7.7.09

אצבעות רגל ימין עקומות ואני

אני אתחיל בכך שהיה לי יום נוראי...באמת, באמת משהו מזעזע. ממכה אחת למכה שניה, לשלישית וכן הלאה. זה התחיל בזה שהתישב לידי באוטובוס איש שדיבר בפלאפון בצרפתית בקול צווחני וב - 20 דקות שהייתי באוטובוס הוא פשוט אכל לי את המח לא עם כפית אלא עם מצקת. הגעתי לעבודה, הכל נראה תקין, עד שהלכתי להכין קפה והחלב היה מקולקל. כלומר, לקחתי שלוק רציני מהקפה (הקפה הראשון שלי בבוקר) וגיליתי שחלב חמוץ זה לא טעים - לא טעים לי לפחות, אולי יש אנשים שמתים על זה. עברו כמה שעות, שלחתי כמה מיילים, התמודדתי עם ציניות לא מתוחכמת (יש כזאת) מצד ספק תוכנה מזדקן והמשכתי הלאה. בדרך למטה, לפינת העישון, גליתי שהאצבעות ברגל ימין שלי עקומות בטירוף בזמן שאלה ברגל שמאל ישרות ויפות. מישהו אמר הזוי?

אבל אז, או מה שקרה אז, קיבלתי מייל מאליל הנעורים שלי, האיש והאגדה, שבמסיבותיו פיזזתי בכל יום שישי בתקופה הצה"לית שלי ועוד לפני. פנטזית הנעורים שלי כתב לי מייל. התרגשתי ואז קראתי שהוא נורא מבסוט עלי על איזו שטות ששנינו חושבים אותו הדבר ואיזה יופי טופי זה אבל חוצמזה, הוא נורא רוצה לספר לי שיש לי חברה מדהימה. ואוי כמה שהיא מדהימה. אני מסכימה עם כל מילה שלו, היא מדהימה אבל למה אתה אומר לי את זה? אז הוא המשיך עוד קצת ואז קרה מה שקורה כשמלכת הכיתה המהממת פותחת את הפה ומתחילה לדבר ואז פתאום כולם מבינים שהיא סתם פקאצה מכוערת. אז הוא הפך מאליל נעורים לסתם פקאצה מכוערת. זה כל כך איכזב אותי.

באמת שכבר הייתי מעדיפה שיסתום ויהיה יפה, כי הרי בשבילי הוא תמיד יהיה אותו היפה שהוא היה לפני עשר שנים אפילו שכבר רואים לו מפרצים וקצת שערות לבנות, שלא לדבר על זה שהמטבוליזם כבר לא מה שהוא היה פעם...
האמת, אם יש משהו שמטריף לי את השכל זה גברים שניגשים לבחורה ואומרים לה שזאת שלידה - מהממת. מה אתם מצפים שנגיד? "כן, ואי תודה. בחרתי אותה מתוך ערמה של איזה מאה, ממש תודה".

מכל זה, הפלגתי למחשבות על ההגדרה למה היא אישה יפה. אישה אמיתית כזאת. שהיא יפה גם כשהיא קמה בבוקר וגם כשהיא עושה תריסים עם הבוקסר של חבר שלה, wife - beater לבנה וקרוקס. כזאת שהיא נראת נשית ומהממת גם כשהיא דופקת ביס מכל הלב בלאפה שלה ומנגבת את העמבה מהפינות של השפתיים. לא הצלחתי לבצע שליפה מהזיכרון (סורי היה לי מבחן בפסיכולוגיה מאז אני רק שולפת, מקודדת, מאחסנת ומשתדלת שלא לפתח תסביך אדיפוס - אם נשים יכולות לפתח אחד כזה בכלל) עד שעלתה במוחי האחת והיחידה. יש לה מראה אצילי וגם תחת, משהו שהיום לא רואים הרבה למרבה הצער.

קבלו אותה, האישה!
On Long Island Photos by Sam Shaw
פשוט אין כמוה, כולם כבר אמרו את זה אבל אני אוסיף ואומר שגם לא תהיה. מי שתוהה אם היום השתפר, אז כן, כי כמה בן אדם יכול לסבול ביום אחד? הוא השתפר בדיוק ברגע שבו לקחתי לגימה מלאטה מקיאטו (של ארקפה) וניהלתי שיחה מהנה עם בן זוגי (זה שכבר מילדות היו לו עיניים חכמות).

בנימה אופטימית זו ובתקווה שמחר אני לא אגלה שעוד משהו עקום אצלי, לילה טוב.

5 תגובות :

  1. איך בטח הייתי נחשבת כוסית בשנות ה-40.

    השבמחק
  2. היא בהחלט מהממת, אבל את יודעת,
    אחרי שראיתי אותך היום, אני יכולה לשמח אותך בזה, שגם את בורכת במראה אצילי וגם תחת.
    שילוב קטלני, גברת!


    :)

    השבמחק
  3. מיראל את הכי אצילית!

    השבמחק
  4. Dana - גם אני...חחח :)
    שני - אמרתי לך כבר שהתאהבתי בך? אמרתי.
    קלבה - את אפילו יותר ממני :)

    פרץ של אהבה יש בבלוג הזה! מעולה!

    השבמחק
  5. In it something is. Thanks for the help in this question. I did not know it.

    השבמחק