30.10.09

מעוז הנובורישים

אז מה כבר ביקשנו? לא הרבה, באמת שלא. ארנבי ואני סה"כ רציני להתפנק ביחד על מניקור-פדיקור, שזה הרי ידוע שזה הבילוי המועדף על חברות באשר הן. שינהולץ הנחמד דאג לנו לשני שוברים מ"חבר" שהקנו לנו פדיקור ומניקור במאה שקלים בלבד. שווה? בטח שווה. נלך? ברורררררר.

לקח לנו בדיוק חודשיים לקבוע את הדייט המיוחל ולא כי אנחנו כל כך עסוקות אלא יותר, כי לא ממש הצלחנו לקבוע לטיפול זוגי כלומר, בו זמנית. באיזשהו שלב כמעט והתיאשנו, כי מסתבר שפדיקוריסטיות (מניקוריסטיות?) לא אוהבות לעבוד. הן אוהבות ללכת הביתה ב 14:00. שזה ממש נחמד להן, אבל יש נשים עובדות/לומדות/וגם עובדות/בעלות חיים שלא פנויות לדברים שכאלה בשעות הבוקר.

לא יודעת איך, אבל בסוף הצלחנו לקבוע יחד וכך, הגענו לOREN OR KOBI בהרצליה פיתוח ואת פנינו קיבלה קמיל. המקום היה כל כך שומם שבהתחלה היה לי קצת לא נעים, הרגשתי שאני מפריעה להם בחוסר העשיה שלהם. ארנבי התעכבה אז אני התחלתי קודם בפדיקור וממש לקראת סוף המניקור ארנבי באה. בתור אחת שרגילה ליוליה שלי עוד מימי צה"ל (אני מדברת על סלון יוליה באבן גבירול 174 בת"א ולא יוליה אקספרס או מה שזה לא יהיה), אני רגילה לכיסא הנח שלי ול "בנות, מי רַצָה קפה? נו, אז תעשי. את לא רַאָה בנות עָשוֹת מניקור?" שאני כל כך אוהבת.

קמיל לא הציעה לנו קפה. לי באופן אישי היא הציעה לעשות משהו עם החצ'קון שיש לי במצח והיא גם נתנה לי טיפ לחיים: "את בחורה מאוד אינטיליגנטית, יש לך בעיה עם אנשים טיפשים." - מה אני אגיד לכם, ממש הפתעה, נכון? מסתבר שהיא רואה דברים כאלה לפי הצורה של הבוהן. הבעיה היא, שלא הבנתי איפה הטיפ פה. לארנבי, היא אמרה "תגידי, את ממש טוחנת לעצמך את המח, נכון?" אחרי בירור קל, הבנו שגם פה בטיפ לחיים עסקינן. אתם מבינים, ארנבי, לפי הצורה של הבוהן שלה, חושבת הרבה לפני שהיא עושה אבל מחליטה מהלב. אם יורשה לי אז...whatever.

קמיל גם שאלה איזה לק אני רוצה, אז אמרתי שנורא בא לי אפור. היא עיקמה את האף והסבירה לי שאני נמצאת ב"מעוז הנובורישים" ושפה שמים רק אדומים וורודים וגם קישוטים לציפורניים לא יהיו פה. כנראה שלק אפור מזכיר את הנטיה של בנות רמלה-לוד להדביק קריסטלים ופרחים מאקריל על האמה, נכון? אז בחרתי אדום-סגול כזה ואז היא פשוט מרחה לי אותו גם על העור מסביב לציפורן וכשביקתי לתקן את זה, היא אמרה לי שלפי הצורה של הציפורן שלי שאריות הלק ירדו אחרי המקלחת. מסתבר, שכשאת יוצאת מפדיקור את אמורה להראות כמו אחרי תאונה ולא כמו אחרי פדיקור מקצועי, קטע- קטע. על הפראנץ' מניקור שלי אני רק אגיד שכשאני עושה לעצמי ביד ימין (כלומר, משתמשת ביד שמאל שלי בתור ימנית) יוצא לי יותר יפה.

הגעתי הביתה, הורדתי את הלקים (ידיים ורגליים), נאלצתי להחליק את עור כף הרגל, כי קמיל לא עשתה את זה ומרחתי לק ☺

Photobucket

ESSIE אפור שרכשתי ב"מדינה מילאנו" וכך גם גיליתי שעליו אין לי הנחה. לצערי הוא לא נמרח מי יודע מה טוב, חייבים שתי משיכות. מצד שני, זה גם מה שכתוב על הבקבוקון שצריך לעשות. אז בסדר.

על אצבעות רגליי החלטתי למרוח את הכחול-שחור שנורא התחבר לי לחורף הזה שנפל עלינו לפתע פתאום.

Photobucket

Photobucket

ארנבי ואני החלטנו לקחת את החוויה המזוויעה הזאת ולחבר אותה לחוויית ה"חפיפת לילה חמ"ל" שהייתה לנו בצה"ל כלומר, עוד חוויית בונדינג יוצאת מן הכלל.

עצה שלי: תתרחקו מפדיקוריסטיות בהרצליה פיתוח. לא, בעצם לא, פשוט תתרחקו מקמיל ב - OREN OR KOBI בהרצליה פיתוח. אל תגידו "לא ידעתי"!

♥ מיראל

8 תגובות :

  1. מיראלה, הרסת אותי מצחוק :)
    ולמי שחשב שהיא מגזימה, אז ממש לא....
    אגב, הלק האפור מוצלח במיוחד. חייבת לרכוש לעצמי גם .
    נשיקות,
    ארנבי

    השבמחק
  2. מסכימה. באמת יפה לך הלק האפור. לי עצמי יש בעיה לשים לק לא תואם בידיים וברגליים, אבל זו רק התקבעות שלי.

    השבמחק
  3. פעם ראשונה שנתקלתי בצבע לק שאין לי (אפור) והוא ממש יפה עליך.

    השבמחק
  4. איזה מבאס לחוזר ממניקור בשביל למרוח לק לבד!

    השבמחק
  5. ארנבי - כשתחזרו מהבית זונות שלכם, אני אבוא עם הלק ונמרח ביחד.

    ושתי - אני מבינה אותך, גם לי היה את זה עד שניסיתי וזה עבד.

    LITTLE BLACK DRESS - תודה רבה ורוצי לקנות! שווה :)

    MIZI - הכי מבאס בארץ :( אבל, למדנו לקח וחווינו חווית בונדינג :)

    השבמחק
  6. האפור זה הצ'ינצ'ילי במקרה?

    וגם לי יש רשמים לא חיובים מהמקום הזה! שדווקא נחשב אגב למקום לא רע בכלל בעגה הצפונציקית הרצליינית.

    השבמחק
  7. אכן, חן זה האפור צ'ינצ'ילי :) הלכנו לשם בגלל שזה נחשב למקום לא רע. אם יורשה לי, זה מקום מזעזע!

    השבמחק
  8. גם אני רוצה לק אפור! המקום הזה פשוט נשמע רע.

    השבמחק