24.10.09

הפארם הפרטי שלי

אני ידועה בתור אחת מהבחורות האלה שיש לה הכל בתיק. אני לא יכולה להגיד שאני לוקחת איתי את כל הבית בתיק שלי, אבל בהחלט אפשר להגיד שיש לי "סופר-פארם" קטן איתי. כל פעם שאני מחליפה תיק, שזה כמעט כל יום למען האמת, קורה שאני שוכחת להעביר דבר אחד או שניים וכמובן, שבדיוק באותו יום אני זקוקה לדבר או שניים האלה. מדובר בכל דבר אפשרי שתוכלו למצוא בסופר פארם הקרוב לביתכם: מפלסטרים וכדורים נגד כל כאב אפשרי ועד לכל מוצר קוסמטי אחר.

זה תיק האיפור האהוב עלי, הוא נרכש ב"פול אנד בייר" לפני כמה שנים טובות ויש בו שני תאים. בתא העליון נכנס האיפור ובתא התחתון בית המרקחת הפרטי הפרטי שלי. אני חייבת להודות שזה לא תיק האיפור היחיד שלי (התפתעה, נכון?) ואני מחליפה גם בינהם מידי פעם.

Photobucket

לאחרונה קיבלתי שתי תוספות ממש נחמדות לתיק האיפור הכל יכול שלי. צללית חדשה מבית היוזר של "מדינה מילאנו" וגם פינצטה, כי איזו בחורה מסתובבת בלי פינצטה בתיק?

Photobucket

אני קיבלתי את הצללית בגוון האחד לפני הבהיר ביותר. היא מאוד נעימה, רכה ולא שמנונית מידי, מה שאומר שהיא נמרחת ממש טוב וגם עמידה במהלך היום. אני חייבת לציין, שלא ניסיתי למרוח את הצללית ישירות על העפעף ואני תמיד מורחת פריימר לפני מריחת הצללית. מאז שגיליתי את הפריימר לעיניים העולם שלי נראה אחר לגמרי והצלליות שלי נשארות איתי לאורך כל היום מבלי שיווצר "ריכוז" צללית במרכז העפעף.

בהתחלה תכננתי לקנות פריימר לעיניים של "מאק" כי זה מה שהמליצו לי עליו אבל, כשנכנסתי לסניף בעזריאלי המאפרות/מוכרות היו יותר מידי עסוקות בעצמן ובמשך 10 דקות אף אחת לא הציעה לי עזרה. זה היה ממש מוזר, כי לרב הן פשוט קופצות עלי כל פעם שאני נכנסת. בקיצור, התייאשתי אחרי 10 דקות של המתנה ופשוט הלכתי ל"סופר פארם" (אני כל כך אוהבת אותם...תמיד יש שם ריח טוב) ובדיוק היה מבצע של Ja-De אז פשוט קניתי פריימר שלהם. יש להם שני סוגים, אחד בסטיק ואחד בצינצנת קטנטנה. קניתי את זה שבצנצנת, כי יש לי בעיה עם מוצרי איפור שמגיעים בסטיק. זו סטייה קטנה שלי, אם זה מגיע כסטיק, אני לא בוטחת בזה. ואו, אולי יש לזה משמעויות עמוקות יותר? זאת אומרת, יש דברים שמגיעים בסטיק וזה נהדר, אני מניחה שזה קשור למוצרי איפור בלבד.

בכל אופן, הפריימר בצנצנת של Ja-De מעולה רק שקצת לא נח להשתמש בו. צריך לדחוף את האצבע פנימה או לקחת קיסם אוזניים ואז למרוח אותו.

אז אמרתי גם פינצטה, נכון? תראו כמה שהן מהממות.

Photobucket

זו הסדרה של הפינצטות החייתיות של "LIFE" של "סופר פארם" בעצם, אני די מצטערת שלא קיבלתי אחת מהן כי הן ממש לוהטות. הבנו כבר שאנימל פרינטס אר מיי פייבוריט, רייט?

Photobucket

זו הקולקציה של הפירחוניות, אני קיבלתי את זו משמאל, עם הפרחים הכחולים. ויש עוד!

Photobucket

בעבר, לא חשבתי שפינצטה יכולה להיות גרועה. זה היה עד שרכשתי אחת שפשוט תלשה לי את העור במקום את הגבות, מזעזע. אז זו סבבה לגמרי והיא גם די זולה, משהו כמו 25 ש"ח. ממש זול.



סתם שתדעו היה לי שבוע מהגהנום! כל בוקר כשהתעוררתי, ידעתי שאני לא מספיקה. עוד לא התחלתי וכבר הייתי סגורה על זה שאני לא מספיקה, איזה סיוט. גם ביום שישי עבדתי, משהו שלא קורה בדר"כ וכתוצאה מזה נאלצתי להפסיד ארוע שדווקא רציתי להשתתף בו. אם זה לא מספיק אז גם הייתי חצי חולה, שזה אומר שיום אחד יש לי חום ויום אחר אין לי חום, רק נזלת, כדי שאני לא ארגיש לבד. אלרגיות מטונפות שלי, תלכו כבר!

שיהיה שבוע קל, מהיר, מהנה וכולו מלא בכל טוב!

5 תגובות :

  1. היה נשמע לפי הציוצים שלך בטוויטר שעובר עלייך שבוע לא קל, מקווה ששבוע הבא יהיה במגמת שיפור עבורך.
    זה כ"כ יעיל להסתובב עם פלסתרים וכדורים זמינים, כמות הפעמים שנעליים פצעו אותי או שהרגשתי לא טוב והתחרטתי שאין לי בית מרקחת בתיק...

    השבמחק
  2. אני קיבלתי את הפינצטה הפרחונית בצבע הבורדו. יחסית למישהי שבחיים לא הייתה לה פינצטה, כי אין לי כל כך מה למרוט איתה, למזלי, כניראה שהגיע הזמן.
    ובזכותך גיליתי סוף סוף מזה פריימר. כאילו לא ממש בזכותך, כי עשיתי גוגל כדי להבין מזה, אבל את היית הטריגר.
    שבוע מהיר וקל גם לך, ושהסופ"ש הבא יגיע מהר!

    השבמחק
  3. איבדתי את הפינצטה שלי. אוף.
    גם אני, כמו ספי, לא יודעת מה זה פריימר.
    טוב, אם הסתדרתי עד עכשיו...שמחה שמצאת לך אחד טוב

    השבמחק
  4. אולי צריך לעשות פוסט איפור? אני ארחיב בו על פריימר לעיניים ועל עוד כמה דברים...?

    השבמחק
  5. כן, תעשי פוסט איפור ותחלקי איתנו את הידע שלך.

    השבמחק