21.10.09

תעצרי! זה שוד!

הנה משהו שלא קרה לי כבר כמה שנים. יום שני בחור צעיר או סתם נער, הרגיש ממש בנח לדחוף את היד שלו לתוך התיק שלי במטרה להגיע לארנק בזמן שעמדתי במעבר חצייה והמתנתי לאור ירוק וכמובן שהאזנתי לג'אניס ג'ופלין בITouch המהמם שלי. הרגשתי שמשהו מרגיש לי ממש מוזר שם בחלק האחורי של התיק ואז ראיתי יד. מיותר לציין שהורדתי לבחור את הגבה עם הביץ' סלאפ שהוא קיבל. הוא נבהל ודימם בגבה, ואז פתח פה בניסיון להפחיד אותי ולגרום לי לתת לו את התיק (דארלינג, זה תיק שחור קלאסי מ ZARA והארנק הוא מתנה מה BF, נראה לך באמת?), אז אמרתי לו שהוא עומד לאבד גם את הגבה השניה שלו ואז בדיוק התקרבו כמה אנשים והוא ברח. אני באמת לא יודעת מאיפה האומץ הזה שיש לאנשים באמצע רחוב ראשי, להכניס יד לתיק של מישהו אחר ולנסות לדוג משם ארנק. באמת שזה ממש ביונד מי. אני מניחה שזה יהיה רלוונטי להגיד "סוף טוב, הכל טוב".

עוד מקרה שקרה, אימי חזרה מסיבוב קניות ממש מאוכזבת. היא מצאה את הטרנץ' שהיא ממש רצתה רק מה, סגירת הכפתורים במעיל הכה נשי הזה, היא סגירה גברית. כלומר, הכפתורים נמצאים בצד ימין. כידוע בסגירה נשית הכפתורים הם בצד שמאל. אותו הדבר לגבי רוכסנים במכנסיים, או שזה מסתכל ימינה או שזה מסתכל שמאלה - זה לא סתם מסתכל לשם. יש בכלל מישהו שמפעיל מחשבה ברשתות האופנה הגדולות או שמדובר בפס ייצור ענקי וכל מה שמעניין זה לעשות מלא, מלא כסף?

אם יש מישהו בקהל שלא חושב שזה לא משנה לאיזה כיוון מה הולך ושאין בכלל דבר כזה "סגירה גברית" ו"סגירה נשית" אז ניוז פלאש - יש. יש גם אנשים שזה לא יכול להיות אחרת עבורם, סוג של חוק כזה, אקסיומה אם תרצו. רשת H&O, זה היה בשבילכם, להפעיל את הראש או במילים אחרות "יצירה במחשבה תחילה", אלה לא מילים גסות.

הנה כמה תמונות שאולי יבריחו את הנבלות שיש בעולם הזה...

Photobucket

אני הכי אוהבת את הליפסטיק הזה, הכי.

והנה אישה נחמדה שלא אהבה להקשיב לגברים. במקרה שלה, אם היא הייתה לוקחת בחשבון שגברים צודקים לפעמים והייתה מקשיבה לזה שחסר לי כ"כ כבר יותר משנה, הייתה לנו מלחמה אחת פחות.

Photobucket


7 תגובות :

  1. גוועלד, איזה נסיון דוחה..ועוד לאור יום.
    יצאת מלכה כמובן, אני יכולה כמעט לתאר את הסיטואציה שבה את מורידה למישהו ביץ' סלאפ ולהשתעשע ממנה.
    אבל ניסו לעשוק אותך אז לא אצחק.
    התמונה של גולדה כחתימה לפוסט הזה היתה במקום.

    השבמחק
  2. לא מקרה נעים במיוחד הייתי אומרת, בקשר לכפתורים, בבושה אודה שלא היה לי מושג (ואני אלך לבדוק את מעילי עכשיו) וכן, הרעיון שזה רשתות כאלה זה אך ורק לעשות מלא מלא כסף...

    השבמחק
  3. וואו. מעניין איפה זה קרה. ממש שוד לאור יום. כל הכבוד לך על האומץ בתגובה. you go, girl!

    השבמחק
  4. האמת היא שאני בשוק על ניסיון השוד לאור היום, אבל זה עוד מובן.
    אבל הכפתורים בטרנץ' נשי בצד ימין זה ממש ביונד מי.
    סורי שזה זיעזע אותי יותר. אולי זה בגלל שהטיפול שלך בגנב היה כל כך יסודי ומרשים.

    השבמחק
  5. לובה - אפשר לצחוק על זה, זה היה די מצחיק באיזשהו שלב :)

    vicen - Hello! Hello! thaks' for stopping by :)

    little black dress - הלכת לבדוק כבר? :) ספרי מה גילית...

    ושתי - האמת שזה לא היה לאור יום, זה היה בשעות הערב, אבל עדיין...

    ספי - אני יכולה להגיד לך שהכפתורים זיעזעו אותי יותר גם כן! סדר העדיפויות שלנו בקשר לדברים שמזעזעים אותנו ממש עקום כנראה :)

    השבמחק
  6. בובה, את גיבורה!
    לא יודעת איך אני הייתי מגיבה בזמן אמת, אולי הייתי משתתקת אפילו.
    שיחקת אותה.

    הליפסטיק הזה שלך..הוא מגניב :)

    השבמחק