7.10.09

אין לי...אה, למי אכפת, יש פלסטיק!

סיפרתי לכם פעם שלמדתי הנדסת פלסטיקה? לא? טוב, אז למדתי הנדסת פלסטיקה בפקולטה להנדסה ב"שנקר". אחרי שנתיים של נוסחאות הזויות הבנתי שמהנדסת פלסטיקה אני לא אהיה, אולי בעיקר בגלל שזה לא איפשר שום ביטוי של יצירתיות. רוצה ליצור כיסא גן? קח חומר מסוג X במסה Y ודחיסות Z תעביר את כל הבלאגן באקסטרודר (אלוהים יודע למה אני זוכרת את זה) והופה! יש כיסא שמסוגל לשאת משקל של N. יותר מידי נעלמים? כך גם אני חשבתי.

תמיד ידעתי שפלסטיק זה משהו נחמד כזה. משהו מגניב אם יורשה לי להתבטא כמו פקאצה בת 14. באמת, כי מפלסטיק יוצרים דברים כל כך יפים, כל כך שימושיים, הוא עוטף אותנו מכל מקום ומכל כיוון.

מה אני הכי אוהבת מפלסטיק? שאלה מצויינת! אני אוהבת, לא בעצם לא, אני חולה על ...מתה על...לא יכולה לחיות בלי והלוואי ויכולתי לחיות רק עם ....




כן, גבירותי ורבותי כפכפים!
לו רק היה אפשר להתחתן בהן....

מיטב המוחות היצירתיים עבדו קשה מאוד בשביל שכולנו נוכל להנות קצת מ"פלסטיק". אז בואו (בואו בהמוניכם!) לשוק הפלסטיק שיתקיים בסופ"ש הקרוב.

9/10 שישי 11:00-19:00
10/10 שבת 11:00-21:00

מועדון "הבלוק" , רח' דוד חכמי 35, ת"א.
http://www.telavivcity.com//pages/plastik10/plastik9.htm

רוצים עוד פלסטיק? בטח רוצים! אז אולי נשמע מה יש לדנה להגיד על פלסטיק? בטח נשמע!
פשוט לוחצים כאן!

4 תגובות :

  1. האמתי שבהתחלה הייתי ממש מקפידה על נוכחות בכל השווקם למינייהם בסגנון פלסטיק וכולל.. אבל זה פשוט מאכזב אותי, הרוב יקר מדי ונדוש מדי וזה ממש ממחזר את עצמו.

    בכל אופן תודה על המידע:)

    השבמחק
  2. אוי, הפוסט שלך הזכיר לי אותי, סטודנטית שנה א' להנדסת מכונות D: בשלב מוקדם מאוד היה ברור שאין לי חשק לצייר מקררים כל התואר ונפרדנו כידידים.
    יחי הכפכפים שלך! :)

    השבמחק
  3. lovely! פלסטיק זה מדליק... בעיקר כשהוא מבריק וורוד וחלק במיוחד...
    :)

    השבמחק