30.5.09

מכירת קיץ

נהוג לסדר את הארון לקראת פסח, להחליף בין החורף לבין הקיץ ולבדוק איזה דברים גניבים שכחנו שיש לנו בכלל. אז השנה, זה קרה קצת באיחור - לקראת שבועות.
אולי קצת מעצלנות ואולי כי בערבים עדיין היה קריר, אבל זה נעשה וזה עודד גם את אימי לחפור עמוק עמוק בתוך הארון שלה. יש מציאות!
הנעליים שלפניכן/ם, הם המציאה העיקרית.


אמא החליטה שהיא לא תנעל אותם יותר (אחרי שהיא נעלה אותן בדיוק פעם אחת) ולצערי הרב, אני יצאתי הגוצה של המשפחה אז מידה 40 - 41 ממש (ממש) גדולה לי. וזו בעצם הסיבה שהחלטתי לחלוק את המציאה איתכם :) מדובר בנעליים שנעשו (אומרים נתפרו על נעליים?) בהזמנה. הגפה והסוליה - עור והן פשוט מהממות.


אם הנעליים האלה עשו למישהו מכם מה שהן עשו לי - סוג של התאהבות (וקצת אכזבה על מידת הנעליים הילדותית שלי) אתם מוזמנים ליצור איתי קשר במייל כיוון, שהחלטנו לעשות מישהו אחר מאושר ולהעמיד את הנעליים למכירה!





פשוט מדהימות...

תגובה 1 :

  1. מ-ה-מ-ו-ת
    חבל שאני מידה 38 וסתם עשית לי חשק :(

    השבמחק