5.12.09

נמרים נמרים

עוד שבת הסתיימה ועוד סופ"ש הולך ונגמר לו...כמה חבל. אני מקווה שהסופ"ש הבא יגיע מאוד מהר ככל שניתן, זה כאילו שהמחלה עייפה אותי ואפילו שהבראתי אני עוד מרגישה עייפה. אני בטוחה שברגע שאני אפגש מחר עם הלו"ז שלי, אני אתעורר מהר מאוד מהתרדמת שלי.
היום הספקתי לעשות סדר במגירת הלינג'רי שלי...טוב, על מי אני עובדת 2 מגירות וסלסילה. לצערי הרב נאלצתי להפרד מתחתון שהוא חלק מסט של AA וכל זה, רק בגלל שלא שמעתי להוראות היצרן וכיבסתי במכונה ולא ביד. לא נורא... עשיתי גם סדר בנעליים, לא נפרדתי מאף זוג בינתיים, רק שמתי כמה בצד שיתכן והם ימכרו בשלב מאוחר יותר. בעייתי לקנות נעליים באלפי שקלים ולא לנעול אותן. בעייתי מאוד.
תראו מה מצאתי בזמן הסידורים! יש נמרים לבית ונמרים לצאת החוצה, כמה חמוד זה?!?!
Photobucket
מזל שנמרי הבית שלי עלו בערך 3% ממה שאחרים עלו.
עכשיו אם יש מישהו שחושב ששיק לא עובר בגנים, אז יש לו טעות ולהלן ההוכחה - ההורים שלי מתארגנים לצאת והנה כמה דברים שהמתינו בסבלנות.
Photobucket
הסריג החדש של אבא עם חולצה מכופתרת בגוון תואם כמובן, מתפחת יפנית של אמא, שאנל של אמא שנקנה בערך כשאני נולדתי או משהו כזה.
Photobucket
תראו כמה שזה מדהים. המתפחת הזאת יוצאת מן הכלל ועל התיק אין סיבה להרחיב...אני אצטרך "לגנוב" מתישהו.
שיהיה שבוע מהמם!

12 תגובות :

  1. היתה חנות של שאנל בקובנה?
    המטפחת אכן מקסימה.
    :)

    השבמחק
  2. אם אני לא טועה, התיק נרכש בגרמניה. טנקס :)

    השבמחק
  3. ברגע זה התאהבתי בתיק, בעקב ובמטפחת חח
    וואו יש לך מציאות בבית!
    שבוע טוב, ומקווה שתחלימי (:

    השבמחק
  4. ברגע זה התאהבתי בתיק, בנעלי עקב ובמטפחת!
    וואו יש לך מציאות בבית!
    שבוע טוב, ומקווה שתחלימי (:

    השבמחק
  5. מתוקים כל הנמרים האלה :)
    אפשר לשאול מאיפה העקבים המנומרים?
    אני מחפשת בול כאלה!

    השבמחק
  6. Replica - תודה רבה :)

    Blondie - העקבים מסטיב מאדן מלפני כמה שנים טובות...אני לא בטוחה שיש להם משהו דומה עכשיו, אבל בטוח יש בחנויות אחרות.

    השבמחק
  7. שבוע נעים קודם כל, מקווה שהתאוששת מיום ראשון.

    צ'מעי בובה..אני כה אוהבת את הטעם שלך בנעליים, שלא תטעי, אני עדיין רואה בעיניי את הנעליים עם הסריגה בצבע צכלת :)
    טוב, ככה זה כשטעם טוב עובר בגנים (אהבתי את קומבינציית התמונות של פריטי ההורים)

    השבמחק
  8. תודה, אני אסקור אחריהן בקרוב :)

    השבמחק
  9. הלו!!
    אני דווקא התאהבתי בנמרי בית...איפה משיגים כאלו?:)

    השבמחק
  10. שני - אנחנו חייבות להפגש שוב רק בשביל שתוכלי לראות אותי עם נעליים אחרות :)

    Blondie - בהצלחה! ספרי איפה מצאת!

    olivia - תודה מותק :)

    Jewl - אוווו נמרי הבית אדירים ביותר! משיגים אותם בחנות נעליים בקינג ג'ורג', מול הסקואלה. 30 שקלים והם שלך. תתחדשי :)

    השבמחק
  11. אהההה מנומר!!! אהההה שאנל!!!!

    השבמחק