11.9.09

ברוח הכדים

בשבוע שעבר התקיימה תצוגת אופנת סתיו-חורף 2010 של ששון קדם שאותו כולנו מכירים בתור המנטור מ"פרוייקט מסלול" ואני מקווה שלא רק משם. התצוגה התקיימה בתאטרון "תמונע" והחלה בכמה שעות טובות של מינגלינג של אנשים חשובים יותר וחשובים פחות (אני) מהתעשייה. אם לומר את האמת, לא ציפיתי לשעתיים של מינגלינג...בטח לא על העקבים שלי. בכל זאת, כבר לא פרגית צעירה כמו שהייתי פעם.

יאמר לזכותה של חנה לסלאו זה שהיא עשתה את מה שאני תמיד עושה, ובאותו ערב לא הספקתי לעשות - לשים כפכפי אצבע בתיק ולנעול אותם במקרה הצורך, כמובן.


התצוגה החלה והאווירה שנוצרה הייתה מאוד מרשימה. הקולקציה מלאה בהפתעות, מבדים מעניינים והרבה מאוד מהם ועד לוריאציות מעניינות לגזרות הבגדים שמצד אחד עושות דיספורמציה לגוף ומצד שני, מעניקות לו סילואט מעניין, שונה ומחמיא.
בקולקציה זו, ששון קדם שאב השראה מכדים. כן, כן כדים. כל פעם שאני מגיעה לתצוגת אופנה, אני מיד מעוניינת לדעת מה הייתה השראתו של האמן (אחותי למדה עיצוב אופנה בשנקר, כך שאני רואה תצוגות מגיל 12 וזה ממש כיף) ואז, אני מחפשת ומנסה לזהות את מושא ההשראה בעיצובים עצמם. לא תמיד זה קל ולא תמיד זה מצליח, הפעם אני יכולה להגיד, שבהחלט ראיתי או לפחות כך נדמה לי, את מה שקדם ראה. הרגשתי את הנינוחות, השונות, הרוגע והשלמות שניתן למצא בכדים. תחשבו על זה רגע, דמיינו כד מחרס, עגול, חם, שלם. אז זה זה.



קדם קרא לזה "שמלות חוף לחורף", אני חושבת שהתיאור הזה מאוד מתאים לשמלות שלו. הן משדרות משהו נונשאלנט שאני אישית מאוד מתחברת אליו.

לצערי הרב, המחירים לא שווים לכל נפש. אם את חשה חזק את המיתון או שאת סתם סטודנטית (אני לא אוסיף "עניה", כי האם יש סוג אחר של סטודנטית?) אז כדאי שתחכי לארוע מיוחד או לחילופין המציאי אחד כזה, ואז תוכלי לבקש אחת מיצירותיו של קדם כמתנה. הכי טוב.

אני שמתי עין על המעיל והצעיף...חובבת סגול שכמותי :)



סופ"ש כדים לכולם!

3 תגובות :

  1. אני חושבת שהמחירים מרשימים כי גם הבגדים והעיצוב מאוד מרשים, שלא לומר- לא לביש כ"כ בארצנו (ואולי זו בעצם נקודה לזכותו).
    גם אני התרשמתי לטובה מהמעיל הסגול. שמתי לב שהוא גם השתמש בדוגמניות שהופיעו בפרויקט מסלול ובהן שכנתי לשעבר.
    מעניין אם הן עשו לו הנחה. או להיפך.

    השבמחק
  2. מעיל צף, אדיר
    מסכימה מאוד עם ההערה מעליי- צריך לשים יותר דגש על לבישות

    השבמחק
  3. האמת שאני לא מסכימה עם שתיכן בנושא הלבישות. ההערה של המעצב הייתה מראש - שונות. למה שכולנו ניראה אותו הדבר ברחוב? הדגמים הם בעלי אמירה אישית וזה שמישהו לא היה לובש אותם, זה לא בהכרח אומר שזה לא לביש.

    השבמחק