12.12.09

ניסים ונפלאות

האמת שהחורף הזה יש לא מעט דברים שמעסיקים אותי. למשל, כמות העבודות שלא נגמרת שעלי להגיש, כמות הפרוייקטים בעבודה שעלי להתחיל ולסיים במהלך החורף, החולי הזה שלא עובר והכאב גרון + שיעול שפתאום התחיל, מאמרים באורך הגלות שלעי לקרא וגרביונים. כן, גרביונים. אם לא לשם השטחיות, לשם מה אני חיה?

כשראיתי את הגרביונים המנוקדים בזארה לא הייתה ברירה אלא לקנות אותם. הם נורא הזכירו לי את הגרביונים שהיו לי כשהייתי בת 7, לבנים אטומים עם חתלתולים צבעוניים עליהם. הייתי בת ה - 7 הכי שיקית בכיתה א'. חייבים לתחזק את הפאסון ועכשיו עלי להיות בת ה - 27 (עוד שבועיים...סיוט) הכי שיקית ב...שמונה מאות המקומות שאני נמצאת בהם. אז מיהרתי והוצאתי 89.90 ש"ח ואפילו לא חשבתי על זה פעמיים.


♥♥♥


Photobucket
♥♥♥
הקרדיגן הזה הוא אחד השוסים היותר רציניים בארון שלי, כל כך אליסה בארץ הפלאות. מרגש. הקרדיגן נקנה בחו"ל, החצאית והגרביון מזארה, חולצה שחורה עם צווארון נשפך TNT, אוקספורדים מהממים MAM'Z, משקפיים של ברברי, שרשרת כוכבים שקיבלתי מתנה ליומולדת צעיר יותר.
♥♥♥
Photobucket
האמת שאני מאוד מחבבת את הלוק הזה, מאוד מתאים לעבודה, ללימודים (כן, ככה אני הולכת ללימודים אלא אם כן אני חולה ואז אני עם ג'ינס) וגם לשישי אחר הצהריים נעים עם אמא. תראו אותי, נותנת פה טיפים של סטיילינג, ממש בלוג אופנה נהיה פה. אמא ואני החלטנו לעשות סיבוב חנויות, היא יצאה עם טוניקה מדהימה ואני עם טרנץ' אפור ומגניב מלא פחות ולא יותר "תמנון". ההנחות שיש להם עכשיו באמת טובות, אין שם יותר מידי ממה לבחור, לפחות לא בשביל הטעם שלי אבל, המעיל הזה בהחלט קרא לי מהקולב והמחיר שלו שווה הכל 100 ש"ח. לוהט!

♥♥♥

Photobucket


Photobucket

אני כל כך מאוהבת בנעליים האלה שאני שוקלת ללכת לרכוש עוד זוג...אתם יודעים, שיהיה. זה לא מבקש אוכל או משהו. פשוט שישכב שם בארון וימתין לי.
♥♥♥
Photobucket
Photobucket
♥♥♥
Not OK
רק מה חבל, שהגרביון נקרע אחרי שימוש אחד. רכבת מכוערת צצה ממש ליד הקרסול. מי הזמין אותה לשם אני לא יודעת, אבל אני כועסת! 89.90 ש"ח למשהו חד פעמי?
שיהיה שבוע טוב, מלא במסיבות תה, שפנפנים, גרביונים שלא נקרעים וסופגניות שלא עולות 8 ש"ח ליחידה.
חג חנוכה שמח!
ותודה לאמא דושנסקי על הצילומים ☺

11 תגובות :

  1. מקסים, ממש אהבתי.
    טוב שהספקת להצטלם, ויש מזכרת מהגרביון שלא ישוב :/
    וקרה גם לי אגב, מה שמצחיק זה שדווקא הזולים יחסית מחזיקים לי לפעמים יותר מהיקרים...
    החלמה מהירה!

