23.11.09

מעשה בטוניקה אחת שחורה

טוב אתם כבר מכירים את ההתבכיינות הבלתי פוסקת שלי ואת משפט המפתח שלי בכל שבוע שמתחיל - רק התחלנו ואני כבר מרגישה שאני לא מספיקה. זה נכון גם לגבי השבוע הזה. באמת שרק התחלנו וכבר התבשרנו בבשורות לא טובות, סוג של שדדו אותי בערב...אבל על זה בהרחבה בטוויטר לבינתיים.

אני מאוד שמחה, שיש לי למה לצפות בסוף השבוע, כבר היום חמישי ה - 26/11 יתחיל ארוע "יריד המותגים" בגני התערוכה בת"א. נכון, זה קורה כל שנה, יש אווירה של שוק ואיכשהו האנשים מתחלקים לשניים: אלה שמצאו מלא מציאות ויצאו הכי מרוצים ואלה, שיצאו בידיים ריקות, פרצוף ארוך ורגליים כואבות. אז ברגע שקיבלתי את ההצעה לקדם את "יריד המותגים" של השנה, שמחתי מאוד, כי זו תהיה דרך נפלאה להראות מה אפשר יהיה למצא ביריד ובכלל למה לצפות. סוג של "הכינותי מראש" נקרא לזה.

אני בחרתי בפריטים של תמר שילון והמותג שלה TAMAR'Z. בחרתי בטוניקה שחורה שיש בה טוויסט נחמד והחלטתי לשחק על המראה היומיומי ולשנות קצת.


Photobucket

שימו לב, לטוניקה יש כנפיים :) האמת שדי התאהבתי בלוק הזה, טוניקה שחורה עם טוויסט כתפיים קצת "פופיות", טייץ שחור והאוקספורדים החדשים שלי, שאני כמעט הולכת לישון איתם מרב שלא בא לי להפרד מהם לשש שעות תמימות.
ואם קצת קר, זורקים מעל מעיל רוח בצבע זית מלאטי משגע ולדרך!

Photobucket




טוסטוס אניוואן?


Photobucket



Photobucket

מראה ה"רק יורדת לכוס קפה"...אתם לא מתארים לעצמכם כמה הסווטשירט הזה רך ונעים וכמובן שיש לו אלמנט נחמד של צווארון מאסיבי שאני מאוד אוהבת.

Photobucket

טוניקה מעל טוניקה? ולמה לא בעצם? מנומר עושה לי נעים, את זה אנחנו יודעים כבר. קצת השתעשעתי פה עם עצמי, המנומר והצמחייה מסביב.
כל הפריטים ביריד, של כל החברות המשתתפות יהיו בהנחה של 30% - 70% שזה שווה לגמרי. חוצמזה, תבואו! אולי תפגשו אותי או את ספי או את האחיות החמודות לבית fashionsista.


רוצים עוד פרטים?
היריד יתקיים במהלך הסופ"ש הקרוב, החל מיום חמישי ה 26/11 ועד ליום שבת ה 28/11 (כולל, כולל תרגעו), בגני התערוכה, ביתן מס' 1, ת"א.


תקפצו לכאן ותוכלו לדעת עוד פרטים.
האוקספורדים שלי: MAM'Z
הצלם: מר דושנסקי הקשוח


11 תגובות :

  1. אויש, קראתי את הטוויטר שלך..ממש נורא.
    יש לך מזל רע לאחרונה עם שודדים.
    חראם על החומר הלימודי, מילא הקניות.
    מקווה שהמזל יתחיל להאיר לך פנים מעכשיו והלאה.

    השבמחק
  2. זה לטוויטר!!! פה אנחנו עוסקים בטוניקות שמחות, אפילו שהן שחורות.

    בכל מקרה תודה על האיחולים, המזל שלי ממש בסדר למען האמת :)

    השבמחק
  3. ובכן, בואי בהחלט נדבר שמחה: מחמיא לך טייץ וטוניקה :)

    השבמחק
  4. עשית לי חשק להגיע!
    אולי אבוא ביום חמישי עם יאיר...

    השבמחק
  5. הטוניקה באמת מגניבה, אבל היא יכולה גם להיקרא שמלה, לא? הספייקים האלה שיש לה בכתפיים מגניבים וגם המנומר מאוד חביב כשהוא מונח עליה.

    השבמחק
  6. הטוניקה מאוד מחמיאה לך והנעליים מקסימות, אהבתי!

    השבמחק
  7. הטוניקה המנומרת הורסת!

    השבמחק
  8. איזה שוות האוקספורד! וואו גם אני רוצהלישון איתן (:

    השבמחק
  9. אהבתי את הטוניקה שבחרת! פרשנות נחמדה לטרנד הכתפיים החזקות

    השבמחק
  10. נעלולה - תודה!

    רחלי - תבואי, תבואי ☺

    ספי - אפשר בהחלט לקרא לזה שמלה, אפשר לשחק עם האורך שזה אחלה.

    Little Black Dress - תודה מותק!

    שני - ררררררררר גם לך ☻

    olivia - אני חורשת עליהן! אני הכי מזעזעת בעולם, כאילו אין לי עוד נעליים!

    saray - זה גם מה שאני חשבתי, כיף לשמוע שאהבת.

    תודה לכולן ♥

    השבמחק
  11. Looks very nice, very nice pictures.
    Greetings from Spain.
    Kisses

    השבמחק