20.8.09

אכלו לי! שתו לי!!!

לא יודעת איך זה אצלכם, אבל אצלי בעבודה יש בעייתיות מסוימת בלהשאיר את האוכל במקרר. האמת לא רק את האוכל במקרר יש בעיה להשאיר. פעם לקחתי את הכוס הטרמית שלי ושקית מרק אינסטאנט והלכתי להכין מרק (היה חורף) ואז החלטתי שאני שניה קופצת לשירותים, אז השארתי את הכוס והשקית שם. אחרי 3 דקות חזרתי ומה גיליתי? שהשקית פתוחה וחצי מתכולתה נעלמה לה כך פתאום. כנראה שבשלוש דקות האלה מישהו מצא לנכון לפתוח (!) שקית מרק, לשפוך חצי מהאבקה לכוס חד פעמית ולהכין לעצמו כוס מרק נחמדה. הוא התחשב בי והשאיר לי חצי מכמות האבקה שהייתה שם...הכי קלאסה שיש.
אחרי המקרה הזה היו כמה מקרים של "אכלו מהקופסת אוכל והשאירו לי 2 קציצות במקום 5! מה זה?"

אגב, פתק עם השם שלך על הקופסא/סנדוויץ' או מה שזה לא יהיה - ממש לא עוזר.
לשם כך בדיוק הומצא הפטאנט הבא:

Photobucket

שקית לסנדוויץ' נגד גנבים :) על גבי השקית מוטעים כתמים ירוקים היוצרים אשליה כאילו יש עובש על הסנוויץ' עצמו. מי יגע לכם בזה עכשיו? הא?

Photobucket

Photobucket

המחיר הוא 10$ לקופסא עם 25 שקיות
בקרו באתר: www.thinkofthe.com ותמצאו שם עוד כמה דברים חביבים.

3 תגובות :

  1. נשמע שאת עובדת במקום עם בהמות. מי מתנהג ככה? הם צריכים לחבור לאנשים שעובדים איתי, זיווג משמיים.
    השקיות האלה הן פשוט רעיון אדיר.
    יותר משקל לשקית אמנם (5 היחידות השתלמו בסוף) אבל שווה לחלוטין.

    השבמחק
  2. אני נהגתי להצמיד פתק עם גולגולת ועצמות וציור של STICK FIGURE על הגרדום, עם הכיתוב "סוף גנב לתליה". אולי האוכל שהבאתי מעולם לא היה אטרקטיבי ואולי זה עזר, אבל זה לא עלה כסף - השתמשתי בפתקיות מהמשרד :)

    השבמחק
  3. Crazygal - אכן בבהמות מדובר. ככה זה כשיש מטבח אחד לכל הקומה. מזעזע.
    קרן - אני אחשוב על עניין הפתקים + איומי מוות. זה יכול להיות נחמד :)

    השבמחק