26.8.09

עולם מושלם

ההבדל ביני לבין כל אישה אחרת הוא שאני לא מכורה לנעליים כמו שאני מכורה לכפכפי אצבע. מוזר? נכון.
אולי זה קשור לרצון שלי בפשטות - שכל דבר בעולם הזה יהיה כמה שיותר פשוט וכשאפשר לא לסבך דברים, אז בבקשה לא לסבך אותם.
יכול להיות שזה קשור בחצי פלטפוס שיש לי (יש דברים כאלה...) והצורך בנוחות. אני יכולה לרוץ על עקבים, אין קשר. אבל, להסתובב בכפכפי אצבע זה הדבר הכי
נח מבחינתי. כמעט כמו ללכת יחפה.
תמיד אמרתי, שהעולם היה מושלם אם היה אפשר לאכול במבה מבלי שישאר הלכלוך הזה על האצבעות ואם היה אפשר לנעול כפכפי אצבע פשוטות מבלי שזה יחשב לזרוק. נגיד להתחתן בכפכפי אצבע...

כנראה שפראדה חושבים די כמוני (יצא שהחמאתי לעצמי, לא בכוונה...) והנה לפניכם הפכפים החדשות שלהם הישר מ - barneys.com

Photobucket

Photobucket

המחיר הוא 195$ ומה אני אגיד לכם, זה הזוי. הרי מי שילך איתן בארץ יזכה לתגובות של "מה זה? קנה חיקוי של פראדה בתחנה המרכזית?" אני מניחה שזו תגובה שקיימת רק בישראל. מצד שני, הן כל כך עלובות שחוץ מזה שכתוב עליהן "PRADA" אין בהן כלום.

האופציה היותר חביבה עלי היא הבייביז האלה של Muji שעולות משהו כמו 30 ש"ח (בתרגום יורו זריז).

Photobucket

אני מקווה שהן עוד יהיו במלאי בביקור הבא שלי בחו"ל. בכלל, שווה לבקר ב www.muji.com, באמת שמדהים שם.

6 תגובות :

  1. לגבי muji את לגמרי צודקת, אנ יאוהבת הכל שלהם. יש לי גופיה שלהם ואני אל מפסיקה ללכת איתה. יש לי גם חולצה שעדיין לא הלכתי איתם ואנ ילא מצליחה לחכות שכבר יהיה קר כדי להתעטף בהם.

    השבמחק
  2. ספי, אני מאוהבת בהם קשות. אני רוצה הכל שלהם ואם הם יסכימו שאני אגור באחד הסניפים שלהם, אני שם. יש לי גם כמה פריטי בייסיק שלהם וגם כמה פריטים לא לבישים :) פשוט שלמות.

    השבמחק
  3. muji זאת החברה היפנית/סינית? שמעתי שהם מגיעים לארץ!

    ואני כמוך, בקיץ לא יכולה להיפטר מההוואינס

    השבמחק
  4. נו, גם אני אתכן -
    אין כמו כפכפים בקיץ.

    השבמחק
  5. olivia - זו חברה יפנית ודווקא לא שמעתי שהם מגיעים לארץ. מצד אחד, אני מקווה מאוד שכן ומצד שני, לא נראה לי שזה כל כך מתאים ל"נוף" פה. זה עלול להרוס לי את החוויה "הנקייה" שבלקנות שם. טוב, אולי נסחפתי...
    Shani - את מהממת בכל דבר :) גם בכפכפים וגם יחפה וגם...:)

    השבמחק
  6. להפטר מהלכלוך על האצבעות של הבמבה??
    מה???
    זה החלק הכי כיף, לעמוד וללקק את האצבעות כמו ילדה בגן!!

    חוץ מזה, מוג'י מדהימים.
    כל פעם שאני נכנסת לחנות שלהם אני מתעלפת על המצעים/כלי בית שלהם
    ועל כל השטויות שלהם מהעץ אח, היפנים שולטים

    השבמחק