17.8.09

משהו טוב קורה בשבדיה

משהו ממש טוב קורה בשבדיה. לא, אני לא מתכוונת ל H&M (הפעם) וגם לא לחברת ילדות שלימים הפכה להיות מוזיקאית היפית שמסתובבת יחפה my god. אני מתכוונת לניחוחות האופנה שניתן למצא שם בכל פינה. שוטטתי היום להנאתי בבלוגי אופנת הרחוב, כזו אני - חובבת אופנת רחוב. כשפתחתי את הבלוג stockholmstreetstyle שבו יצא לי לבקר גם בעבר, פשוט נדהמתי! כל כך הרבה אנשים יפים שלבושים בצורה הכי מרעננת שיש וכולם בסטוקהולם! אני רוצה לסטוקהום.

הנה כמה דוגמאות:
באיזשהו שלב, היה נדמה לי שזה לא שהם לבושים כל כך מדהים ושהפאשן נשפך להם מהאאוטפיט, זה פשוט שהם כל כך יפים. פשוט אנשים יפים.

צריך לשים לב, כי שם גם דברים כאלה...מי שמכיר אותי יודע שאני לא מסוגלת לסבול גברים עם מכנסיים מעל הברך. זה פשוט Not meant to Be, תגידו מה שתגידו.



מיותר לציין, שבבחורה זאת אני פשוט מאוהבת. אני רוצה לדעת מי אמא שלה כדי שאני אוכל לעשות ילדים עם אבא שלה ולקוות שהם יצאו כאלה. כמה שלמות בבחורה אחת? שמעת על להתחלק?



האאוטפיט שלה לא פחות מעולה ממנה. ה - T הגזורה עם האינדיאני, הנמר והנשר זה כל כך ניינטיז (אמא, אמרתי לך לא לזרוק אותה נכון? אמרתי. הקשבת? למה זה טוב...?). השילוב של ה - T עם החצאית פשוט מושלם. הטבעת מדהימה וזה שהיא מעשנת זה רק בונוס בשבילי. זה מגניב בעיני. אני יודעת שזה אוטיסטי מצידי בכלל להתבטא כך על משהו כל כך לא בריא ודי מסריח אפילו אבל, אני פשוט אוהבת את זה. זה נורא.

**פתרונות גמילה יתקבלו בברכה**

7 תגובות :

  1. וואי היא באמת שולטת הבחורה הזאת בסוף..

    השבמחק
  2. אוף נו,
    הם עושים לי דיכאון.
    :)
    כמו שאמרת, מעבר לחוש אופנה קולע, מדובר בחבורה של אנשים יפים. הייתי עושה להם תינוקות לבושים היטב any day of the week. מאד אוהבת את סגנון הכתיבה שלך, ד"א. rock on.

    השבמחק
  3. איזה קטע! בדיוק היום גם אני גלשתי לבלוגי אופנת רחוב של אנשי "סטוקהום"
    האמת, לא בגלל שחשבתי שהם מדהימים מאחרים, פשוט כי אני אוהבת את הצליל של ה"סטוקהום" :)... וכן, גם אני חשבתי שהם מדהימים.
    אהבתי את האאוטפיט בתמונה השלישית.

    השבמחק
  4. Kalba - נכון שזה כואב.
    victoria - תודה רבה על המחמאה :) אני גם קוראת אצלך קבוע ומשום מה, את לא בבלוג-רול שלי, אז הנה אני מוסיפה.
    Galit - אני גם אוהבת את הצליל של "סטוקהולם" נשמע אצילי כזה. חוצמזה, ברוכה הבאה לבלוג, ביקרתי גם בשלך ונהנתי מאוד. איורים מדהימים יש לך בובה!

    השבמחק
  5. האתר הזה נמצא בבלוג רול שלי ואני עוקבת אחריו באופן קבוע
    גורם לי לחלום על מקומות רחוקים
    100% מהם נראים כאילו נקטפו ממסלול הדוגמנות- יפים ולבושים נהדר.
    שימותו.

    השבמחק
  6. הם מהממים ורחוקים. הלוואי יבוא כבר חורף ונוכל להתלבש כמו בני אדם. הקיץ הזה לא מאפשר כלום.

    השבמחק
  7. טוב!
    אהבתי מאוד את השלישית מלמעלה

    השבמחק