea בממלכת essie



הרבה נאמר כבר על הלקים של essie, הם צבעוניים, הם עמידים, הם נהדרים ואיכותיים והם ממש עושים כאב שיניים...מרב שהם מתוקים. המחיר אמנם לא זול, אבל האיכות והעמידות פשוט שווים את ההשקעה.

נכנסתי לאתר של essie בארץ, איתרתי את כתובת החנות הקרובה לביתי ואצתי רצתי אך החנות הייתה כבר סגורה. נפלו פני וחזרתי לביתי בידיים ריקות (אחרי שהתנחמתי בצ'אי לטה בארקפה).

למחרת בבוקר, הגעתי לעבודתי, נכנסתי למעלית ומה רואות עיני? בחורה עומדת לידי וידיה עמוסות בלקים של essie בכל צבעי הקשת! לא התאפקתי ושאלתי... היא הייתה מופתעת לגלות שאני מעריצה גדולה של הבראנד, חיוך גדול נמרח על פניה שכן היא הייתה מספיק נחמדה לגלות לי שהיא אשת יחסי הציבור שלהם בארץ והיא יושבת במשרד ממש ממול המשרדים שלי! סיפרתי לה את הסיפור קורע הלב שלי, שהלכתי לחנות והיא הייתה סגורה כבר וכמה שמר גורלי כי אין לי זמן השבוע ללכת שוב. היח"צנית הנחמדה הזמינה אותי להכנס למשרדה הע-מ-ו-ס בארגזים על גבי ארגזים של לקים בכל צבעי הקשת (חשבתי שאני בגן עדן) ונתנה לי פיתקית עם כתובת האתר של essie (למעלה) ואמרה ששם אני אמצא עוד חנויות, אולי יזדמן לי להגיע לאחת מהן השבוע.

שוב נפלו פני...הוזמנתי לממלכת גן עדן עמוסה במאות בקבוקונים שמחים בכל צבעי הקשת וזכיתי רק לפיתקית עם כתובת האתר? האם זה יתכן?

אני ממש לא רוצה להשמע ישראלית למופת שרק רוצה חינמים כל הזמן אבל...אבל...אחרי שהיא כל כך שמחה שיש למוצר שאותו היא מיחצ"נת מעריצה מושבעת היא לא יכלה לפרגן בבקבוקון קטן? אחד? קטן? שישאר מתוק בפה? האמת, קצת נעלבתי. במיוחד אחרי שהבטתי בקצות אצבעותיה וראיתי ציפורניים אכולות ללא משיכת לק הכי קטנה עליהן.

אין מה לעשות ואני עדיין משוגעת על הלקים שלהם אבל היחצ"נית שהם בחרו לעצמם ממש השאירה טעם מר בניגוד למתוק של הלקים.

15 תגובות :

  1. נחמד מאוד מיראל

    השבמחק
  2. פוסט משעשע מאוד ! את חייבת לכתוב יותר,כי את עושה את זה ממש טוב .
    בהצלחה!!

    השבמחק
  3. אנונימי #2 - תודה רבה! יהיו עוד, מבטיחה :)

    השבמחק
  4. איזה סיפור עם סוף עצוב! להכניס אותך למשרד העמוס ולא לפנק אותך באחד? אני שוקלת לעשות הזמנה מאיביי - עם המשלוח זה ייצא יותר זול מהארץ.

    השבמחק
  5. השכנה מעבר לדלת7 במאי 2009 בשעה 23:58

    לפחות קיבלת איזו סוכריית טופי של כרמית אם כבר ביקרת אצל השכנים?

    השבמחק
  6. לשכנה: לא קיבלתי כלום, גם לא סוכריה... :(

    השבמחק
  7. אמרת לה שיש לך בלוג?
    איזו יחצנית מוזרה....

    השבמחק
  8. לא אמרתי לה שיש לי בלוג. נראה לי שזה מספיק שאמרתי שאני משרד ממול ושהיא רואה אותי במטבחון מכינה קפה כל יום. אגב, באתר של essie הישראלי יש מייל לפניות, שלחתי לשם את הלינק לפוסט הזה ובאופן מאוד מפתיע, אף אחד לא חזר אלי. ממש מוציא את החשק...

    השבמחק
  9. אני פשוט בהלם! ממתי אשת יחצי ציבור מתנהגת בצורה כזאת? כל כך לא מקצועי. לא לעניין בכלל.

    השבמחק
  10. kiki! את לא מבינה איזה מבטים זועמים אני חוטפת מהבוקר במסדרון! הבחורה לא בסדר.

    השבמחק
  11. וווווווואיייייי היא לגמרי הייתה צריכה לפרגן לך!!! זה כל כך מתבקש. אני הייתי נותנת לך איזה 5 צבעים לפחות במקומה...

    השבמחק
  12. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  13. kalba - בגלל זה אני אוהבת אותך ואותה לא :)

    השבמחק
  14. ChickPea יקרה,

    ..אין לי מושג מי את (אבל את כותבת אחלה ומפרגנת אפילו עוד יותר ...), שמי עינת, אני היבואנית של essie, השעה היא שעת לילה מאוחרת ורק עכשיו אני בודקת מיילים אחרי יום מאוד ארוך...

    ולעניינו, ראשית - פארדון וסורי ומצטערת על עוגמת הנפש... אבל מן הסתם את בטח מבינה שאפילו יחצ"ניתי (המקסימה, אגב!) לא יכולה סתם כך לחלק מוצרים לשכנות לקומה, מצודדות ומוכשרות ככל שיהיו.

    שנית - והנה אני מגיעה לעניין - פליז צרי איתי קשר מחר באמצעות האתר (טלפון או מייל), השאירי לי את הטלפון שלך (ושם?) ואשמח לדאוג לך לחוויה מתקנת בדמות צבעים חדשים ומדהימים לדיגמון ברחבי העיר...:)

    עינת.

    השבמחק
  15. עינת, מקסים מצידך. תודה :)

    השבמחק