27.8.09

99 בלוגי הסטייל המשפיעים ביותר

אתמול פורסמה רשימת 99 בלוגי הסטייל המשפיעים ביותר בעולם. הרשימה פורסמה ב - signature9.com והדירוג נעשה על פי קריטריונים מסויימים כאשר בסופו של דבר בוצע שיכלול של הדברים וההתיחסות הייתה בעיקר לתוכן שנמצא בבלוגים, לפופולריות הבלוג וכמה באזזז הם עושים ברשת. להלן רשימת עשרת הגדולים:


Photobucket



יש כמה בחירות שהן קצת מוזרות בעיני. למשל, style bubble שנמצא במקום התשיעי בלבד.
יש שם עוד כמה הפתעות כמו sea of shoes במקום התשע-עשרה וKarla's closet במקום ה - 79.

לצערי הרב, לא ראיתי שם בלוגים ישראליים. בעיני יש כמה שבקלות יכלו להכלל ברשימה.
אולי ברשימה הבאה נראה כבר נציגות כחול-לבן :)

9 תגובות :

  1. הדירוג ניראה לי סביר ודווקא sea of shoes לא מפתיע אותי כי אף פעם לא ממש אהבתי את הבלוג שלה ולגבי קרלה זה מוזר, אבל גם לא ממש, כי ניראה לי שיש בניינו הבלוגירות הישראליות איזו תחלופת לינקים שהובילה אותנו לחשוב שקרלה היא משהו גדול. היא אכן מהממת. הרבה יותר מ sea of shoes וגם לה יש לא מעט נעליים :)

    השבמחק
  2. לי נראה מוזר אש, אני לא קוראת אף אחד מהבלוגים בעשיריייה הפותחת...

    השבמחק
  3. כן, ופאשן טוסו הגיעה רק לאי שם במורד ה-40ים
    מוזר, לא?

    השבמחק
  4. יופי של פוסט, חסכת לי חיפוש :)

    השבמחק
  5. אכן רשימה מעט מוזרה...

    גם רומי וfashiontoast נמצאים נמוך יחסית...
    מעניין למה בדיוק מתייחס הדירוג

    השבמחק
  6. לא הבנתי איך אני נפלתי בין הכיסאות..

    השבמחק
  7. אני מסכימה עם זה שזה מוזר. האמת שאני ממש לא הבנתי כל מיני דברים בדירוג הזה, למשל go fug yourself במקום השביעי? אם יוצא לי לקרא שם זה יותר כמו אתנחתא קומית בשבילי ולא יותר מזה. שני, זה באמת לא תקין העניין הזה! אההה איך נפלו גיבורים :)

    standing - בכיף :)

    תודה לכולכן על התגובות ושבוע טוב!

    השבמחק
  8. יש בהחלט כמה בישראל שיכלו להיכנס לרשימה, חבל...
    ואני מסכימה עם נועה, איך רומי לא הגיעה לעשיריה?

    טוב, שיהיה..
    תודה לך :)

    השבמחק
  9. הייתי רוצה לראות את קרלה במקום קצת יותר גבוה..
    ואני בעד נציגות ישראלית ברשימה הבאה :)

    השבמחק