11.10.09

שלוש, ארבע ולעבודה!

אחרי סופשבוע ארוך במיוחד בו הצלחתי להתנתק לחלוטין מעבודה או מכל דבר אחר שדורש ממני מחוייבות כזאת או אחרת, ועשיתי רק דברים שגורמים לי לאושר ועושים לי טוב על הלב, זה נגמר. נגמרו החגים ובכלל נגמרה החגיגה ואין מה לעשות, חוזרים לעבודה.

מה לובשים לעבודה זה נושא שמעסיק אותי לא מעט. בתקופה האחרונה אחרי לא מעט תגובות לא אינטיליגנטיות במיוחד שקיבלתי במסדרונות הבניין, החלטתי סופית - אני לובשת רק מה שנח לי ורק מה שעושה לי טוב על הלב. כמו האאוטפיט הזה לדוגמא.

Photobucket

כמה שהוא נראה קרייריסטי ורציני, כך מדובר באאוטפיט פשוט ונח. חצאית עפרון שחורה מ ZARA, חולצה מכופתרת שחורה מלפני חמש שנים (אם לא יותר) מ CASTRO, נעליים כספות של Steve Madden שנרכשו לאחרונה. את הקלאץ' המדהים הזה קניתי בסיבוב שעשיתי עם חברה. הוא לא ממש קשור לאאוטפיט (אולי עם נעליים אחרות) אבל, הוא כל כך יפה שהחלטתי לצרף אותו גם כן לצילומים.

Photobucket

Photobucket

צילום: עינב קרן

אז שלוש, ארבע ולעבודה!

♥ המון תודה לעינב על שגילתה המון סבלנות בצילומים ובכלל.

שיהיה שבוע מוצלח לכולם!


9 תגובות :

  1. היה לי העונג.
    התיק הורס והתמונות מהממות.
    אני גאה להיות חלק מהבלוג המדהים שלך, מיראלה.

    השבמחק
  2. אאוטפיט נהדר, גם לעבודה וגם ליציאה. מחמיא לך מאוד.

    השבמחק
  3. את פשוט נראת נהדר באאוטפיט הזה!

    השבמחק
  4. אהבתי גם ממש את השעון...
    תמיד התבאסתי שהקריירה שבחרתי לעצמי היא בצבא קבע, ככה שהמדים די מכסחים לי כל שמץ יצירתיות ודילמה בנוגע ללבוש לעבודה...
    דנה

    השבמחק
  5. כיף שלאחרונה את משתפת אותנו באאוטפיטים שאת לובשת -גם מצלמת ולא רק מספרת ,כי יש לך טעם משובח.כמובן שזה תמיד מתובל בסיפורים משעשעים את זה מצוין!
    איפה את עובדת שדורש לבוש קרייריסטי שכזה ?

    השבמחק
  6. מגניב לך, חצאית וזה, ממש הולם אותך :)

    השבמחק
  7. נבי ארנבי - את מהממת :) תודה על הכל.

    לובה, olivia - תודה רבה על המחמאות!

    foxymoz (דנה) - השעון היה מתנת יומולדת 25 ממני אלי :) מה שטוב בצבא קבע, הוא שאין יותר מידי צורך לשבור את הראש מה לובשים (זה מעולה בעיקר בימים שבהם אין חשק לכלום). מה גם, שאת החותם האישי אפשר להשאיר ע"י הפריטים הנילווים הלא הם האקססוריז האהובים עלינו :)

    אורית - אני מאוד שמחה לשמוע שאת נהנת גם מהצד הזה, הטרי יחסית, של הבלוג. חשוב לי לדעת את זה, תודה. אני לא אשת קריירה מטורפת, אני מנהלת צוות טכני במחקלת מערכות מידע של חברה די גדולה. זה פחות מה אני עושה ומה תקפידי, זה יותר מה נח לי ללבוש לעבודה.

    נעלולה - את תמיד מותק :) תודה רבה.

    השבמחק
  8. I love the bag, is very nice.
    Greetings

    השבמחק