24.12.09

איזה כיף שיש את סנטה

Photobucket


טוב בסדר זה לא סנטה ששלח לי את זה. את אתר "תותית" גיליתי דרך שיקסע שהזמינה וכתבה עליו די מזמן. אחרי כמה חצ'קונים שהחליטו שזה הזמן וזה הגיל לבוא ולהתנחל לי הפרצוף, נזכרתי שמי הפנים שהכי "עבדו" בשבילי תמיד הם אלה של קליניק. השתמשתי בהם מגיל 14 ויתכן, שזו הסיבה שלא סבלתי מעור דוחה בגיל ההתבגרות, ובשנתיים האחרונות השתמשתי בכל מיני סוגים אחרים של חברות אחרות. האמת, אני אפילו לא יודעת למה זנחתי את קליניק...יש לי לא מעט מוצרים אחרים שלהם.
בכל מקרה, החלטתי שאין ברירה וחייבים לעשות מעשה, ניגשתי לסופר פארם הקרוב ליבתי ולזוועתי גיליתי שבקבוק של 400 מ"ל עולה 190 ש"ח (אפריל 192 ש"ח, משביר 191 ש"ח). איך לומר...לא נעים. הבקבוק הקטן, אם אני לא טועה מחצית מהכמות שיש בגדול, עולה קרוב ל 140 ש"ח. מממ...לא עוזר במיוחד. אז, או אז (!) עלה במוחי האתר "תותית". נכנסתי וגיליתי ששם, בקבוק גדול עולה 139 ש"ח. כלומר, כמו קטן, כלומר 25% הנחה, כלומר הזמנתי.
החלטתי לבדוק אם יש עוד משהו שווה שאולי אני צריכה ומצאתי של את מוצרי השיער של TIJI ואת הסדרה של BEAD HEAD שאני כל כך אוהבת ושאין להשיג בארץ אלא אם כן, מדובר בחנויות שמוכרות למספרות ומידי פעם עושות טובה ליחידים (על הדרך גם עושות טובה לכיס שלהם וגובות מחיר גבוהה במיוחד). אז הזמנתי את AFTER PARTY שלהם שנותן ברק לשיער ומשאיר ריח כל כך נעים שמתמכרים אליו תוך שניה וחצי. מה גם, שכמות מאוד קטנה מספיקה וזה נהדר.
אז ההזמנה בוצעה, המשלוח חינם ונכתב שמשלוח יגיע בדואר רשום תוך עשרה ימי עבודה. כבר אחרי ארבעה ימים המתין לי המשלוח. זה הפלוס הראשון, הפלוס השני הוא לראות את האריזה...מדהים.

Photobucket

מדובר שני בקבוקי פלסטיק ובכל זאת, כל אחד מהם היה ארוז בנפרד בניילון "פצפצים" שחלילה לא יקרה הרע מכל. אולי זה לא אקולוגי במיוחד, אבל זה בהחלט מתחשב ושירותי במיוחד. הקופסא הייתה מלאה בקלקל, גם בשביל לשמור היטב על המוצרים.

Photobucket

מה אני אגיד לכם, אני מרוצה. מהשירות, מהזמינות, מהאיכות וגם מעור הפנים שלי והברק בשיער. מאושרת, לא רק מרוצה! עוד פרט חשוב, מי שלא מעוניין למסור פרטי כ"א באתר, יכול להתקשר ולבצע הזמנה טלפונית. עכשיו, תגידו לי שזה לא מתחשב?

Photobucket

מומלץ, מומלץ, מומלץ בחום!


6 תגובות :

  1. 'תותית' ו-call perfume הם אתרי הקוסמטיקה האהובים עליי. ל-call perfume גם יצא לי לשלוח מכתב תודה על שירות מצוין, כמה פעמים זה קורה?
    הזמנתי פעם מ'תותית' שמפו של אותה סדרה בדיוק, אמנם הוא היה יקר- 139 ש"ח, אבל המיכל היה בנפח כל כך גדול שהוא החזיק לי חצי שנה, כך שהוא החזיר את ההשקעה. עכשיו יש לי קרם לחות לשיער של הסדרה הזו.
    אתרי קוסמטיקה ישראליים הפתיעו אותי לא פעם באיכות השירות, המחירים והמוצרים שלהם ואני קונה דרכם באופן בלעדי כמעט כבר למעלה משנה.

    השבמחק
  2. שלא תדעי, שלא תזדקקי, אבל אם אי פעם תנסי את שירות הלקוחות של תותית - מזומנת לך הפתעה נעימה. הם מאוד נוחים לפצות, לזכות, להוציא אותך מרוצה. והם מדברים עברית! תתחדשי, שומעים שאת מבסוטה :)

    השבמחק
  3. מה עושה האפטר פארטי של BED HEAD?
    אני ניסיתי גם את ה"chocolate head" שלהם וגם את קונטרול פריק (שמפו ומרכך) ולא התלהבתי מכלום..
    זה נראה נורא מבטיח, אבל על השיער בתכלס זה לא הרגיש נעים במיוחד. אפילו קצת ייבש לדעתי..

    השבמחק
  4. לובה - גיליתי, שבנוגע לבשמים, כדאי לעשות השוואה בין תותית ל callperfume כיוון שלפעמים יש פערים. יש בשמים שיהיו יותר זולים בתותית ויש שיהיו יותר זולים בcallperfume (כמובן שמדובר באותם נתונים של הבושם). חשוב לדעת ☺

    נעלולה - הם באמת נהדרים. תודה!

    מרג'ורי - ה after party נותן מרקם משיי לשיער וברק. אני מאוד מרוצה ממנו. יצא לי להשתמש בעוד כמה מוצרים שלהם ומאוד אהבתי. אולי זה קשור לסוג השיער. לי יש שיער חלק לגמרי ודק, יכול להיות שעל סוגי שיער אחרים, בעייתיים יותר, צריך חומרים חזקים יותר. לא יודעת...בכל אופן, אני מרוצה ☺

    השבמחק
  5. לי יש רעמת שיער מתולתל עד גבה-גלי, אז כנראה שאני ובד-הד לא נועדנו להיות חברים.

    השבמחק
  6. לא נורא, בטוח שיש משהו אחר שאת יכולה לנסות.

    השבמחק