17.12.09

רע, רע מאוד ☻

איך נעלמתי לאיזה שבוע, הא? נורא אני אומרת לכם. פשוט נורא. עוד ביום שישי שעבר התישבתי על התחת המהמם שלי והתחלתי לנתח את הבניית הזהות הגברית של ערביי יפו. כל כך שעשע אותי העובדה שכותב המאמר, שלקח לו שנתיים לכתוב, הוא בחור אשכנזי למופת שאשכנזיותו באה לידי ביטוי בצורה כה חריפה במחקר שלו. כאילו, בן אדם, מה נהיה? אחרי שהמאמר הזה לא חידש לי יותר מידי והעבודה שהייתי צריכה לכתוב עליו גרמה לי להפרשת מיצים של עצבנות, עברתי כבר לקריאה וניתוח של מאמרים אחרים, משהו קטן, לא רציני, אתם יודעים "הבירוקרטיה הציבורית בישראל". זה לא נגמר שם, עוד מאמרים על עלייתן ונפילתן של מפלגות בישראל ואיסוף חומר למחקר אחר שאני עושה. נו מה לא סיוט? נהניתי מכל רגע, כי אני כזו הכלאה לא ברורה של חננה עם יאפית יפת נפש, מחבקת עצים ואוהבת בני מיעוטים. בגלל אנשים כמוני, מדינת ישראל תפסיק להתקיים, בחיי. שאיפתי היא אחת ויחידה - להפוך את מדינת ישראל מקום טוב יותר, אבל שאיפותי לא עולות בקנה אחד עם דעותיהם (על שאיפותי) של עונדי הצמידים הכתומים. Oh well


עם כל הלימודים האלה, הייתי חייבת כמה הפסקות ומה שעשיתי בזמן ההפסקות שלי אני אחלוק בפוסטים הקרובים. זה קשור בעיקר לצד היצירתי שבי. הי! באמת שיש לי כזה! אתמול החלטתי שזה הזמן להבריז מהלימודים ולחזור לחיים קצת אז הלכתי לקניון רמת אביב. הבטחתי לחברה שאני אקנה לה את הג'קט שהיא כל כך רצתה מזארה רמת אביב כיוון שהיא לא יכלה להגיע לשם. מעולם לא חוויתי חוויות כאלה במקום הזה! בכניסה לתאי המדידה, נעצרתי ע"י המוכרת/שוטרת והתבקשתי להעביר את התיק שלי ליד גלאי זמזמים. טוב, נניח וזה בסדר. בתאי המדידה שרר משטר פאשיסטי ברמות אחרות: לא נכנסים ביחד לתא המדידה, לא לצלם, לא לנשום ובגדול פשוט לא!

כשאחת המוכרות/שוטרות גילתה שנעלם שרפרף מאחד התאים היא החלה לצעוק "חסר לי שרפרף! למי יש 2 בתא? למי? אין כזה דבר שאין! למישהי יש 2!" - אחותינו, נדמה לך שמישהי נכנסה עם קיטבק לתאי המדידה ודפקה משם שרפרף של זארה, כי זה יהיה לה מהמם במרפסת ליד העציץ?

חוויות קשות, רייך 3, גרמניה הנאצית, מוסוליני, מוסוליני - זה מה שיש להגיד. הכי לא בא לי לחזור לשם. זה לא זארה, זה זארע, רע מאוד אפילו.







היום התחיל שם סייל ואשכרה אין מה לקנות. זארעעעעע!




אה וגם היו שתי כתבות ב - YNET על בלוגריות האופנה...קראתם מה שקלבה כתבה? לא? אז תקראו. כי זה גם מה שאני חושבת פלוס מינוס. וכן, באמת תודה שזה עורר קצת עניין ויש קצת רעש בלוגוספירי שבעיני הוא מבורך. כתבות אופנה נכבדות, אתן יודעות מי אתן, תכתבו עוד משהו כזה בבקשה. אולי זה יזיז פה משהו ☺

באחת מימות השבוע, נורא התחשק לי להראות כמו סבתא. אולי בגלל שבסוף שבוע הבא חל יום הולדתי המאה, לא יודעת. עשיתי תסרוקת סבתא רוסיה, עטפתי את עצמי עם מטפחת הכי ראשן שיק שיש ויצאתי לדרך. היה סופר לוהט.

אם התגעגעתם, אז נראתי כך (בערך) - התמונה די גרועה, כי היא לא צולמה במצלמה הרגילה שלי. כן, יש צורך להתעלם מהרקע ומהחצ'קון-כל-כך-בת-16 שיש לי שם. כל השאר מהמם, גם הג'ולה על הקודקוד ☺




שיהיה חמים ונעים ☺

מיליון עדכונים בקרוב...

7 תגובות :

  1. חחחח כל כך הצחקת אותי עם מה שכתבת על זארה, כי זה כל כך נכון...

    :)

    השבמחק
  2. רק שאלה-
    מה הופך אותך, בתור בלוגרית אופנה, לשונה מכל אותן בלוגריות הרסניות?
    בפעם האחרונה שבדקתי, אף אחד לא הכריז עלייך כעל בלוגרית השנה, אז.. איך בדיוק את מרשה לעצמך בכזאת קלילות וחינניות לרדת על חברותייך לעולם הבלוגים ולהסכים עם זה שהן תת רמה ושאר ירקות?

    השבמחק
  3. בתאל - אם זה לא היה מצחיק, זה היה עצוב. היה הורס ☺

    אנונימי - או שעלי לומר אנונימית? מממ...
    אני חושבת שמספיק לקרא אותי כדי לדעת שאני שונה, למה? כי אני, אני.
    אני מאוד שמחה שבדקת הכרזות על בלוגריות השנה וכו', היו שם כמה ממש טובים. אני לא "יורדת" על אף אחד, מהסיבה הפשוטה שאני לא בכיתה א'. הבלוג רול שלי מלא בבלוגים נהדרים וכל אחת ואחת עושה את זה אחרת. יש בלוגים שאני אוהבת ויש כאלה שלא ולפעמים, הבלוגוספירה נרדמת. אז?

    השבמחק
  4. זארע כל כך נכון בקניון רמת אביב השוטרת בתא המדידה לא נתנה לי למדוד נעליים ועד שהסברתי לה יפה שאני עם מגפיים ושאר התוספות תיק מעיל צעיף .

    השבמחק
  5. יואו הן הכי שוטרות שם! נבלות.

    השבמחק
  6. התמונה ממש יפה, אבל אני יודעת שזו רק תמונה :) סתם, את מהממת ולמי אכפת מהכתבה ההיא, אני כבר שכחתי.
    אני לא קונה בזרה בסוף עונה, אז אני מקווה לא להתקרב לשם בזמן הקרוב, למרות שבסנטר זה לא ככה, עדיין.

    השבמחק
  7. תודה רבה מותק. האמת שהכתבה כבר לא באמת מעניינת מכל כך הרבה סיבות...
    ואל תתקרבי לזארעעע איכסה פיכסה!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...