29.9.09

מוצ'יאה מקיאה

אני חושבת שממש לא רחוק היום שבו אני פשוט אתחיל להקיא ניטים. ממש ככה, לא מרגישה טוב? סחרחורת? **לא בהריון**, אכלתי משהו לא טוב?...הולכת ומקיאה....ניטים. מכל הצורות, עגולים, קטנים, גדולים, מרובעים, משולשים, הכל.
אז מוצ'יאה כנראה מרגישה בדיוק כמוני, כי בוקר אחד (אחרי לילה של בילויים ושתיה מרובה...סיגריות, דוגמניות אנורקטיות, נו כל זה) היא קמה והרגישה שהיא חייבת להקיא את נישמתה אחרת זה לא ילך. אז היא עשתה את זה, וזה מה שיצא...

Photobucket

Photobucket

ב"בארניז" חשבו שזה הולם לקחת 695 - 870 דולר בשביל הקיא של מוצ'יאה. תכלס, צודקים.

תמונות

7 תגובות :

  1. אני לא אובייקטיבית, ניטים עושים לי את זה בצורה מטרידה. תני לי נעל שהקיאו עליה anytime, רק בסכום יותר נוח- אם אפשר.

    השבמחק
  2. לא יודעת, בעיניי זה די חסר חן, ואני דווקא מחובבי הניטים. פשוט מרחוק זה נראה כמו נקודות של טוליפ וזה די.. לא יודעת.

    המחיר דווקה ממש "סימפטי":)

    השבמחק
  3. הצחקת אותי. באמת צודקים, הקיא של מיוצ'ה שווה את זה.

    השבמחק
  4. היא מקיאה ניטים רק בגלל שאנשים רוצים לקנות ולנעול\ללבוש את הקיא הזה.

    אם יש אשם עיקרי בכל הסיפור של הניטים, הפייטים והכתפים המחודדות בחליפות עור הוא בית האופנה "Balmain" או יותר נכון קריסטוף דהקרנין המנהל האומנותי שלו.

    השבמחק
  5. לובה - אני בטוחה שיהיו המון וורסיות לנעליים האלה במחירים שפויים יותר. זה פשוט לא יהיה קיא של פראדה אלא של מישהו אחר :)

    מיכלי - בעיני גם כן, זה חסר חן.

    ספי - איזה כיף זה שהקיא שלך שווה כל כך הרבה כסף :) הא?

    the eye - בהחלט אפשר להאשים את קריסטוף בעניין הזה, אבל כל השאר אשמים לא פחות, כי הם נכנעים די מהר למה שישלשל לכיסם את המזומנים. והכנועים האמיתיים הם אנחנו-"האנשים הפשוטים" שנכנעים לתכתיבים שלהם. מורכב כל העניין הזה..

    השבמחק
  6. לדעתי האשם הוא לובוטן, הוא מלך הניטים הבלתי מעורער שעשה זאת כבר שנה לפני דקרנין

    השבמחק
  7. ללובוטן יש לפחות יציאות מעניינות...

    השבמחק