15.11.09

פוסט עדכונים!

הייתי צריכה לחדש דחוף את מלאי טיפות שמן עץ התה שלי ולכן, מיד אחרי עבודה נכנסתי לסופר פארם הקרוב למקום עבודתי, בקניון עזריאלי. את הטיפות היקרות שלי מצאתי ובנוסף לכך, מצאתי עוד המון דברים חשובים לעדכן עליהם. כל זה בסיבוב של 35 דקות (מדוד). משמע, כשרוצים באמת - יכולים.

ולעדכונים:

  • על הקיר הענק שפעם היה קולנוע "גלובס" בעזריאלי, כתוב מפורשות שרשת H&M תפתח את שעריה במרץ 2010. הדיווחים הקודמים דיברו על אפריל או על איזור חג הפסח, חודש מרץ הרבה יותר מוצא חן בעיני. עדיין קיימת השאלה הניצחית של "האם אנחנו מעדיפים רשת אופנה ענקית אל מול מתחם קולנוע איכותי?" מממ...התשובה היא לא. רק שבמקרה של הקולנוע הספציפי הזה, לא כל כך אכפת לי. לא כי ב H&M מדובר, אלא כי בקולנוע הזה ספציפית ראיתי את רק שני סרטים ושניהם היו מהגרועים ביותר שראיתי בחיי: "מטריקס 2" ו - "הצלצול 2". כנראה שזה מה שהשאיר את הטעם המר בפה.
  • מבצעים ב"סופר פארם" - כל הקוסמטיקה 1+1 ואפשר לשלב בין החברות השונות. מה גם שיש מבצעים על כל מוצרי השיער של "פאנטן". שמפואים/קונדישנרים/קרמים לשיער - הכל באיזור ה 15 ש"ח ממה שהצלחתי לראות. אפשר למצא גם שפופרת גדולה של קרם גוף של "Vazeline" ב 9.99 ש"ח (כל כך שווה), קרם גוף של Dove, זה עם המלפפונים, בקבוק לא גדול המיוחד (באמת שלא היה לי זמן לבדוק את הכמות) ב 13 ש"ח. אהה, מסטיקים של אורביט - שלוש בעשר.
  • אחרי פוסט הטיפוח הראשון שלי, שבו כתבתי על קרם הרגליים/ידיים הכי טוב שאי פעם ייצרו, פנתה אלי ושתי והסבה את תשומת ליבי לכך שלא ניתן למצא אותו ברשתות הפארם. היא צדקה...אפילו התקשרתי לשירות הלקוחות של REVLON ושאלתי מה נסגר, הם אמרו שדי, נגמר. אז היום, נכנסתי ל"משביר לצרכן" וממש רגע לפני שהתעלפתי מהסחרחורת שקיבלתי מהסניף הלא נעים הזה שמפוצץ בסחורה, נגלה אל מול עיני הקרם! כן, כן זה אותו אחד בדיוק! לא ברור אם חזרו לשווק אותו או שאולי נשאר להם עוד. המחיר הוא 65 ש"ח ונשארו עוד שניים כאלה על המדף (בכל זאת, הייתי צריכה לתחזק את המלאי).

מי שלא זוכרת, זה הקרם, והוא מומלץ מאוד, אפשר לקרא בהרחבה כאן.

Photobucket

  • רשת "אפריל" - מבצע 1+1 על מוצרי Orly (הזול מבניהם, כמובן). מצאתי שם שניים משלושת הגוונים שמוצגים למטה בתמונה - הגוון השחור והכחול של הלק המאט החדש של Orly. כל הלקים מתומחרים ב - 40 ש"ח לבקבוקון. המבצע מאפשר לקחת שניים, מה שאומר 20 ש"ח לבקבוקון וזה כבר שווה. Standing כתבה על זה לפני כמה ימים, היא ניסתה גוון אחר ואהבה מאוד. אני אישית לא התפתתי לנסות את המאט אבל, אם אתן מתפתות אז זה בהחלט מחיר ליגיטימי להתמסר לפיתויי.

Photobucket

  • עדכון אחרון, שלא קשור לסיבוב בקניון היום. בלוג חדש, שנון ונפלא שווה ביקור מה שהעם צריך. אין המדובר בבלוג אופנה אלא בבלוג שנון במיוחד שמדבר על הכל כולל הכל. כבוד.

ועכשיו, זה יהיה זמן טוב לשוב לעבודה שעלי להגיש מחר. יאי.

10 תגובות :

  1. את מפתה עכשיו לשאול מה עושים עם שמן עץ התה ואיזה חברות במבצע בס"פ וכאלה. אבל האמת, הכי שימח אותי לדעת שהלקים מאט של אורלי עולים בארץ רק 20 ש"ח. שווה!

    השבמחק
  2. מה, רק הגיעו וכבר יש עליהם מבצע?! כל הכבוד לאפריל.

    השבמחק
  3. נעלולה - על שמן עץ התה שלי כתבתי באחד מפוסטי הטיפוח שלי. המבצע באמת שווה, הוא כולל את כל המוצרים של אורלי.

    standing - באמת יפה להם :) לצערי המגוון לא היה גדול במיוחד, אולי בסניפים אחרים המצב יותר טוב.

    השבמחק
  4. יכול להיות שהם מחכים שנתמכר ללקים ואז הם יעלו ת'מחיר?!

    השבמחק
  5. נועה - זה מבצע של 1+1, זה לא אומר שזה יהיה לנצח. בטח משהו לקראת חנוכה. מזל שיש לנו הרבה חגים :)

    השבמחק
  6. איזה מזל שראיתי את הפוסט שלך היום! הצלחתי הערב להגיע למשביר בעזריאלי אחרי העבודה וקניתי את הקרם האחרון של רבלון שנשאר ובתור צ'ופר הוא עלה לי רק 50 ש"ח, כי יש שם עכשיו הנחות על הכל כמעט.

    השבמחק
  7. רכשתי 2 מהגוונים, שחור וסגול. מדהים מדהים מדהים. הבעיה היא שאי אפשר למרוח מעל שכבה - אלא אם יש את השכבת הגנה של אסי שהיא מאט.

    בכל מקרה, קיימים רק 3 גוונים במאט. בקניון ערים בכפ"ס היה מבחר עצום של שאר הגוונים למי שחמפשת.(-:

    השבמחק
  8. אוי את!
    תגידי, מה הייתי עושה בלי העדכונים שלך?
    אין כמו המבצעים ב"סופר פארם",
    בזכותך רכשתי זוג "אורלי" מאז שמרחתי, אני זוכה למחמאות.

    xoxo

    השבמחק
  9. ושתי - איזה כיף שהספקת לקנות! אני שמחה בשבילך ואני מקווה שאת נהנת מהקרם כמו שאני נהנת ממנו.

    חן - למה אי אפשר למרוח שכבה שניה? היא לא מתייבשת מאט?

    שני - יאי! את תקבלי מחמאות בכל מקרה כי את מהממת!

    השבמחק
  10. אני חייבת להודות שכמעט שאני לא מגיעה לעזריאלי (אולי פעם בכמה שנים) ושהעדכון שלך לגבי H&M ממש עשה לי גם שמח (כי הרשת מגיעה מוקדם משציפיתי) וגם עצוב.. כי כנראה שלא יצא לי לבקר לעיתים קרובות בחנות... בכל מקרה תודה על העידכון :)

    השבמחק