24.9.09

מה יהיה, מה יהיה?

יום ממש ממורמר עבר על כוחותינו. דווקא התחיל בסדר ונגמר בסדר, אבל באמצע היה משהו מוזר. בזמן שניסיתי לעודד אנשים אחרים, הצלחתי לדכא את עצמי (כן, כן, זה כישרון כזה שיש לי) ואז הגעתי למסקנה שהכל לטובה. כנראה שלמסקנה הזאת הגעתי אחרי שנפרדתי לשלום ממשרדתי הקט ומנורת הפלורסנט שמנעימה את זמני (אני בוהה בה מידי פעם) והלכתי לי בכיף לפגוש את בן זוגי. החצאית מ - NAFNAF אכן התנפנפה לה ברוח אך גזרתה המעולה לא אפשרה לה לעוף אל על, רק בקטנה, רומנטי כזה ומאותו הרגע הכל חזר להיות טוב.

זה התחיל כשנכנסתי הבוקר ל - nrg.co.il וראיתי שיש כתבה על בלוגריות שמלבישות האחת את השניה ואז קראתי את כל מה שנכתב בבלוגוספירה וברשת על הנושא. ירדתי למטה ל - AM:PM ופינקתי את עצמי בגיליון של "את" + מרלבורו לייט + מים בטעם אפרסק ואננס (איכס, לא נסות), חזרתי למשרד, קראתי את הכתבה ואז עברו במוחי שתי מחשבות:
  • למה זה תמיד אותו הדבר? מה שהזכיר לי את מה שספי כתבה מלפני כמה פוסטים, שבהתחלה הרגיז אותי קצת ואז כשחשבתי על זה הסכמתי עם כל מילה שלה. מה אני אגיד...צ'עמם.
  • איזה יופי! המיינסטרים נחשף לבלוגוספירה שלנו! יאי!

ואז חשבתי על זה עוד קצת (תראו ביומיום, אני חושבת ממש מהר וזה לא שיש לי הפרעת קשב ומלא מחשבות מתרוצצות לי בראש, אני פשוט חושבת מהר ויש עוד כמה דברים שאני עושה מהר, אבל זה לא לעכשיו.) והגעתי למסקנה שמה שנראה לי מיינסטרימי ולא מחדש, לקהל שם בחוץ נראה חדש, שונה ומרגש. אז אחלה, כולם הרוויחו.

דבר נוסף, שמטריד אותי מאוד כבר מאתמול זה שאין מישהו באופק שצפוי להיות בקרבת H&M כלשהו באיזור ה - 14 בנובמבר. וזאת כי זה פורסם אתמול...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


אני ממש לא יכולה להגיד שהתעלפתי וזה בעיקר כי רב הנעלים בעלות סוגר בקרסול מה שלא מחמיא בכלל לפלאפל קטן שכולו מטר וחצי. ג'ימי צ'ו, קח לי את הרגל שגם ככה בקושי קיבלתי (עמדתי בתור לציצים ותחת) ותעשה שהיא תיראה קצרה יותר! תודה! אז זהו שלא.

מה שכן אני חייבת, זה את הפלאטס עור נחש ואת התיק המנומר. זה פשוט יהיה שלי...לא יודעת איך עוד, נראה. מישהו טס לאנשהו באמצע נובמבר ואוהב אותי מספיק כדי לעמוד בתור בשבילי? לא?...מישו...

אני לחלוטין מתעלמת מקו הבגדים שלו, כי זה כל כך לא מעניין. בחיי.

6 תגובות :

  1. בובה, לא לא להכנע לשעמום!
    לכי תתחדשי לך עם המנומר, רק אל תשתעממי פליז!

    (אייקון של נשיקה)

    השבמחק
  2. עור נחש=אהבה

    לגבי ההפקה, טרם ראיתי, אבל אני שמחה שכמה מהפייבוריטיות שלי שם!

    השבמחק
  3. טוב, על הכתבה עסקתי רבות בפוסט האחרון שלי.
    בנוגע לג'ימי צ'ו- אני מסכימה איתך, התמונה הראשונה מהיח"צ שיצאה לעולם נראתה מאוד מסעירה ומרגשת ואילו הנעליים שמוצגות כאן לא ממש עושות לי את זה.
    בכלל, הנסיון שלו לעצב בגדים לא מובן בעיניי, אני מניחה שהם החליטו שפשוטי העם יקנו כל מה שרשום עליו ג'ימי צ'ו בהנחה ותווית המחיר נוחה יחסית.

    השבמחק
  4. הכרחתי את חברה שלי לקנות אתמול את "את" כי אני הייתי סקרנית מספיק, אבל לא רציתי להוציא 28 ש"ח על הגיליון. ראיתי ושמחתי שיש מיינסטרים בישראל שרוצה גם לקבל מיינסטרים.
    פחות התרגשתי מהפוטושופ הקיצוני שלא הייתי בחיים מוכנה שיעשו לי ומזה שכאילו הן מלבישות אחת השניה, אבל בבגדים של עצמה? לא הבנתי את הקונספט בכלל.
    פרסום זה תמיד טוב, אז שיהיה בהצלחה לבלוגריות המובילות!
    ולגבי ג'ימי צ'ו, זה ניראה נחמד ואל הייתי מתנגדת להתעורר בסניף של H&M בשביל זה, אבל לא יודעת אם הייתי קונה לפני שאראה את זה במציאות.

    השבמחק
  5. שני - אני מקווה שלא אשתעמם לעולם :)
    dana - עור נחש (באמת) = אהבה. כל כך נכון!
    crazygal - תכלס הליין של הבגדים נוראי, באמת באמת.
    ספי - אני גם שמתי לב לפוטושופ וזה היה די מוזר, למה שמישהי תרצה שיעשו את זה לתמונה שלה? למה? כל הקונספט של זה שהן הלבישו האחת את השניה התנפץ הבוקר...whatever, העיקר שהמיינסטרים מבסוטים. לגבי ג'ימי, אני עוד לא יודעת אם אני אשלח מישהו לקנות לי או לא...נראה.

    השבמחק
  6. הייתי שם, בסניף אוקספורד סירקס בלונדון, בהקשת הקולקציה ותאמיני לי - כיעור פושטי שכזה לא ראית מימיך, מה גם שהנשים שם פשוט התנפחו אחת על השניה כדי לתפוס פריטים, זה היה מחזה סוריאליסטי לחלוטין ולא קניתי כלום כי לא ראיתי שום דבר שרציתי. לפרטים נוספים כתבתי על זה בבלוג שלי

    :-)

    השבמחק