11.11.09

אז זהו פוסט ה - 100!

הרי הוא פוסט ה - 100!

אויש כמה שזה מוזר. האמת שחשבתי (לא הרבה...) מה צריך להיות בפוסט המאה של הבלוג. יש לא מעט בלוגים שעושים מזה חגיגה כאילו שמינימום מדובר במאה שנה לתל אביב. אני לא מרגישה צורך בכך, אני חושבת שהפוסט הזה לא חייב להיות מיוחד רק בגלל שהוא נורא עגול ורק בגלל שזה מספר יפה שמתחלק יפה ללא שארית בלא מעט מספרים אחרים, פחות יפים.

אז אתמול, אחרי השבתה של קרוב לחודשיים, רכשתי מחשב חדש! זה לקח המון זמן, כי הייתה מחשבה שאולי אפשר עוד להציל את הבייבי הקודם שלי וכשהבנתי שלא התחלתי בחיפושים אחרי הלבטופ האידיאלי בשבילי. אז הוא נמצא והוא חתיך מתמיד, מהיר ועצבני - ככה אני אוהבת אותם, מסתבר.

כל שנותר הוא לכסות את היפיוף הזה, שלא יתקרר חלילה וחס. יש לי קצת בעיה עם המעטפות לכיסוי לבטופים שיש בארץ. האמת, זה בכלל יפה שיש, כשקניתי את הנייד הקודם שלי, לפני כ - 3 שנים, לא היה ניתן לבחור את המידה הנכונה אפילו ולכן, כמו סתומה הסתובבתי עם כיסוי של 15 אינץ' על מחשב של 14 אינץ'. זה לא נורא? אז כן זה כן, בסדר?
עכשיו כשהחבוב החדש בגודל של 13.3 אינץ' וחייבים לקנות לו כיסוי חדש, גיליתי שיש שיפור במגוון המידות, היצרנים, הצבעים וההדפסים על הכיסויים שיש לנו. מצד שני, כשראיתי את זה...הבנתי שאנחנו רחוק, רחוק מאיפה שאני הייתי רוצה להיות.


Photobucket
Photobucket
אוי, אוי כמה שזה גאוני! וכן, כזה אני רוצה! כזה, כזה, כזה! מישהו רוצה לקנות לי את זה במתנה? בכל זאת, פוסט 100! בואו נחגוג את זה עם מתנות וכל זה, לא? הדבר הנפלא הזה עולה 36$ שזה לגמרי כמו המחירים בארץ (מה שאומר שמה שיש בארץ עולה בחו"ל הרבה פחות כי זה הרבה יותר פשוט). כדי לעשות לי יותר נעים ממה שכבר נעים לי עכשיו, החנות המופלאה fredflare לא עושים משלוחים לארץ. אמרתי כבר שאני רוחוק מאיפה שאני רוצה להיות? אמרתי.
בנימה אופטימית זו...המשך יום פורה :)
ת.ז. של הבייבי החדשלי:
LG E310-P8B
מפרט טכני:
מעבד: Intel® Pentium M Dual core Processor T4200 2MB 2.0GHz, 800MHz FSB
זיכרון פנימי: 2GB DDR2, 80MHz
מסך: 13.3´´ WXGA, 1200x800
דיסק קשיח: 320GB SATA
כרטיס גרפי: Nvidia GeForce 8200M G
תקשורת אלחוטית: WLAN 802.11b/g + Bluetooth
כונן צורב: DVD Super Multi Dual Layer
משקל: 2.04 ק"ג (כולל סוללה וכונן)
מערכת הפעלה: Microsoft Windows Vista Premium.
מימדים: 309 x 228.5 x 35.3~37.1mm
Photobucket

8 תגובות :

  1. http://fashionpetitlulu.blogspot.com/2009/11/blog-post_08.html

    :)
    מבינה אותך לגמרי...

    השבמחק
  2. אני יודע שזה בלוג אופנה ולא בלוג מחשבים, אבל בכל זאת, היה ראוי שתפרסמי קצת פרטים על הבייבי החדש...

    השבמחק
  3. פטיט - אני כל כך איתך!

    תום - איזה כיף שמישהו ביקש את זה, לא ציפיתי. בכל מקרה, בבקשה וגם תודה :)

    השבמחק
  4. ברכות על הפוסט ה-100 - כן ירבו!! :-)
    ותתחדשי על הלפטופ החדש :-)

    השבמחק
  5. מפרט על הכיפאק, תתחדשי.
    גם אני קניתי אחד לכבוד השנה החדשה לפני חודש ומשהו, HP DV3-2150.

    השבמחק
  6. תתחדשי מותק, הוא באמת חתיך!

    השבמחק
  7. רחלי - תודה, תודה ממותק!

    תום - שלך יותר שווה :) אבל התאכזבתי קשות מ HP אז הפעם החלטתי לבדוק את LG. נראה מה יהיה.

    olivia - תודה :)

    השבמחק
  8. תתחדשי, לפ טופ חדש זו חגיגה אמיתי במיוחד לכבוד הפוסט ה-100. תמשיכי כך ורוצה לראות אותך יותר בבלוג. המון המון מזל טוב.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...