4.8.09

שיגרה זה רע?

חזרה לשיגרה? מממ...אני עדיין לא בטוחה. מה שבטוח הוא ששיגרת טיפוח חייבת להיות לכל אחת ואחד (באמת, לא יזיק לכם גם, סבבה?). אם יש משהו שמוציא אותי מדעתי זה ציפורניים לא מטופחות. מזל שיש ציפורניים רק בידיים וברגליים אחרת לא הייתי מספיקה לעבור על הכל.

אני עלולה לאבד את שפיותי אם יצאתי עם כפות ידיים/כפות רגליים לא מסודרות מהבית. זה ישמע נורא שיטחי (אבל לשם כך התכנסו כאן, לא כך?) אבל, זה יכול להרוס לי את כל היום אם כל פעם אני שאביט על ציפורניי מתקתקות על המקלדת ואגלה שהן לא מסודרות "כמו שאני אוהבת". אני עומדת לשתף אתכם בפרק מביך בחיי...פעם, הייתה לי בניה ואחרי שהורדתי אותה, עבר קצת זמן ושבתי אליה שוב. זה נורא, זה היה מזמן, זה לא יחזור על עצמו. לצערי הרב, בגלל ההתנסות עם ציפורניים חלשות (פוסט בניה), מתפצלות, שבירות וכל מה שבינהם ניסיתי כל מחזק אפשרי. החל ממחזקים שעולים 15 שקלים ועד ל - 115 שקלים (הייתי נואשת). המסקנה ברורה - המחזק האחד והיחיד שעושה את עבודתו נאמנה, מחזק את הציפורן וכך, רק איתו אני מצליחה לגדל ציפורניים הוא המחזק הבא:


Photobucket

התנצלותי על איכות התמונה הירודה, זה מה שיצא במסגרת היכולות היום. המחזק נקרא: "מחזק ציפורניים זית" ויש עליו גם מדבקה שכתוב עליה "מקורי". מקריאת התווית שעל הבקבוקון נדמה שמישהו מנסה לעבוד עלי אבל, זה באמת עובד. את הפלא הזה ניתן להשיג בשתי חנויות (שאני מכירה) ושתיהן בסנטר. הראשונה, היא בקומה העליונה קצת אחרי "קפה נטו" וליד החנות של הפוסטרים. החנות השניה היא חנות הקוסמטיקה ליד שער 7.
המחיר: 29 בחנות הראשונה, 29.99 בחנות השניה.

אם כבר מבקרים בחנות הראשונה שסיפרתי עליה, שווה להצטייד שם גם בפצירות שוות במיוחד וכמובן, הדבר הבא:


Photobucket

מייבש הלק OutTheDoor הוא הדבר הכי טוב שקרה לי - זאת שלא יכולה לשבת בשקט 10 דקות ולחכות שהלק יתייבש. פשוט מורחים שכבה אחת מעל הלק ותוך 2-3 הלק מתייבש (תחכו 5 דקות והוא יהיה יבש ל-ג-מ-ר-י). לא רק שהוא מייבש את הלק כל כך מהר, הוא גם שומר על הלק ומעניק לו שכבה מבריקה, כך שנדמה שהלק נמרח ממש היום אפילו שזה קרה לפני שבוע.
המחיר: 22 שקלים ותאמינו לי, חייכם ישתנו.

אחרי שסיימנו עם הידיים, נעבור לרגליים. אז לפני הכל, קרם רגליים חובה חובה חובה! אחד הטובים הוא הקרם הבא של "רבלון". מדובר בקרם רגליים/ידיים לשעות הלילה. מורחים אותו אחרי המקלחת ולפני השינה ומתעוררים בבוקר עם כפות רגליים רעננות, רכות, ושמחות. לקרם אין מרקם שמנוני אלא מזכיר יותר טאלק וגם הריח נהדר. ניתן להשיגו ברשתות הפארם, אם אני זוכרת נכון נפרדתי ממשהו כמו 60 - 70 שקלים, יחד עם זאת, אם אני לא זוכרת כמה הוא עלה זה אומר שיש לי אותו הרבה זמן וזה אומר שכמות קטנה מספיקה וזה אומר - חסכוני.

Photobucket
אני מודה שאני אוהבת לפנק את עצמי בפדיקור טוב פעם בכמה חודשים (סלון יוליה, אבן גבירול 174, ת"א), בשאר הזמן אני מטפלת בכפות רגליי בפרטיות ביתי.

טיפ לוהט: קחי גיגית ומלאי אותה במים פושרים, הוסיפי מספר טיפות של שמן עץ התה ומספר פרוסות מלפפון(לא חובה) והשרי את רגלייך העייפות. הן יודו לך. (הטיפ כתוב בלשון נקבה, אבל גברברים יקרים - פנקו את כפות רגלייכם גם אתם!)

