6.10.09

אחוות המכנסיים - חלק שני ואחרון (בתקווה)

אז אתמול הלכתי לסנטר, מכנסיים קרועות למוות בתיק, נכנסתי ל"טופשופ" ואמרתי לעצמי - "מיראל, את הולכת לספר מה קרה, בלי דרמה, בלי קול מתנשא, אם הם יגידו משהו מגעיל...תמצאי דרך לנקום על כך שחצי רמת אביב ראו לך את התחת (עם התחתונים הוורודות שגם אותן קנית באותה החנות)".

הגעתי לדלפק, ביקשתי אחמ"ש קיבלתי, מנהלת חנות חייכנית עם קרדיגן הורס. סיפרתי לה שקניתי לפני חודש מכנס שהתנהג ממש יפה. בכל זאת, ישבתי איתו, הלכתי איתו ואפילו באולינג שיחקתי והנה בוקר יום שישי, ריצפה חלקה, פיסוק לא גדול במיוחד ו...**שולפת את הראיות מהתיק** זה מה שקרה.

הלסת של החבובית נשמטה והיא אומרת לי: "אמא'לה, תביא לפה את המכנס ולכי תבחרי משהו אחר!"

אני בשוק, אני בהלם, אני המומה לגמרי. כי אם לא איכות אז ברור ששירות לפנים! אז בחרתי את זה:

Photobucket

Photobucket

רק בצבע הזה:

Photobucket

וזה מהמם.

סוג של חוויה מתקנת, עלי להודות. אולי אפקט ההפתעה הוא חלק מזה כיוון, שבהחלט לא ציפיתי לתגובה כזו נעימה. יחד עם זאת, יצאתי עם חיוך וזה אומר הכל.

רק שלא יתפורר לי לחתיכות בטעות (שוב)...

12 תגובות :

  1. מדהים איך שירות טוב, שאמור להיות מובן מאליו, תמיד מפתיע אותנו. קצת עצוב.
    תתחדשי :-) שמחה שנגמר טוב.
    כל הכבוד שפנית אליהם, אני הייתי מתייאשת מראש.

    השבמחק
  2. חוויות מתקנות בחנויות זה הכי כיף. נותן לך רצון לחזור לשם שוב.
    מצד שני, במנגו נגיד, הם הכי זונות שיש.

    השבמחק
  3. וואו, באמת כל הכבוד להם. מפתיע שיש להם תודעת שירות כזו אחרי האטיטיוד שקיבלת בביקור הקודם בטופשופ.

    השבמחק
  4. כל הכבוד להם על השירות, ותתחדשי, בחרת דבר יפה.

    השבמחק
  5. רחלי - באמת עצוב ששירות טוב זה לא דבר ברור מאליו. מצד שני, אני לא נתקלתי ביותר מידי ישראלים שיודעים לקבל שירות. גם בעיה.

    פטיט - לא יצא לי לחוות חוויות רעות במנגו. מצטערת לשמוע :(

    לובה - סניף שונה, אטיטיוד שונה.

    נעולולה - תודה רבה :)

    השבמחק
  6. החולצה ממש חמודה! יופי של שירות יש להם.

    השבמחק
  7. אני כ"כ מסכימה עם רחלי... עצוב שכשמישהו עושה עבורנו משהו טוב - אנחנו מופתעים.
    הפיצוי הגיע לך בזכות ולא בחסד.
    נו שוין - הם הרוויחו ביקור שלי בחיוך ביום חמישי הקרוב, בדרך לבאזר (לראות קצת דברים של הקלבה)

    השבמחק
  8. כל הכבוד שהם הביאו לך מה שאת צריכה לקבל מהם ושמרו קונה חשובה (:

    השבמחק
  9. כל הכבוד שהם לקחו אחריות ונתנו שירות כמו שצריך. אפשר לחזור לאהוב את טופשופ :)

    השבמחק
  10. כן, אני כבר התנסתי בכך שמנהלת החנות בטופשופ סלחנית, החלפתי נעליים בלי שום בעיה(אחרי שלבשתי אותם אולי שעתיים)...אגב, אהבתי את הבחירה שלך!

    השבמחק
  11. כן, בסנטר הם מאוד חמודים בצורה מפתיעה וזה מקשה עליי לשנוא אותם בגלל המחירים המופקעים.. אחלה בחירה. תראי כבר עלייך!

    השבמחק
  12. תודה לכולם על התגובות! אכן עבודה טובה עשו בטופשופ ושימרו לקוחה :) ספי, אני מאוד מקווה שבקרוב נראה "יותר ממני" בבלוג הזה :)

    השבמחק