18.12.09

עוד משהו ירוק

במזג האוויר הזה נאלצתי ללכת לעבודה היום. איזה סיוט, לא ככה?

Photobucket

האמת שהיה חשש כבד שאני אטבע בשלוליות בדרך להשקת הקולקציה של "מדוזה" וחשבתי כבר לא ללכת, אבל טוב שהחלטתי לקפוץ לשם בכל זאת. גילי ועדי, המעצבות, היו כל כך מתוקות שכמעט חטפתי כאב שיניים. העיצובים שלהן כבשו אותי והחזירו אותי לידי הפלסטיקה שלי בשנקר, רק לא מהצד העיצובי והיצירתי שבעניין.

Photobucket


Photobucket




בתקופה האחרונה נורא בא לי על צבע ירוק...ירוק עמוק כזה. ראיתם את זה כבר בשרשרת הפטרוזיליה שלי והנה היום, הייתה לי ההזדמנות להתחדש במשהו ירוק ומלא חיים וזה מה שבחרתי...


Photobucket


יאי לי :) עוד משהו ירוק לאוסף שלי.
סופ"ש חמים!

12 תגובות :

  1. מאמם! אהבתי מאוד. תתחדשי. התיק הזה גם נראה עמיד בגשם, אז בכלל יצא טוב.

    השבמחק
  2. תודה מותק! גם מאמם, גם עמיד בגשם, גם מעצבות כחול-לבן. הכל טוב.

    השבמחק
  3. אני רוצההההה!!!!!!
    רוצה רוצה רצה רוצה רוצה רוצה רוצה רוצה רוצההההההההה (רק בכתום).
    רוצה!

    השבמחק
  4. את רוצה פרטי התקשרות? יש גם כתום כמובן ☺

    השבמחק
  5. אני רק קמתי אחרי 12 בשישי ולא היה לי כח וחבל. התיק שלך מהמם. שוב, חבל שלא באתי.

    השבמחק
  6. איזה בלוג חמוד יש לך...איך לא גילינו אותך עד היום?
    ותתחדשי על התיק המדויק!

    השבמחק
  7. ספי - חבל שלא באת. מצד שני, לישון עד מאוחר ביום שישי זה תמיד כיף. תודה על המחמאה ☺

    שתיים שאוספות - לא יודעת איך לא גיליתן אותי :( אני קוראת אדוקה שלכן ואתן מזמן בבלוג רול שלי. תודה רבה!
    אני עדיין רוצה את עגילי הפלסטיק ההם... ממממ....☻

    השבמחק
  8. תתחדשי ושפו גם על הראיון ב במודה

    השבמחק
  9. ברור שאני רוצה לדעת איפה למצא את התיק:)

    השבמחק
  10. MORE4M - תודה מותק!

    JEWL - אז הנה הפרטים:
    אפשר ליצור קשר עם הבנות דרך המייל
    studio@me-dusa.com

    השבמחק
  11. אוי איזה תיק מהמהמם!! :)

    השבמחק