9.5.09

I Die I Die I Die I Die & I Die

יש בעולם הזה לא מעט דברים שאנחנו לא באמת צריכים, כי כבר יש לנו כזה אבל קצת אחר או כי פשוט אין לנו שימוש בהם. יש גם הרבה דברים שהם לא ממש פרקטיים ולא ממש עונים על הצרכים שלנו. אחד מאותם הדברים הוא הבייבי החתיך הזה:

ראיתי אותו ופשוט רציתי למות או יותר נכון להזמין מיד אחד כזה ושיגיע אתמול. השם שלו הוא HP Mini 1000 Vivienne Tam והוא הכלאה בין HP - אותם אנחנו מאוד אוהבים ואפילו כותבים מילים אלו על אחד מהם, ובין המעצבת ויויאן טאם - שעליה אנחנו לא הכי מתים אבל...
הוא מעוטר בפרחי האדמונית, הלא הוא הפרח הלאומי של סין, שבשילוב הצבעים האדומים מסמל שגשוג, הצלחה, אושר ומזל. ומי מאיתנו לא זקוק לכל אלה? הא?


הוא מגיע עם שרוול/מעטפה שנראת ממש כמו תיק ערב קטן ואלגנטי. בקיצור, למות.


הוא בהחלט עונה על הדרישות שיכולות להיות לי מנייד משני, יחד עם זאת אני באמת שלא זקוקה לנייד משני...אז אני אמתין לכשאזדקק. המחיר שלו נח (באיזור ה 3,000 ש"ח) כשברור לנו לחלוטין שבארה"ב הוא עוד יותר נח.
התמונות מכאן

נ.ב.
רק רציתי להגיד תודה לחברה טובה שהצליחה בגאונותה להגניב אותי לפדיקור/מניקור אצל אחת הטובות בת"א אם לא בארץ בכלל. סלון יוליה היקרה, אבן גבירול 174 (אם אני לא טועה, 170 ומשהו בטוח) שעושה עבודה מופלאה כבר כמעט עשור - הכרתי את המקום כשעוד הייתי חיילת) ולא מתקמצנת למרוח לקים של essie. שווה ביקור :)

המשך סופ"ש נעים!


11 תגובות :

  1. הוא באמת מדהים. אני אפילו מצטערת שהכרת לי אותו. אני רוצה גם!!!!

    השבמחק
  2. תאמיני לי, אני מצטערת שאני הכרתי אותו בעצמי :)

    השבמחק
  3. מדהים!
    כל דבר הופך לאקס' הא? חח

    השבמחק
  4. אוי הוא כזה מהממם! אני רוצה, רוצה, רוצה גם! האמת שחבר שלי טס לניו יורק חודש הבא, אני שוקלת ברצינות לבקש ממנו לעשות בדיקה ולרכוש לי :)

    השבמחק
  5. יפית איזה כיף לך! אחרי הרכישה, ספרי איך הוא במציאות :)

    השבמחק
  6. גם אני מבקרת אצל יוליה באבן גבירול! היא אחת הטובות.

    השבמחק
  7. אני לא מפסיקה להסתכל עליו...

    השבמחק
  8. אוי, זה סתם מותרות. לכי על Asus Prada.

    השבמחק
  9. האמת שאני עם הHP שלי הישן (שנתיים) והטוב :)

    השבמחק
  10. להוריד יד בשביל המחשב הזה..

    השבמחק
  11. מהמם!!
    למה, למה לא ביקשתי כזה מבעלי מתנה ללידה...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...