19.10.09

"פראדה" וניטים ואני עייפה

אני ממש לא כזאת, אני מבטיחה! אבל השבועיים האחרונים היו כל כך עמוסים שאין לי כבר כח והיום רק יום שני. כשהתעוררתי היום בבוקר עשיתי לעצמי חישוב של עוד כמה זמן נשאר לי ליום שישי והבנתי שיש סיכוי יותר גבוה שאני אמות לפני שיום שישי יגיע וזה, אולי זה אפילו חיובי! כיוון שביום שישי יש סיכוי שאצטרך להגיע לעבודה. בנוסף לשמונה מיליון הדברים האחרים שאצטרך לעשות.

בדרך כלל בתקופות כאוטיות כאלה, אני אוהבת להסתכל על דברים יפים בשביל להרגע. המצב שלי רק הולך ומחמיד, אני לא מוצאת שום דבר שיתן לשתי עיני העייפות קצת מנוחה.

אני מאוד מאוכזבת מ"פראדה". הנה, אמרתי את זה. הליין של הנעליים פשוט גורם לאיברים הפנימיים בבטן שלי להתהפך וכך, מקבלת תחושת בחינה. כן, כן בחינה באמת (אני לא בהריון, צאו מזה). הליין הזה כולל גם נעליים מאוד פשוטות ומאוד "פראדה" יחסית, עם כל הקווים הנקיים שבעולם ואז, מגיעות כל מיני הנפצות כמו זו לדוגמא.

Photobucket

עכשיו תחושו את הזוועה מקרוב...

Photobucket

PRADA

Studded Knee Boot

Black
$1,350.00


יכול להיות שזו רק אני שפיתחתי אנטי מטורף לניטים? זה ממש צורם לי העניין הזה של הסיכות האלה, ממש גורם לי לרצות להשתמש במילה "איכס" כאילו שזה עתה חגגתי יומולדת 7. ויכול להיות שזו רק העייפות מלרוץ אחרי לא ברור כבר מה, רק בשביל שכבר אגיע.

6 תגובות :

  1. זה באמת כבר מתחיל להימאס, בייחוד כשרואים נעליים כעורות כאלה.

    השבמחק
  2. זה באמת נמאס. כאילו שניטים זאת המצאה חדשה וחורשים אותה מכל עבר..
    זה יהיה השיא כשאני אתחיל לראות פרחות עם תיק ניטים מסננות לעבר כולם "כאילו..כאילו דה!"

    השבמחק
  3. לפני כמה ימים ראיתי בערוץ הקניות (נשבעת בחיי שבטעות.. סתם זיפזפתי ומסקרנות מטופשת נשארתי) איזו מכירה אמריקאית של מכשיר ניטים ואבנים כאלו... והם חיברו אבנים ונצנצים וניטים לכל דבר נייד ונייח... לבגדים, תיקים, נעלים, מצעים, אהילים, וילונות... נחרדתי - ניטים בשלל וריאציות וסטנסילים מזעזעים.

    בקיצור - המגפיים - נראים בדיוק כמו איזה פרוייקט גמר של הזקנה הבלונדינית הטרחנית שם בתוכנית.

    השבמחק
  4. נייס! הדבר היחידי שנתקלתי בו בזפזופ בערוץ הקניות בשעה מאוד מאוחרת היה מכשיר להסרת עור קשה מכפות הרגליים.
    הסתקרנתי ורותקתי למסך באותה מידה כמוך.

    השבמחק
  5. לובה יקירתי, חכי שתיפלי על התוכנית של המופים לספונג'ה... נשימתך תיעתק :))

    השבמחק
  6. מעולם לא שמחתי יותר שאין לי טלוויזיה (ועם זאת, מעולם לא הייתי מאנשי הניטים. לא מצאתי ולא מוצאת בזה שום חן).

    השבמחק