9.10.09

פלסטיק ופלאפל

היום היה היום הראשון של "שוק הפלסטיק", הגעתי די מוקדם כי הייתי חייבת לזוז ולהתפנות לדברים אחרים. מתחם מועדון ה"בלוק" היה צפוף יותר מאשר בשוק הנעליים האחרון ("שופוני"). היו די הרבה דוכנים של כל מיני מעצבים צעירים וכמה חנויות כמו "ויטרינה", שאצלהם ראיתי כפכפי אצבע מעור עם דלעת וממש התלהבתי עד שמדדתי וגיליתי שמידה 37 גדולה עלי ומידה 36 קטנה עלי. אלו הם חיי... לא הצלחתי לצלם אותן, כי כל העולם ואישתו עמדו לו על הראש. ככה זה, לא פשוט להיות מטר וחצי.

Photobucket

הדוכן של "קלבה" היה הכי לוהט. חוצמזה, היו מלא טייצים וטוניקות מנומרות בכל מיני צבעים. אני כל כך אוהבת מנומר אבל, איכשהו, זה היה מוגזם מידי.

Photobucket

תומר בן יוסף (ואם אני טועה בשם, אז הוא אשם כי לא היה לו כרטיס ביקור) עשה צעיפים מכל מיני צבעים והדפסים שהיו מאוד רכים ונעימים.

זה מה שקיבלתי בגודי באג שאירגנו לבלוגריות

Photobucket

עכשיו, אני לא רוצה להשמע כפויית טובה או משהו כזה...וגם אין לי מושג מי עיצב/ה את השרשרת אבל, זו השרשרת הכי מכוערת שראיתי בחיים שלי. לא ראיתי אותה באף אחד מהדוכנים, אולי פספסתי. עדיין, מי שעיצב/ה את זה - תעשה/י חושבים עם עצמך. יתכן וזו הסיבה שאנשים מתאכזבים כל פעם מחדש משווקי המעצבים הצעירים למיניהם. כאילו באמת...
אהבתי את הקשת והיא נראת ממש חמוד עלי, הפאוצ'ון הקטן תמיד שימושי וגם העגילים חמודים. תודה!

וזה מה שלבשתי היום

Photobucket

תראו אותי עם העגילים הקלבתיים שלי! עכשיו יש לי שרשרת ועגילים של ה"קלבה" הלוהטת. אפשר לומר שאני מרחק נגיעה מקורבן אופנה.

החולצה שלי עם המטריושקה (כן, זה לא בבושקה!) נקנתה שנה שעברה ב"פשפש בלילה". היא של מעצבת כלשהי שהמוכר לא זכר להגיד את שמה כי הוא רק עזר לה בדוכן בזמן שהיא הלכה לשירותים (הוא דאג לעדכן אותי). בכל מקרה, אמורה להיות לה חנות בנחלת בנימין, אז אם מישהו ממכם מצליח לזהות למי היצירה יכולה להיות שייכת, אני אשמח לדעת.

ביריד פגשתי לראשונה את לובה ואת נעלולה שבכלל לא קלטתי שזו היא וחשבתי שזאת חברה של לובה "מהבית". רק אחרי שהלכתי הבנתי שזו הייתה נעלולה. מה שמחסור בשעות שינה עושה לאנשים. וזו התמונה היחידה שקלבה מרשה לי לפרסם.

Photobucket

סופ"ש נעים!

8 תגובות :

  1. החינמים היו הזויים משהו, אבל לא נורא- לא בשביל זה באנו (באנו בשביל המשקה חינם!)
    היה כיף לפגוש אתכן סוף סוף, את נראית נפלא.

    השבמחק
  2. כן ככה נראה אדם שעובד מקץ החמה עד כלות הנשמה...

    השבמחק
  3. אהבתי את החולצה שלך בבושקות תמיד עשו לי את זה

    השבמחק
  4. גם אני הייתי שם, חבל שלא התראנו
    את נראת נפלא ויומיומית (:

    השבמחק
  5. סוף, סוף תמונה שלך... זה מגניב!
    את ניראת מהמם והעגילים באמת מסגירים את אהבתך להדפס החייתי.

    השבמחק
  6. תכלס הסטנד של קלבה היה היחיד שבאמת הכיל דברים מקוריים
    השאר היה מלבב, בעיקר מושך את העין, אבל כמו שאמרת יקר בטירוף או בנוסף/לחלופין מיובא מסין (קרי לא עיצוב מקורי)..
    בסוף קנינו לאמא של בן זוג עגילי עלה מזהב, שהיו מאוד חמודים.

    השבמחק
  7. לובה - תודה רבה. היה מאוד נחמד לראות אותך גם וכמובן שאת נראת נפלא.

    Kalba - חדל בכיינות!

    Little Black Dress - תודה רבה :)

    olivia - תודה מותק, חבל שלא יצא להיות שם באותו הזמן, אני מקווה שיהיו עוד הזדמנויות.

    sefi - כן! מסתבר שחבר שלי הרבה דברים טובים אבל, צלם הוא לא :) יש עוד הפתעות בהמשך עם כוונות לשיפור האיכות :)

    vicen - Hi! It's always good to see you here :)

    Dana - תתחדשו על הרכישה, נשמע באמת משהו יפה. כמה חבל שלא יצא לפגוש אותך :(

    השבמחק