14.11.09

רק רגע, רק שניה!

אתמול החלטתי לעשות סיבוב, לקחת את המצלמה ובאופן כללי פשוט להסתובב. הסיבוב שלי התחיל בחנות קטנה ומדהימה ששמעתי עליה קודם לכן, והרגשתי שאני חייבת לבקר בה. החנות היא חנות יד שניה ובמפתיע קוראים לה "רק שניה". הרגשתי כמו ילדה קטנה בלונה פארק, כל הצבעים האלה וכל הצורות, הגזרות, התיקים, הישן נושן והכמעט חדש - הכל פשוט נפלא!


Photobucket


Photobucket

המחירים מפתיעים עוד יותר מהפריטים עצמם. אפשר למצא דברים החל מ - 10 שקלים בארגז המציאות ועד לפריטים איכותיים, וינטאג' רציני ביותר, באיזור ה - 300 שקלים. הכי מעולה היה לראות קולב שלם של שמלות במגוון רחב של מידות, צבעים וגזרות ב 50 שקלים בלבד.


Photobucket

תראו את הבייבי המנומרת הזאת!

Photobucket

מגוון רחב של ג'קטים, עור, זמש, דמוי עור וכל בד אחר שאתם יכולים לחשוב עליו.

המוכרת, עדי הייתה כל כך מתוקה וכל כך אדיבה שבאמת שכבר הרבה זמן לא נתקלתי במישהי כל כך נחמדה. היא גם כל כך יפה, הייתי חייבת לצלם אותה עם שמלת הדובדבנים המקסימה שלה.

Photobucket

וזו החולצה שאני בחרתי: צבעים חזקים של חומים וסגולים, היא קצת שקופה ולכן, אני עם גופיה חומה מתחת.

Photobucket
חולצה: וינטאג' "רק שניה", מכנסיים: גולף, חגורה: דיזל, שרשרת: מעשה ידי.
Photobucket



בקרו ב"רק שניה" ברח' לבונטין 1 (ממש על פינת אלנבי), ת"א. החנות פתוחה גם בלילה וגם במוצ"ש!
א-ד 10:00 - 20:00
ה 10:00 - 24:00
ו 10:00 - 16:00
ש 20:00 - 24:00



חנות יד שניה הכי שווה בעיר, בדוק!

8 תגובות :

  1. ניראת כמו חנות ממש חמודה ועוד במיקום מפתיע, גן החשמל. רק כתבתי לך לפני שעה קלה שאני רוצה לראות אותך בבלוג ואופס, זה התגשם. אחלה חולצה ואחלה אאוטפיט. תתחדשי.

    השבמחק
  2. כן! זה היה די משעשע, ראיתי את התגובה שלך בדיוק כשהעלתי את הפוסט הזה :)

    תודה מותק וברוכה השבה!

    השבמחק
  3. החולצה מהממת וגם את, ובהחלט אבוא לביקור בחנות, תודה על ההמלצה.

    המשך שת נעימה (:

    השבמחק
  4. הייתי בחנות הזו, היא באמת שווה ביקור.

    אהבתי את הבחירה שלך, תתחדשי!

    השבמחק
  5. נא להרגיע עם ה"שבה", חזרתי רק היום. השקעתי בך בתגובה מהביג סיטי :)

    השבמחק
  6. KALBA - לאב יו באק

    שטיק - תודה רבה מותק!

    שני!!!!! כפרה עלייך :)

    ספי - אז ברוכה השבה היום :) תודה על ההשקעה!

    השבמחק
  7. החולצה מהממת! שלך פשוט מסודר יפה ומחמיא :) אהבתי

    השבמחק