    השבמחק
  2. אוי, נמאס לי מזה, שאת כה פוטוגנית!
    אהבתי את הגרביון, מצער לשמוע שהוא חד פעמי, אך הדבר גורם לי להוציא פלקאט גדול עם משפט מודגש ב"בולד" בצבע אדום:
    "בשוק בצלאל מוכרים גרביונים בשלל צבעים, 200 דינאר, בעלות של 14(!)ש"ח!

    שבוע מוצלח בייב, תרגישי טוב!

    השבמחק
  3. את נשמעת מש חמודה ולבבית!3>
    מה את לומדת?
    והקרדיגן באמת חד פעמי!
    לאיזה חולצה שחורה את מתכוונת? אני רואה פה שמלה*_*

    השבמחק
  4. blondie - אכן מבאס עניין הגרביונים. גם אי נוכחתי לדעת שהזולים מחזיקים יותר. אבל הפעם ממש רציתי דווקא את אלה...לא נורא ☻

    שני - ראית! יש לי עוד נעליים!!! סתם, יש לי מעל 100 זוגות ואת תמיד רואה אותי עם אותו זוג :)
    לא שמעתי על בצלאל, שמעתי על התחנה המרכזית. אני אבקר גם בבצלאל :)
    וחוצמזה גברת, את פוטוגנית בטירוף! אז שבי בשקט ☺


    אמיליה - תודה תודה, מזמן לא אמרו לי שאני חמודה ולבבית ☺
    אני לומדת סוציולוגיה, אנתרופולוגיה ומדע המדינה.
    אממ..בקשר לשמלה, אז מדובר פה בחצאית שחורה + חולצה שחורה. אולי בגלל זה נדמה שזו שמלה ולכן, הקפדתי לפרט שמדובר בשני פריטים. מדובר בחולצה שחורה מטריקו עם צווארון "נשפך". פחות רואים בתמונה, אבל זה גם לא כזה קריטי.
    חיזרי לבקר! גם את נשמעת חמודה ולבבית ♥

    השבמחק
  5. איזה כי לפתוח את אמצע היום עםפוסט חדש שלך.

    פשוט יפה, הכל מתאים לך.
    תתחדשי על המעיל, באמת מגניב.
    אה, עצה שלי- לא לקנות גרביונים בטופשופ\זארה. הם מתמחרים אותם באופן פשוט נוראי. (ביחס למה שהם באמת, כן?)

    שבוע טוב וחג שמח(:

    השבמחק
  6. תודה מתוקה! איזה כיף לשמוע ☺
    לגבי הגרביונים, את הלקח שלי למדתי בדרך הקשה לצערי.

    השבמחק
  7. אהבתי נורא את הציורים הקטנים שהתמונות! וגרביונים דקים כמו המנוקד ועוד רבים הם באמת לשימוש חד פעמי..

    השבמחק
  8. סורי על הגרביונים האומללים. אני מאוד אוהבת את מה שלבשת והאוקספורדס האלה באמת מהממות, הלוואי והייתי יכולה ללכת על עקבים.
    לא רוצה להתלהב אבל הגרביונים המנוקדים שלי מ H&M שרדו את הפעם הראשונה ואפילו עוד פעם והם ממש לא בדרך להיקרע.
    באמת בשוק בצלאל יש דוכן עם מלא גרביונים במלא צבעים ודוגמאות ב- 14 ש"ח. אמא לי קנתה והם ממש מעולים.

    השבמחק
  9. חבל לי על הגרביון שלך, האקספורדים מהממים וכך גם הטרנץ' (100 ש"ח?!)

    השבמחק
  10. Great article that informativeness. I have to follow your blog. Thank you so much for the post.

    השבמחק
  11. olivia - תודה ☺

    ספי - אני מנסה למצוא גרביונים כאלה במקומות אחרים במחיר שפוי, בינתיים אין מציאות.
    מצד שני, עוד לא ביקרתי בבצלאל.

    Little black drees - הטרנץ' עלה 100 ש"ח בתמנון! שווה ביותר, יש עוד דגמים, כדאי לבדוק!

    ed hardy - Thank's for stopping by. You're more then welcome to visit again. Loved the shop BTW ☻

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...