13.9.09

חמוד, זו לא מילה גסה!

Photobucket


Photobucket


האתר etsy.com מהווה מקור השראה להרבה מאוד אנשים ואני אחת מהם כמובן.
אז מידי פעם, כמו שאני יוצאת לעשות סיבוב בכמה רחובות אהובים בת"א, כך אני גם נכנסת לאתר הזה כדי לעשות סיבוב.
האמת שפירסמתי פה כבר פוסט על השראה שקיבלתי מחלק מהדברים שראיתי שם (לא עוד לא עשיתי עם זה כלום...) אבל הפעם, קצת הזדעזעתי למען האמת.

אני לא אוהבת להעביר ביקורת בבלוג, כי לא לשם כך התכנסנו כאן. מצד שני, זה ממש הטריד אותי. אני לא רוצה לציין את שמו של המעצב בכוונה וגם לא את שם החנות הוירטואלית, אני לא רוצה להעליב או לפגוע, רק לתת נקודה למחשבה.
כשיש לנו ילדים, אנחנו רוצים שסביבם הכל יהיה ורוד ותכלת ומתוק ומקסים. דובוני אכפת לי ודרדסים. אולי כמה חולצות של "אני אוהב את אמא" או "אני הכי חולה על אבא" כי זה מתוק.
יש דברים שהם פשוט ביג NO NO...
זה נגיד, משהו שלא הייתי מלבישה את הילד שלי בו, לו היה לי אחד כמובן.

באמת, שזה לא משעשע בעיני ואפילו די נורא.

טוב נו, אולי זה מבדר מישהו.

9 תגובות :

  1. אני בעד טי שירטים עם כיתוב משעשע או ציני כשמדובר באנשים מבוגרים אבל כמובן שכשמדובר בחולצות לתינוקות או לילדים זה כבר צעד אחד רחוק מדי.

    השבמחק
  2. מסכימה!

    הם לא בוחרים את החולצות שלהם ולכן זה פשוט פסול...

    השבמחק
  3. האמת שאני לא רואה את הבעיה. כמובן שזה מאיר את ההורים באור מעט דבילי, במקום שיאמר עליהם שהם כה-שנונים-אורבניים-ומודעים-לעצמם כפי שהיו רוצים.

    השבמחק
  4. אדיר!!!!

    האמת היא שממש ממש אהבתי.
    הצחיק אותי בטירוף.

    בקרוב על העובר-הלא-קיים שלי.

    השבמחק
  5. אני פשוט חושבת שזה לא "חמוד" לשים חולצות עם גולגולות על הילד שלך שלא לדבר על כיתוב שרומז ל...אמממ...חרא!

    השבמחק
  6. גולגולות זה קצת אופנת 2008-2007 בבגדי ילדים. זה היה מאוד פופולארי לפני שנה-שנתיים - אבל גולגולות בסגנון של פיראטים ולא כמו בתמונה ששמת. קניתי לילד שלי 2-3 חולצות כאלו ברשתות השונות.
    אני גם לא אוהבת את כל הכיתובים המפגרים האלה שמתייחסים להפרשות של התינוק וכו'... זה דוחה.

    השבמחק
  7. רחלי איזה כיף שאת פה! אני קוראת בבלוג שלך הרבה מאוד זמן ואף מיישמת חלק מהמתכונים :) כיף, כיף!

    השבמחק
  8. oh really?
    http://www.punkbabyfashion.com/images/pacifier-skull-glitter.JPG

    היה לי פעם ידיד ששם מדבקה עם גולגולת על עגלת הילדים של הבת שלו. אני לא הבנתי מה רע בזה, אבל השכנים הזדעזעו. יש כאלה שנגעלים מקקי והורים יכולים להביע את הגועל שלהם מזה. מה שכן, זה עוד כלום לעומת מה שצפוי להם בעוד שנים מספר, כשהם יאלצו להביט בפניהם המחוצ'קנות והממוגלות של ילדיהם, בלי יכולת להאציל סמכויות על ההורה השני. באיזו חולצה הם ילבישו אותם אז?

    השבמחק
  9. mk - אני חושבת שיש לי בעיה עם הגולגולת הזאת ספציפית. בשנים האחרונות גולגולות הפכו למשהו חמוד איכשהו. ומה שיקרה אז, זה שהם לא ילבישו אותם בשום חולצה ולא ילבישו אותם בכלל ולא יוכלו להגיד להם שום דבר על שום דבר ובכלל. בנות העשרה יסתובבו עם חזיות פוש אפ וחריצים בחוץ ובני העשרה יסרבו להתקלח. מבטיחה שיהיה מוי כיף! שנתאם את הזמן כך ששתינו נהיה בהריון ונוכל לחוות את כל הטוב הזה יחד?

    השבמחק