19.9.09

חדשות טובות וחדשות רעות

אז ממה נתחיל? חדשות טובות או חדשות רעות?
טוב נתחיל מהחדשות הרעות, כי האמת היא שהן לא כל כך רעות, סתם לא כיף. ושתי דאגה לעדכן אותי שהיא מצליחה להשיג את הקרם של REVLON לטיפוח הידיים והרגליים עליו המלצתי ב"פוסט הטיפוח הגדול". לא הייתה ברירה והרמתי טלפון ל"סופר פארם" וגם לשירות לקחות של REVLON ונאמר לי, שהמוצר לא ישווק יותר בארץ. חברה של ושתי הייתה בברצלונה, וגם שם לא מצאה. ממש מבאס. אני עומדת לסיים את שלי ומיד לאחר מכן, אתחיל בחיפושים אחרי משהו דומה/שווה יותר.


החדשות הטובות הן, שדוואי שמתם לב שהעיצוב של הבלוג השתנה. התמונות גדולות יותר לנוחיותכם :) וגם הטפט עם השמש עושה שמח. מקווה שמוצא חן בעינכם :)

שבוע טוב!


3 תגובות :

  1. אני הרבה יותר אוהבת את הרקע הזה!

    השבמחק
  2. הטפט באמת משמח!
    לגבי הקרם- אני באמת מצטערת. הפסיקו לייצר את הבושם האהוב עליי בשנה שעברה, אז קניתי 5 בקבוקים...אני כרגע בקבוק אחד לפני האחרון ואני מפחדת. כל כך מפחדת.

    השבמחק
  3. kalba - תודה :)
    dana - אני כבר לא יודעת מה לעשות...אגב, את מדברת על הבושם של אברקומברי?

    השבמחק