29.11.09

צעצוע חדש

איזה כיף להיות חולה (NOT), כל היום אני יושבת בבית, צופה בתוכניות סוג ז' ותרה את הרשת. אז מזל באמת, שאני מסוגלת לחרוש את הרשת כמו בהמה גסה, תראו מה מצאתי.


Photobucket
וזה עושה תמונות כאלה
Photobucket
Fuji Instax Instant Camera

האמת שאין יותר מידי פרטים על המפרט הטכני. סה"כ מדובר בסוג של מצלמת פולרוייד, סטייל קלולס משנות ה - 90, רק של עכשיו. חוצמזה, יש לה לפאש מובנה, עדשת פלסטיק (כמו כל המצלמה למי שתהה), היא מופעלת ע"י סוללות AA.

מידות 12.5X12.5X6.25 ס"מ

אז ב - urbanoutfitters מוכרים אותה ב - 130$, באתרים אחרים אפשר למצא בערך ב - 90$ (גם באמאזון).


אז למה צריך את זה בכלל? כי, מסתבר שזה הדבר החם כרגע, או יותר נכון, זו המצלמה שצריך שתהיה לך אם את באמת מהממת כמו שאת חושבת שאת. שימו לב, לטאבי הקטנה (היא בת 13 או מיי פאקין גאד) יש אחת כזו, ואפילו טומי (ג'אק & ג'יל) מצא לנכון להנציח אותה עם הצעצוע החדש. כשאני אבין מה יש לה על הראש, היא בטח תחליף את אנה וינטור ואני אשב לי בבית אבות עם נרגילה וחתול על הברכיים.


Photobucket

האמת שזה לא כל כך יקר כשחושבים על זה, מדובר בעלות ממוצעת של מצלמה. הקטע הוא, שמצלמה כזו לא יכולה לשמש כמצלמה עיקרית אלא, להוות צעצוע נוסף כשממש משעמם ורוצים להשתעשע. אז מי שמתלבט ולא ממש בטוח, אז התשובה היא כן. כן, אני רוצה כזה צעצוע ליום הולדתי הקרב ובא.

תודה :)

רק שתדעו, שהיום התפרסמה הכתבה שלי על שוק הפשפשים ביפו, כולל תמונות שאני צילמתי!
לנקקו לנענע10 כאן

10 תגובות :

  1. באמת מצלמה מגינבה.

    אהבתי את הפוסט שלך בנענע.

    שוק הפשפשים תמיד יהיה מקום מרתק לשוטט בו.
    וגם רציתי לשאול: מעיל הפרווה והתיק עולים ביחד 70 שקל?!
    אם כן, זו ממש מציאה, קנית?

    השבמחק
  2. 90$ זה לא כזה נורא, הייתי קונה :-) נראה חמוד לאללה. הבעיה העיקרית היא שהמצלמה הזו ממש גדולה. לא נכנסת לתיק/כיס בקלות.

    השבמחק
  3. the eye - תודה רבה וזה כל אחד לחוד. קניתי את הקלאץ' לגבי המעיל אני די מתלבטת (היא שומרת לי עליו קצת:) ).

    רחלי - באמת לא יקר ובאמת אולי קצת גדול. מצד שני, אני מסתובבת עם משהו די מאסיבי אז לא כזה משנה לי. אני מוכנה לקבל אותה ליומולדת :)

    השבמחק
  4. יושבת בבית אבות עם נרגילה??? - צחקתי איזה שעה :)
    נראה לי שהיא שמה על הראש או :
    1.תחתונים
    2.הכיסוי של המצלמה?

    השבמחק
  5. אפשר פשוט להדפיס את התמונה ביותר קטן ולהשאיר ספייס לבן. קשה לי עם האעלק חזרה אחורה הזאת.

    השבמחק
  6. את צודקת, היא מהממת. אני רוצה כזאת גם! אני שוקלת ברצינות להפוך אותה למתנת יומולדת שלי שבדיוק עברה. עוד יש לי הזדמנות..

    השבמחק
  7. מצאתי אצל חברה מצלמה פולרוייד ישנה רק שהיא הרבה פחות יה מזו, אני מאמינה שזט גם ]ועלת בצורה דגיטלית ולא בפילים כמו שהישנות פועלות. (או שאני טועה?)
    מצלמה מקסימה!

    השבמחק
  8. mizi - יש מצב שזה תחתונים...

    keren - אבל, אבל, אבל זה מה שמגניב!

    Little Black Dress - כן, גם זו מדפיסה תמונות כמו הפולרוייד. איזו נוסטלגיה! הפולרוייד הישנות היו מגניבות לא פחות.

    ספי - בואי נדרוש את מה שמגיע לנו! אנחנו רוצות מצלמה כזאת ליומולדת!

    השבמחק
  9. אני רוצה גם! אני מאוהבת!

    השבמחק
  10. מגניבבבב וממש לא יקר.
    תרגישי טוב.

    השבמחק