21.11.09

עשבי תיבול על צווארי

את אהבתי לתכשיטים גדולים ובעלי נוכחות כבר חלקתי כאן וגם את אהבתי לוינטאג'. כשנתקלתי בדוכן של תלמה קמריני בשוק העתיקות בכיכר דיזנגוף, הרגשתי שאני בתוך לונה פארק דימיוני. כל כך הרבה שרשראות, צמידים, עגילים וטבעות - כולם וינטאג' משנות ה - 20 ועד לשנות השישים.

הסיקסטיז היא בהחלט התקופה המועדפת עלי. הלוואי והייתי יכולה לחוות חלק מהתקופה הזאת. הבגדים, התכשיטים והמוזיקה...אווו המוזיקה. אז ברור שלא יכולתי להתנתק מהשרשרת הירוקה המהימה הזו, שלצערי הרב המצלמה עושה לצבע שלה אבל. לא מדובר בירוק פטרוזיליה אלא, בירוק עמוק יותר ועצבני יותר. מצד שני, השרשרת באמת נראת כמו צרור פטרוזיליה (או כוסברה, אני אוהבת יותר כוסברה) מונחת על צווארי.


Photobucket

נראתי כה מאושרת ביום שבו רכשתי את השרשרת הזו. היא מתאימה לכל דבר, פשוט לכל דבר. כאן אני עם חולצה חצי שקופה של "בנטון" ומעל קרדיגן של "זארה".
Photobucket

כל כך התלהבתי מהשרשרת הזו, החלטתי לשלב אותה עם חולצה מכופתרת פשוטה ולבנה, כדי שאפשר יהיה לראות את הקונטרסט של השרשרת על החולצה.

Photobucket

אני החלט הולכת לבקר שוב את תלמה ולהרחיב את אוסף תכשיטי הוינטאג' שלי. אני חושבת שאני צריכה טבעת...כן, טבעת בהחלט תשתלב טוב. כמובן, שזה משתלב עם יום הולדתי הקרב ובא, כך שאני יודעת מה אני הולכת לבקש במתנה ממי שישאל אותי מה אני רוצה.
תראו כמה דברים מדהימים אפשר למצא אצל תלמה, גם הירוקה שלי מבצבצת שם איפשהו.

Photobucket

Photobucket

שתי התמונות האחרונות לקוחות מהאתר של תלמה, אתם מוזמנים לבקר בו ע"י לחיצה כאן. כל הפריטים שלה כל כך מרשימים ועוצרי נשימה, שזה מדהים.
אני חייבת לציין, שמלבד התגובות הנהדרות שקיבלתי ממי שראה אותי עם השרשרת, קיבלתי גם תגובות הזויות ביותר שמשוות פריט ייחודי שכזה, למשהו פרחי. אני באמת לא יודעת איך משהו יכול להראות עלי פרחי...למרות, שלפעמים חבר שלי אומר לי "תפסיקי לדבר כמו פרחה, יצא לך דיבור של פרחה" אבל זה רק כשאני עושה את זה בצחוק כדי לעצבן אותו. אני מניחה שיש אנשים שלא אבין לעולם ומצד שני, אם זה קו המחשבה שלהם אני לא בטוחה שאני רוצה להבין אותם. ברור גם שאותם אלה זכו לתגובות "מיראל סטייל", אז הכל בסדר. ובכלל, אם יש למישהו משהו להגיד, שיכתוב תגובה בבלוג! אני לא פוסט מהלך, הלו!


תקפצו לשוק העתיקות בכיכר דיזנגוף, בשלישי ושישי.
יש הרבה ממה להתרשם ולא מעט מציאות לרכוש!


שבוע נהדר ומלא פטרוזיליות לכולם!

5 תגובות :

  1. השרשרת אדירה, ממש מרעננת ומוסיפה :)

    השבמחק
  2. לא יודעת מה יש לך עם הקונוטציות לפטרוזילה, השרשרת הזאת מקסימה!

    השבמחק
  3. השרשרת כל כך יפה עלייך בעיקר עם החולצה הלבנה. את ניראת כמו דמות מסרט תקופתי. אני יודעת שבמציאות את לא כל כך יפה כמו בתמונות, שאת רגילה. אבל פה את פשוט מהממת. אני אקפוץ לשם גם. רוצה גם משהו כזה!

    השבמחק
  4. מוכרת את השרשרת ? ... מעוניינת בה מהממת

    השבמחק
  5. השרשרת לא למכירה אבל אפשר למצוא שרשראות כאלה ואחרות אצל תלמה קמריני
    http://www.talmacamerini.com/

    בהצלחה :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...