27.6.09

קלבה, אלמודובר, דותי ואני בשישי

אתמול, יצא לי להפגש עם יעל הלא היא קלבה מ - kalba in glam town וחברה הטוב דותי. בילינו יחד בפרמיירה של סרטו החדש של פדרו אלמודובר "חיבוקים שבורים".

בפרמיירה היו כמה פרצופים מעניינים כמו...מממ...אורית פוקס האגדית שבחיים נראת הרבה יותר חמודה ומקסימה מאשר בתמונות ועוד כמה וכמה.


יעל פינקה אותי בגודי באג הכי מגניב שיש ואני פינקתי אותה במסקרה הנחשקת :)


בסוף פרשנו ל"קפה ג'ו" שהזכיר לי קצת דיינר מהפיפטיז. היה ממש מעולה ומאוד שמחתי להכיר את הקלבה וכמובן שגם את דותי המתוק. הסרט "חיבוקים שבורים" היה מעולה בעיני, אבל אני ג'אנקי של אלמודובר :)


נשיקות ושבוע טוב,
חומוס

5 תגובות :

  1. קלבה נראה לי זה הזמן להגיד שאני חולה על הבלוג שלי, אני אשכרה ישבתי מול המחשב שעות ועברתי פוסטים אחורה, את ממכרת :)

    השבמחק
  2. אוליביה ,לא התבלבלת קצת? זה לא הבלוג של קלבה

    השבמחק
  3. תכלס :)
    בקטנה, אני הראשונה שחולה על הקלבה :)

    השבמחק
  4. מפגש בלוגריות , כמה נחמד :)

    השבמחק