21.5.09

משטרת האופנה בדמות אישה גדולה, קולנית ואוקראינית

האמת שזה ממש, אבל ממש ממש לא אופייני לי להמנע מעימותים. יש שיגידו שלא רק שאני לא נמנעת מהם, אני סוג של מחפשת אותם ואפילו מפיקה מהם הנאה. השבועיים האחרונים היו כל כך אינטנסיביים ומלאי אירועים לא משמחים במיוחד וכנראה, שמצב הרוח עשה את שלו ומצאתי את עצמי נמנעת מעימות. מה זה נמנעת מעימות? שותקת!

כשבן אדם הולך לעשן (ויסלחו לי יפי הנפש שלא מעשנים כי זה מגעיל) הוא רוצה שקט. הגיע הרגע הזה ביום שבו רציתי שקט (זה קורה 20 פעם ביום - קופסא), אספתי שני אנשים שמחים וטובי לבב וירדנו יחד 4 קומות כדי להירגע. הכל היה נפלא עד שגיליתי שבחברה שבה אני עובדת יש משטרת אופנה! היא גדולה, קולנית, דעתנית ולא יודעת שאני מבינה את שפת האם שלה. אוי כמה היה לה להגיד על הנעליים שנעלתי, אוי לי, אוי לנעליים, אוי למי שעיצב, תפר, גזר, חתך, חיבר, הדביק, שיווק, יצא, יבא, פרק מהאוניה, נתן לי למדוד את המידה הנכונה, מכר לי וגם אוי לחברת האשראי שנתנה אישור על העסקה וחייבה את חשבוני על הסכום. ואני....שתקתי.



Irregular Choice - בהונות


6 תגובות :

  1. אוי, גדול! מי זאת? מי זאת? מי זאת???

    השבמחק
  2. ואיזה בדיוק נעליים החוצפנית בעצמה נעלה?

    השבמחק
  3. נעלי ריצה של NB, מזעזע אם יורשה לי...

    השבמחק
  4. אין צורך להוסיף במילים..

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...