4.10.09

אחוות המכנסיים

בערך לפני שלושה שבועות הלכתי לחפש הרפתקאות בסנטר (האמת לא זוכרת בשביל מה הייתי שם, כנראה סתם to walk something off), הגעתי ל"טופשופ" ובדיוק היה סייל של פריטים אחרונים, משהו כמו 50% הנחה. הדבר היחיד שהצלחתי להתמודד איתו היו מכנסי כותנה אפורים, גזרת סקיני, משהו מאוד פשוט. לצערי הרב, כל שמלות הבלון החמדמדות האלה שהיו ב"טופשופ" בקיץ האחרון, ממש לא נראות טוב עלי. אולי כי אני בת מאה בעוד שלושה חודשים...

Photobucket
אלה המכנסיים, אני נראת כמו סלקטורית בנתב"ג. וזה אלעד שאותו אנחנו אוהבים מאוד מאוד הוא גם בסיסט בלהקת "The Fading". וזה בכלל משחק באולינג של שיכורים - פרטים בהמשך.
פחות או יותר באותו הזמן, שאלה אותי יעל, האם קרו לי פדיחות מזעזעות כאלה של גיל ההתבגרות לטובת כתבה שהיא עבדה עליה (שניתן לקרא אותה כאן). חשבתי וחשבתי, וואלה לא. באמת שלא קרו לי הדברים המביכים האלה. אולי קרו, אבל אני ממש לא מחשיבה אותם לכאלה כיוון שיצאתי מהם "בזול" או שהפכתי את כל הסיפור לבדיחה.

יום שישי האחרון בבוקר, אחרי ערב צוות משעשע במיוחד (אגב, אם שותים, משחקים באולינג, תנסו.) בן זוגי ואני החלטנו ללכת לבית הקפה שבו אנחנו אוהבים את ארוחות הבוקר, להתפנק על זוגית ורק אז להתחיל בסידורים ועניינים של מכון כושר ו"אני לא יודעת למה, אבל אני חייבת לקנות בגד ים...נו!". אז הלכנו, וממש אחרי הקספומט תכננו להכנס לבית הקפה וממש אז החלקתי כאילו שמדובר בבלרינה שבדיוק עשתה הסבה מקצועית להחלקה אומנותית על הקרח. עד פה הכל בסדר, חבר שלי תפס אותי בחצי הדרך, שריטה קטנה על הלחי כי ניסיתי להציל את משקפי השמש מנפילה, הכל בסדר...באמת.

עד שקמתי והתארגנתי והרגשתי שמשהו לא כמו שהוא היה קודם. כגיליתי מה זה היה, ממש רציתי להתקשר ליעל ולצעוק "אל תפרסמי עוד את הכתבה יש לי משהו!!!!!" אבל זה היה מאוחר מידי. המכנסיים מ"טופשופ" נקרעו לאורך כל הישבן (נשתמש במילים עדינות) ולאורך כל רגל ימין...

איך הולכים עם זה ולאן? לבית קפה ככה? בדיוק ביום שבו בחרתי בתחתונים ורודים בצבע בזוקה? חבר שלי החליט שהוא הולך אחרי וככה לא יראו עד שנגיע הביתה ואני אחליף, זה היה קורע מצחוק, באמת שכבר הרבה זמן לא צחקתי ככה. אחרי דקה וחצי של מישהו משתרך אחרי ומכוון אותי נזכרתי שיש לי חולצה ארוכה בתיק, קשרתי אותה על מותניי, הגענו הביתה ולג'ינס ומשם הכל המשיך כרגיל.

אז תודה ל"טופשופ" על חוויה בלתי נשכחת של מכנסיים (שלבשתי במשך שלושה שבועות בלבד) שאחרי 50% הנחה עולות כמו מממ..נעליים בחלק מהמקומות? ועדיין לא מצליחים למנוע פדיחות מסוג זה לבנות ישראל התמימות, אהההמ אהההמ. לא, זה לא בגלל התחת הגדול שלי (לפחות הפעם לא..).

מפרק הירך כואב לי בטירוף ויש לי כל כוונה לגשת לסניף ולנסות לקבל תשובה על השאלה הבאה: איך, איך מכנסיים חדשים נקרעים בצורה כל כך מזעזעת כתוצאה ממעידה קטנה? הרי ברור שעם כל זוג מכנסיים אחר זה לא היה קורה, אז איך? המחיר לא אמור לשקף איכות? או שאני הוזה?

