3.11.09

חוויה אנתרופולוגית

אני אפתח בוידוי - אין לי רישיון. האמת, אני לא ממש רוצה שיהיה לי. הבטחתי לכל העולם בערך, שבאוגוסט אני מתחילה, מה שבטוח שאוגוסט 2009 לא יהיה עוד...אז אולי באוגוסט הבא.

בכל מקרה, בגלל העניין הזה, אני מבלה קצת בתחבורה ציבורית. אני מאוד שמחה על כך שאף נסיעה לא אורכת יותר מ 25 דק' אלא אם כן נתקעתי בפקק מטורף. בכל מקרה, זה לא נורא כי לרב אני ישנה או מתבוננת בהתנהגויות של אנשים. מה לעשות אנשים שבאים מתחום הסוציולוגיה - אנטרופולוגיה עושים את זה. אז היום, כשנסעתי לפגוש את בן זוגי, הייתי עדה לשיחה ממש מדהימה.

מצידו האחד של האוטובוס עומד לו ערס. אמיתי לגמרי, עם טרנינג ונעלי "פקקים" של דיאדורה, ג'ל בשיער ופוזה של מינימום יו"ר איגוד הבסטאים של ישראל. מממ...נגיד משהו כזה:

Photobucket

טוב, אתם לא מבינים כמה קשה היה למצא תמונה של ערס. תחת מילת החיפוש "ערס" יש רק תמונות של יהודה לוי. סיוט.

בכל מקרה, מצידו השני של האוטובוס (הכוונה לרוחב, לא לאורך) עומד לו מה שמכונה בפי העם "פריק", עם ספטום, חולצה של להקת מטאל, מכנס לא ברור בכלל, שיער ארוך ובאסה כללית. התיאור הכי מוצלח זה נגיד...זה:

Photobucket

כפרה על אוזי ☺

הם עלו בתחנה ליד העבודה הקודמת שלי ומהשיחה שלהם היה ברור שהם עובדים בתמיכה טכנית של אותו מקום עבודה שאני ניהלתי בו. מה - CPU ועד המגניבות של מודם "תומסון" של HOT ואופציית הסטנדביי שלו ועד לזה שלקוח שיש לו שגיאה 769 בחיבור כבלים עם המודם הזה, אז כאילו דהההה...המודם כנראה בסטנדביי. עכשיו אני באמת מצטערת על כל התיאורים האלה, לא יודעת מי הבין ומי לא, ונכון ששגיאה 769 בחיבור כבלים עם המודם הספציפי הזה יכולה להיות תקלה של עוד מיליון דברים חוץ ממה שהם אמרו...אני הרגשתי שמוקד תמיכה טכנית זה מקום נהדר! באמת! הקירוב לבבות הזה, האנשים הכה שונים נפגשים פתאום ויש להם נושא משותף שהם כל כך נלהבים ממנו בהתחלה. אח"כ הנושא המשותף הופך להיות הסלידה המשותפת מהלקוחות שמתקשרים והופס, הם כבר חברים.

כל האידיליה הזו הסתיימה לפתע כמשפט אחד של הערס קטע את הריחוף שלי בעולם כה אוטופי.

ערס: "תראה, אני לא בן אדם של אינסטינקטים. אני כמו חיה, אני פועל לפי הרגש, אם אני מרגיש שזה נכון, אני עושה."

פריק: "אהה...סבבה."

אתה לא בן אדם של אינסטינקטים, אתה כמו חיה? פועל לפי הרגש? בן אדם! יש גוגל ו-ויקיפדיה בעבודה. תפתח, תקרא בזמן שאתה יושב באיידל (כשאין שיחות כאילו...), תלמד משהו.

כמה מזעזע...

פעם אמרו שהמצב מדרדר מדור לדור, זה נראה שכבר לא צריך לחכות דור.

2 comments :

  1. מכל החוויה הזו שמחתי לגלות שאני לא היחידה שאין לה רשיון.

    השבמחק