12.11.09

אוף, שמוף, ברווז שקוף

רציתי להתחיל את הפוסט באימרה הבאה: "אני שונאת את Fred Flair!" אבל, אני לא מסוגלת להגיד את זה כי, כל פעם שאני נכנסת לאתר שלהם אני מופתעת לטובה. יש להם כל כך הרבה דברים וכל הדברים האלה כל כך יפים שזה פשוט כואב! כמה מצער זה שהם לא עושים משלוחים לארץ...זה פשוט גורם לי לחזור כל פעם על אותו משפט גאוני שידיד שלי היה אומר לי. כל פעם שהייתי אומרת "אוף" על משהו, הוא היה מסתכל עלי במבט מחנך כזה ואומר:"מיראל, אוף, שמוף, ברווז שקוף!" זה משפט גאוני ומעצבן באותה המידה. אבל, אני חייבת להודות שזה היה גורם לי להבין ש"אוף" לא יעזור לי ושאני באמת אצטרך לעשות משהו בעניין.

אז מה שהתחלתי לחשוב בעניין זה האם זה יהיה בסדר לבקש מהידיד הניו-יורקי שלי לעשות עבורי משלוח. אני די בטוחה שהוא יסכים, מצד שני אני קצת מפחדת מחברה שלו. טוב, נו אני לא באמת מפחדת מחברה שלו, אבל אני חושבת שהוא יפחד ממנה מאוד במידה והיא תגלה שהוא עושה משהו בשבילי. דילמות, דילמות, דילמות...הרי ברור שאני לא יכולה להמשיך לחיות בלי הקייס לנייד מהפוסט הקודם וגם בלי זה...

Photobucket
תראו כמה שזה יפה
Photobucket
אני חושבת שהחיים שלי היו הרבה יותר טובים אם הייתי נפרדת מ - 40$ (פלוס מינוס) ומתמסרת לקרדיגן המושלם הזה או לחילופין, בעצם למה לחילופין! גם לשמלה המתוקה הזאת.
Photobucket
וכמובן שאי אפשר לסיים משהו טוב בלי עוד משהו קטן ומתוק. גלידה כועסת! הכי הייתי הולכת לישון עם זה בעולם!
מממ...בהמשך למשפט האינפאנטילי האחרון שנכתב כאן -> תזכורת לעצמי: את בת 27 ממש בקרוב! אההה!
Photobucket
גלידה כועסת, מגניבה ורכה :)
לילה טוב

3 תגובות :

  1. כבשת אותי עם הקרדיגן. אני בחורה של קרדיגנים מתקתקים.

    השבמחק
  2. Mirelle, you're very good with me and very kind, I wish you the best and many, many thanks.
    A kiss and a big hug your friend from Spain.
    Vicen

    השבמחק
  3. חבל שלא אמרת לי, הייתי מביאה לך את המשלוח. הקרדיגן הורס ואני בכלל שוטטתי באתר שלהם וניראה שהם אחלה חברה שמוכרים דברים מגניבים. נשיקות

    השבמחק