2.9.09

לאכול אותך!

Photobucket

היפניות ידועות באהבתן לדברים חמודים, או כמו שהן קוראות לזה "קוואי". תמיד חשבתי שזה קצת מטומטם כשבחורה או יש לומר אישה, בת 25 מתהדרת באאוטפיט ורוד בזוקה עם נגיעות קלות של תכלת וסגול. חשבתי כך, כשהייתי בת 18 כי אז, או אז חשבתי שבגיל 25 אני אהיה אישה אישה. עברו כמעט שנתיים מאז שהייתי בת 25 ועד היום כל דבר שהוא ורוד או תכלת או סתם חמוד – אני אוהבת. אני חייבת לציין, שהעבודה שלי דורשת ממני להראות פחות חמודה ויותר "מכובדת" אבל עדיין...אני כל כך אוהבת דברים חמודים, צבעוניים ושמחים שלעיתים גורמים להרמת גבה מצד עמיתי לעבודה.

האובססיה החדשה – ישנה של בנות יפן היא הקישוטים בציפורניים. הבנייה שהן עושות מאוד שונה מזו שעושים כאן בארץ, הן בונות ציפורן שלמה מאקריל, ללא הדבקה ראשונית. אני כבר ציינתי בעבר שאני ממש לא בעד בניה מסוג כל שהוא, מה שכן, אני מאוד בעד הקישוטים המדהימים האלה.


Photobucket

Photobucket

Photobucket

יש להן גם מגזין שמוקדש כולו לענייני הציפורן וקישוטה באשר הם...מדהים.

Photobucket


גם מחוץ ליפן יש דגש על קישוטי ציפורניים והדבר החם כיום הוא הדברים האלה שנראים כמו סוכריות גומי מזמינות במיוחד. מדובר בגלילי אקריל שפורסים אותם לפרוסות דקיקות ומדביקים את הקישוט על הציפורן. מאבטיח ועד פולי קפה.

Photobucket

Photobucket

ניתן לבצע הזמנה של הבייביז האלה גם בebay והמחירים לא כל כך רציניים, או שתמיד אפשר לתת גיחה ליפן או ארה"ב ולהתפנק במניקור מצועצע.

5 תגובות :

  1. אני בדרך ככל דווקא לא כל כך בעד קישוטי ציפורניים (כן בעד צבעים זרחניים ולא שגרתיים) אבל הציפוניים האחרונות (תמונה רביעית) פשוט מדהימות!
    גם מעודן, גם עם פפיון, גם פרנץ וגם קצת נצנצים!!
    וואו! אי אפשר לבקש יותר!

    השבמחק
  2. הפרנץ' עם הפפיון עדין ויפיפה

    השבמחק
  3. גם אני הכי אוהבת את זה שבתמונה האחרונה, הסגלגל עם הפפיון. שלמות.

    השבמחק
  4. יואו איך אני אוהבת ציפורניים עם כל מיני שטויות עליהן! אני מתה על פרחות עם ציפורניים ענקיות ומשופצות! הפפיון הורס...

    השבמחק
  5. תאמיני לי, לרגע התחשק לי לעשות בניה וללכת עם הלו קיטיז ופפיונים :)
    זה עבר לי... :)

    השבמחק