4.11.09

מתחת ל"קו הפיפי"

מאוד רציתי להמנע מזה, אבל לצערי הרב, אין ברירה. אני חייבת לציין שתי תופעות שאני פשוט כבר לא יכולה להתעלם מהן. מדובר ב"תופעות אופנתיות" שהן ממש, אבל ממש לא אופנתיות.

תראו, טייץ זה הכי סבבה שיש. עם טוניקה או עם סריג מאסיבי ועקב זה נראה שיק בטירוף והכי נח שיש. את מרגישה כל כך נח כאילו שאת עם הטרנינג בבית ואז את עוברת ליד מראה וקולטת שאת נראת נהדר ושיקי ביותר. אין יותר טוב מזה. הבעיות מתחילות כששוכחים לכסות את "קו הפיפי". אני אסביר את עצמי ובאמת שזה יהיה די פשוט. אז ככה, אם עברת את גיל 6 (בהצלחה, בטח בהצלחה) החולצה שאת לובשת כשאת לובשת טייץ, צריכה לכסות לך את הטוסיק שזה גם כולל את "קו הפיפי". וכשאני אומרת חייבת אני ממש מתכוונת לזה. את לא רוצה? סבבה, זה אומר שמאחורה את נראת כך:

Photobucket

כן, כן כך את נראת גם אם את כוסית על. באמת ששום דבר לא יעזור לך. עכשיו נניח ואת הולכת למכון כושר, שזה בהחלט דבר מבורך, זה עדיין לא פותר אותך. כי אז, יש מצב שתיראי רע עד רע מאוד. מישהו אמר Camel Toe?

המקום היחיד שבו אפשר להסתובב עם טייץ וחולצה שלא מכסה את "קו הפיפי" זה בבית. האמת, שגם אז הייתי חושבת על זה פעמיים.

בקיצור, נמאס לי לראות איברים של נשים שהם לא האיברים שלי, בסדר? וכן, זה עם בגדים אבל טייץ שמחבק כל קימור שיש - זה סוג של ערום. בוא נודא בזה, זה פשוט וולגארי!

איכס...

☺☻☺

התופעה השניה היא תופעת החצאית-צמודה-גובה ברך פלוס מגפיים עד הברך. אני באמת צריכה להרחיב? מה שהכי הזוי זה, שאלה שמתלבשות ככה חושבות שזה סקסי. החתול השמן (13 ק"ג) של אחותי יותר סקסי מזה, בסדר?
זה די פשוט וצריך להפנים את זה - שילוב כזה דורש אורך וגיזרה מאוד ספיציפיים של החצאית + מגף מאוד ספציפי + אורך רגל מאוד ספציפי. אם את לא שם (ואם את לא שם, את בטוח יודעת שאת לא שם), תודי בזה בפני עצמך ותימצאי משהו הולם ללבוש.

תודה

10 תגובות :

  1. איייי
    איייי
    ושוב -איייי!

    תגידי, כל אלה, הן באמת לא רואות את זה?
    או שמה הן חשות בנועם עם כל הלחץ הזה על איזור המותניים ומטה?

    השבמחק
  2. הו! בבלוג הז"ל שלי כתבתי את הזעזוע מהתופעה!!! זוועת עולם. לא יכולתי לכתוב את זה טוב יותר - ועוד הגדלת לעשות ולהוסיף תמונות! ומה עם בטייצ' במראה ה"רטוב"?! כיצד יכולת להתעלם ממנו - שהרי ז-ה תופעה מטורפת בארץ!

    ללא ספק נהדרת (-:

    השבמחק
  3. יש לי מישהי בעבודה שהולכת רק ככה!!! אמנם עם טוניקות שמכסות את (אנחנו קראנו לזה בצבא קפ"ק - קו פות קדמי) אבל לא מכסות דבר מהאחוריים שלה. כל כך אבל כל כך לא מחמיא!!
    לא מבינה למה!!!
    את עובדת במקום שיוצר בגדים! את אמורה להיות מודעת אופנתית וגופנית לעצמך ולאחרים. זה לא נעים לי...

    השבמחק
  4. אכן תמונות קשות. במיוחד השניה. כואב.

    עכשיו שאלה - מה נועלים בחורף כשלובשים חצאית? הרגל שלי רחבה ולא נכנסת ל-pumps ונעלי בובה וכאלה. מיראל, עזרי לי.
    (כל החצאיות שלי הן באורך של אמהות נמוכות לשני ילדים - כלומר עד הברך או מעט למטה מזה)

    השבמחק
  5. בשתי מילים: גועל נפש!

    השבמחק
  6. לקחת לי את כל המילים מהפה.

    מאז שהחצאית הגבוהה צמודה הזאת שולטת פה, אני לא לובשת יותר את החצאית הדומה שלי מאמריקן אפרל.. בא לי להקיא מזה.

    השבמחק
  7. צודקת לגמרי. רק על כוסיות על מראה כזה יכול להיראות טוב, וגם אז זה על גבול המגונה.

    השבמחק
  8. קודם כל, יכול להיות שהחתול של אחותך הוא אכן מאוד סקסי, ולכן אין תחרות עם חצאית+מגפיים
    חוץ מזה, אהבתי את רעיון קו הפיפי, למרות שלאוניברסיטה אני חוטאת לא מעט בטייץ עם חולצה שלא מכסה אותו, אך לפחות מאחור בדרך כלל מתנפנף לו קרדיגן עד דרומה מן הטוסיק
    עוד תופעה מחרידה- הטוניקות סוודר המזעזעות האלה, שבטח רק בירושלים שורודת...

    השבמחק
  9. AWARD for your blog:
    http://look10.blogspot.com/2009/11/dos-2-premios-two-2-awards-para-to.html
    Greetings

    השבמחק
  10. שני - נראה לי שאין להן מראות בבית...קשה, קשה.

    חן - הטייץ הרטוב בכלל לא שווה את הדיבור עליו, עוד לא ראיתי מישהי שזה נראה עליה טוב.

    פטיט - מחריד! מישהי בתעשייה שאין שמץ מה שמה שהיא לובשת זעזע? אין דברים כאלה!

    רחלי - נראה לי שאנחנו באותה הסירה (מינוס ה 2 ילדים) גם אני נמוכה 156 ס"מ, עם רגל רחבה! וחצאיות בגובה ברך כי עברתי את גיל 18. אז אני מוצאת פה ושם נעלי בובה רחבות מספיק, האחרונות היו מ"גזית". חוצמזה, מגפון בגובה הקרסול יכול ללכת טוב עם גרביון אטום :)

    the eye - נכון

    olivia - זה באמת נורא מה שקרה עם החצאיות מותן האלה.

    ושתי - ראיתי כוסיות שגם עליהן זה נראה נורא.

    dana - אין לי מושג על איזה טוניקות סוודר את מדברת. שלחי תמונה :)

    vicen - thank you SO much! Love and kisses from Israel ♥

    השבמחק