8 תגובות :

  1. גוועלד, זה נורא. השתטחתי מספיק פעמים על הפרצוף בתקופה האחרונה (טוב, פעמיים אבל הן הותירו בי אפקט דרמטי יותר) אך מעולם לא נקרע לי שום דבר.
    נשמע שיש לך רק חוויות רעות מטופשופ לאחרונה (ר' ערך המוכרת המעיקה).
    איכות הבגדים של הרשתות הגדולות מדאיגה.

    השבמחק
  2. טופשופ כאלה זבל.. סתם יקרים
    קרה לי משהו דומה עם מכנסי צבא, אבל לאחר הצרה עצבנית ולבישה במשך שנתיים וחודש

    השבמחק
  3. לובה - חבל על הזמן אני והחוויות הגרועות שלי ברשת הזאת. היה גם מקרה טרום בלוג, של מכנס טוויד שפשוט נפרם לחוטים קטנים שמרכיבים אותו...משהו מחריד.

    דנה - מכנסי צבא זה ידוע, קורים להם דברים כאלה לפעמים, אבל מכנסי צבא לא עולים כמו מכנסיים בטופשופ! ויש גם משהו שנקרא "בלאי סביר" וזה לא המקרה לצערי. נראה מה נעשה איתם...

    השבמחק
  4. הם סתם יקרים פשוט בגלל ההמרה מפאונדים לשקל. בתכלס טופשופ זה הקסטרו של האנגלים, אז אין מה לצפות לאיכות מי יודע מה.

    השבמחק
  5. בכתבה שעשיתי לפני כמה שנים ציינו היבואנים של טופ שופ לארץ כי הם מבקשים למתג את טופ שופ כרשת יוקרה. לא מתחרה של קסטרו, רנואר ושות', אפילו לא זארה או אייץ'.נד.אם (במהרה בימינו אמן), אלא אוכלוסיית רמת אביב ומעלה. בגלל זה אגב החנויות שלהן נפתחו בממילא ובקניון רמת אביב שם הפידיון לחנויות יוקרה הוא יחסית גבוה. אני מתעלמת מהסניף בעזריאלי גם כי הוא חדש יחסית ועוד לא ברור מי יהיה עתידו. אני פשוט מחרימה את טופ שופ (טוב, נכנסת להסניף את הבגדים מידי פעם ולא קונה) ופשוט משריינת את הנוסעים ללונדון עם רשימת מטרות. נקמת הדברים הקטנים.

    השבמחק
  6. די טופשופ כלכךךך לא שווים את המחירים המופקעים שלהם, היחס של המוכרות מתנסה ועכשיו מסתבר גם האיכות לא בשמיים.

    החנות יומרנית בעיניי..

    תודה על השיתוף:)

    השבמחק
  7. אחרי שלא קניתי שם שנים, חוץ מאיזו שמלה באילת שהיא מהממת וחד פעמית, קניתי אצלם שוב כאשר קלבה בלבלה אותי עם הסיור למקדונלדס. וגם אז לא חשבתי.
    אבל אני מניחה שאיכות ומחיר כבר לא קשורים בימינו וזה נכון לגבי כל הרשתות. כולם תופרים מאותם הבדים, באותן המתפרות במדינות העולם השלישי. רק המיתוג הוא שקובע את המחיר וטופשופ לא שווים את הכסף.
    מקווה שתקני לך משהו חדש ומהמם במקום זה, במקום אחר.

    השבמחק
  8. ושתי - לצערי הרב, בניגוד לרשתות עולמיות אחרות, ופשופ לא שומרים על מחיר זהה בכל העולם. סריג שמחירו 28 פאונד עולה בארץ 299 שקל. לא ברור בעליל.

    בוהן סגולה - הם בהחלט ממתגים את עצמם כמותג יוקרה. זה לא היה ממש ככה כשהם פתחו את הסניף הראשון שלהם בקניון רמת אביב. זה היה יחסית שפוי.

    michalooshla - בבקשה ואת צודקת :)

    sefi - השמלה שקנית מאוד יפה לך. אני חושבת שמידי פעם אפשר לקנות משהו שממש רוצים ושלמים איתו. בואי נקווה שיהיו רכישות מוצלחות יותר בהמשך :) תודה.

    השבמחק