19.9.09

מילאנו בקניון אביב


שבוע שעבר התקיים מפגש בלוגריות בשיתוף עם חברת הקוסמטיקה "מאדינה מילאנו". המטרה של המפגש הייתה לפתח איזשהו שיתוף פעולה עם בלוגריות האופנה בארץ שכן, התעשיה הבינה כבר שבלוגריות הן בהחלט קובעות דעת קהל. הדרך עוד ארוכה, באמת שאנחנו רק בהתחלה ונדמה כאילו יש חשש קל בצד השני מפני הלא נודע. אנחנו לא נושכות, רק נובחות לפעמים :) בכל אופן, שיתופי פעולה, יהיו באשר יהיו, הם בהחלט דבר מבורך.

היה ממש מעולה לפגוש את standing ovation לראשונה, דעו לכם שהיא מקסימה במציאות לפחות כמו שהיא מקסימה בוירטואל. קלבה ואני כמובן שלא הפסקנו לצלם האחת את השניה, את עצמנו ואת מי לא...כאלה אנחנו. אפילו לספי הלכנו להציק קצת :) ואני חסרת בושה שכמותי צילמתי את הגב של אפונה (עדויות בפייסבוק).



Photobucket

כן, אמרתי כבר שצילמתי גם את עצמי....זכינו לאיפור מקצועי מהבנות הנחמדות של "מאדינה מילאנו". אני חושבת שיצאתי כהה יותר בשני גוונים לפחות, אבל הכי יפה לי תאילנד שיק.


Photobucket

אני לא עצובה, נראה לי שנכנס לי משהו לעין, או שסתם רציתי ללכת לעשן (שוב).

Photobucket


הרי ברור שיש קשר ישיר בין אופנה לקוסמטיקה. בדיוק יום לפני הארוע הלכתי להעמיס קוסמטיקה ממיטב החברות, כדי שחלילה לא יחסר. כמובן, שגם ב"מאדינה מילאנו" פינקו אותנו. היה טוב.

8 תגובות :

  1. איך כולכן יצאתן כהות יותר בשני גוונים? מדינה מילאנו עשתה חרם על המראה הלבנבן והקומוניסטי?
    במאק זה לא היה קורה.
    בכל מקרה, שמחה שנהניתן!

    השבמחק
  2. טוב אני מראש לא חלק מהמראה הלבנבן והקומוניסטי. זה לא סתם שכולם חושבים שאני מרוקאית. חוצמזה, במאק המצב היה יותר קשה, משם דווקא יצאתי ורודה. זה היה ממש טראגי.

    השבמחק
  3. כמה כיף לך!ושיק תילאנדי כהה מחמיא לך..

    השבמחק
  4. Little Black Dress - זה מחמיא רק בתמונות :) היית צריכה לראות אותי באור יום...not ok. את לעומת זאת, מהממת ברמות שקשה לתאר. ואו.

    השבמחק
  5. תתחדשי על העיצוב החדש, יצא ממש יפה:)

    השבמחק
  6. את באמת חסרת בושה! לצלם גב של אנשים... זה ממש לא מנומס :))
    היה כיף להיפגש וגם לראות אנשים שלא מצטלמים (לא את כמובן).
    תודה על הטיפים לגבי מציאת מתלה בגדים. מצאתי אחד כזה אתמול ואני מאושרת עד הגג!

    השבמחק
  7. standing - תודה :) שמחה שאהבת.
    pea - מעולה שמצאת מתלה! עכשיו נותר לך להחליט מה את תולה עליו :)

    השבמחק
  8. פצצות כולכן ;)
    שמחה שהיה כיף!!

    השבמחק