על מנת לתת פיניש הכי טוב שיש לציפורניים, אני הכי אוהבת למשוך אותן בלקים של essie. אני מאוד אוהבת את הצבעים השמחים שיש למותג להציע וכרגע אצבעות רגליי משוכות לק אדום-כתום מסדרת הלקים של essie (כן, זה הצבע של קיץ שעבר, נכון מאוד וגם לא מעניין. אני ממש לא מתכוונת להסתובב עם לק ורוד-בזוקה כמו ילדה בת 14, ניסיתי - לא מתאים. תודה).



תתיחסו יפה לכפות הידיים והרגליים - הם יחזירו לכם אהבה

ט"ו באב שמח

11 תגובות :

  1. תשמעי, היה שווה להיכנס לרשומה: בדיוק היום אני במצב רוח של לסדר ציפורניים (זה מה שעושים בגימלים), ועל כן מודה לך אני מקרב לב על האינפורמציה השימושית:)



    יולי.

    השבמחק
  2. ט'ו באב לבבי, יקירה.
    טוב שיש אותך
    <3

    השבמחק
  3. יולי - שמחה שעזרתי :)
    שני - טו באב שמח יפיופה!

    השבמחק
  4. נו מילא...אסי הזונות..65 ש"ח לק?! מה אנחנו בדובאי?

    השבמחק
  5. למרות שמזמן עברתי את הגיל, אני גם רוצה לנסות את הורוד בזוקה הזה או כתום מַרקֶר כמו שכל הילדות מסתובבות עכשיו. אבל אני לא מצליחה למצוא!
    סמכתי על החנות בכניסה לסנטר (קינג ג'ורג') אבל היא איכזבה. אז איפה קונים?

    השבמחק
  6. Kalba - גם אני לא מבינה איך תרגמו 8$ ל65 ש"ח..אם כל הכבוד לכולם.
    דבי - אני מצאתי חנות על רחוב לוינסקי, במבנה של התחנה המרכזית החדשה אבל הכניסה מהרחוב (אני מלמדת פליטים עברית זו הסיבה שאני "מסתובבת" שם) שם יש לקים של שיק בעשרה שקלים בכל צבעי הקשת. יש שם עוד כמה דברים חמודים בלי קשר וממש בזול. אם לא בא לך להדרים עד שם, אני מוכנה לתת לך את הורוד בזוקה שאני קניתי :)

    השבמחק
  7. וואו, איזה חמודה!
    אבל האמת שאני כרגע לא בת"א.
    בכל מקרה - תודה על ההצעה :)

    השבמחק
  8. מיראל נשמתי,
    קודם כל אני חייבת לומר שבינתיים אני בולעת את הבלוג שלך :)
    בכך אופן, בענייני ציפורניים, יש לך אולי מושג איך נפתרים מהצהוב שנהיה על הציפורן אחרי שימוש ממושך בלק?
    לפעמים בא על המראה הטבעי, מקסימום עם קצת שקוף, אבל אבוי...

    השבמחק
  9. יפה!!! איזה כיף שאת פה!!! יאי :)
    ממה שאני יודעת להמליץ לך על ציפורניים שמצהיבות זה ככה:
    1. אם את מורחת לק בלי שכבת בסיס מתחת אז תפסיקי. לפני שאת מורחת לק, תמרחי מתחת שכבה של מחזק או לק שקוף או לק שכבת בסיס (כתוב ככה על הבקבוקון עצמו).
    2. תשתמשי במסיר לק שלא מכיל אצטון. זה יקר יותר אבל זה מומלץ ביותר.

    זה מה שאני יודעת שעלול לגרום לציפורניים להצהיב. חוצמזה, יש מצב שזה קורה מעישון, פיטרייה או בעית תפקוד במערכת הלימפה, לא עלינו...

    מקווה שזה עזר, תבואי עוד מלא :)

    השבמחק
  10. hi, you mentioned applying hand cream before bed and putting cotton gloves on. Do you know where I can buy gloves like that without breaking the bank? Thanks
    (Don't have hebrew on this laptop)

    השבמחק
  11. הי Ksenia, בדקתי ולא זכור לי שכתבתי על לבישת כפפות כותנה לפני השינה עם הקרם...אולי גרביים? לרגליים? בכל מקרה, עדכנתי לא מזמן שלצערי הרב הקרם הזה של רבלון יצא מהמגוון וכיום אני נמצאת במרדף אחרי משהו דומה/שווה.

    השבמחק