19.9.09

ה - T בשביל ה - Tיק

כן, כן לא הייתה ברירה אז אני וחברה הלכנו ל T מרקט.

Photobucket

Photobucket


כמו בכל שנה, וכמו בכל שוק מעצבים או איך שלא יקראו לזה, היה צפוף, מחניק וחם אפילו שבחוץ לא היה חם בכלל. היו גם הרבה דברים מעניינים לראות ולכן, לשם שינוי, בילינו שם שעה וחצי. בהחלט זמן שיא ביחס לכל שוק מעצבים/פלסטיק/נעליים מה שלא יהיה שבילינו בו.

Photobucket

היו גם נעליים משעשעות :)
ואלה הנעליים מהמהממות שחברה שלי נעלה, הן נקנו בקניון רמת אביב בחנות שאני הכי לא זוכרת את שמה.

Photobucket

אצלי ה - T היא בשביל ה - Tיק, כי אני יצאתי משם עם תיק מדליק ביותר של "ללניה".
"ללניה" היא חנות שהכרתי לראשונה היום, ב - טי מרקט. הם מתמחים ביבוא של פריטים שונים מה שנקרא "free style".
חוץ מתיקים מגניבים, יש להם גם חולצות מאוד מעניינות שברובן מושפעות מהוינטאג' והסגנון הרומנטי.
אפשר לראות עוד פריטים כאן וכאן

Photobucket

בסופו של דבר, כמו אחרי כל שוק מעצבים באשר הוא, נדמה שהחוויה די מפוספסת. האם באמת ניתנה במה למעצבים צעירים? האם באמת ראינו משהו שעוד לא ראינו קודם? (אני ראיתי היום וזה רק בגלל שאין להן חנות בת"א אלא בגבעתיים), האם המחירים באמת זולים יותר?

בקיצור, הטי מרקט השנה שווה ביקור יותר מכל אירוע דומה שנכחתי בו במהלך השנה שעברה (?). אז תקפצו, מחר יום אחרון.

7 תגובות :

  1. אויייייי זה ליד הרבוטה שלי, מממש בפינה כזה :)

    אגב תיק מאגגגגגניב!!!!

    הפעמים האחרונות שלי בטי מרקט היו מאכזבות למדי... אולי באמת שווה קפיצה מחר.

    תתחדשי לך
    שנה טובה


    טליה

    השבמחק
  2. התיק שלך שרמנטי :)
    אני בד"כ מפספסת את האירועים האלה (הם תמיד בזמנים שלא בא לי לצאת מהבית), אבל אעשה מאמץ מחר לגרור את גופתי העצלה מהלפטופ החוצה P:

    השבמחק
  3. לא מתתי על הטי מרקט כשהוא הגיע לירושלים, אבל את יודעת... זה גם משהו

    תראי את התיק שקניייייייית!

    השבמחק
  4. טליה - שווה קפיצה.
    נעלולה - תודה על המחמאה. אני לרב אומרת שהשנה אני לא אלך, בטון נוקשה ואז אני תמיד מוצאת את עצמי שם. הפעם לשם שינוי, נהניתי.
    דנה - זה התיק שבתמונה, של "פרוסטיס" :)

    השבמחק
  5. השנה לא הלכתי אחרי בשבנים האחרונות זה היה מעיק למדי. מגניב שנהנת ורכשת תיק שווה.
    הסניקרס ניראו מדליקות.

    השבמחק
  6. הסניקרס באמת היו שוות אבל איכשהו לא התחשק לי. גם לא התחשק לי על התכשיטים של ליאת גינצבורג. איכשהו...

    השבמחק
  7. הסניקרס באמת מגניבות... משתלבות יופי בקולקציה שהציג ג'רמי סקוט אתמול בלונדון (כולכם מוזמנים ליקרוא את הסיקור בבלוג שלי...).

    השבמחק