25.5.09

סוזי המאכזבת


כבר כמה זמן שיש לי נטיה למצא את עצמי בשישי בערב בנווה צדק. אם זה סתם לטיול רגלי או הופעה בסוזן דלל. שישי האחרון זה היה לסתם טיול. כמקובל אחרי הטיול או אחרי ההופעה - הולכים לסוזאנה.
לא הולכים לסוזאנה, כי זה המקום הכי טוב בנווה צדק וגם לא כי ממש טעים שם או כי פעם היה להם את החתולה הכי מגניבה בעולם (היא נדרסה וזה עצוב). למה כן? כי זה בערך המקום היחיד שבו מותר לעשן בפנים! במזגן! לעשן במזגן! Love it, מדובר באחת ההנאות היותר גדולות של החיים. כמובן שלא מזיק גם שיש אחלה של מלצרים ויחס חם ונחמד.

אז למה סוזי איכזבה אתם שואלים? כי המלצרית זרקה לי את התפריט על הפרצוף תוך כדי שאני מנסה להדליק סיגריה (במזגן, אמרתי כבר?) והיא רצה למטבח להוציא מנה לשולחן אחר.

בבקשה תעסיקו עוד מלצרים...
האמת, לא. תעסיקו מנהל משמרת שיזיז דברים כמו שצריך ואז אף אחד לא ירוץ לשום מקום תוך כדי זריקת תפריטים על לקוחות שומרי אמונים.

תודה.




ועוד משהו קטן עם יורשה לי...חלאס עם ה"כוסות גידי גוב" להגשת קפה הפוך. מה הקשר? אני רוצה ידית! מאג זכוכית עם ידית! וגם חבר שלי רוצה כזה. אז אנא...

למה אין תמונות של האוטפיט המגניב שלבשתי?
כי יצאתי מהבית 10 דקות אחרי שיצאתי מהמיטה, עליה נרדמתי בצהרי היום ומכאן שאוטפיט מגניב ממש לא היה לנו.

לילה טוב,
חומוס :)


תגובה 1 :

  1. געגועי לחתולה...
    איך שהיא הייתה נחה לה על הבר :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...