22.12.09

MERCH DAY BABY

זה השבוע השני ברציפות שאני מספרת לכם מה אני הולכת לעשות ביום שישי. האמת היא, שימי השישי שלי לרב מלאים בפעילויות נחמדות ובימי שבת אני הופכת לנודל שבושל יתר על המידה, שוחה לו במרק עוף חם או במילים אחרות, אני לא יוצאת מהבית לפני שנמאס לי להתבטל במיטה או לפני יורד החושך.

אז ביום שישי הזה אני מתכוונת להגיע לארוע שלא אופייני כל כך לבלוג הזה אולי, כי לא מדובר בעוד מכירה ביתית וגם לא מכירה למען מטרה זו או אחרת. מדובר, ב MERCH DAY! שזה בעצם שוק אנדרגראונד ו- DIY של לייבלים, יוצרים וחנויות נישה עצמאיות שיכלול דיסקים מקומיים ומיובאים במחיר מוזל, טי שירטס של להקות וחולצות בעבודת יד, תקליטים, קומיקס, ביגוד אלטרנטיבי, אביזרים, תכשיטים ועוד מלא דברים טובים של להקות מטאל תוצרת כחול-לבן.

אחת הלהקות האהובות עלי (אני הכי משוחדת שיש אבל אז מה...) היא להקת THE FADING שחוץ ממוזיקה משובחת הם גם מביאים מידי שנה מרצ'נדייז איכותי ביותר. את העיצובים האחרונים של החולצות אהבתי במיוחד ולמרות שלא יוצא לי יותר מידי ללכת עם ג'ינס וטי שרט, אני עדיין מוצאת את עצמי עם...ג'ינס וטי שרט ונעליVANS ורודות עם עטפים. מה לעשות, אפשר להוציא את הבחורה מה"מוסד" (soooooo 90's) אבל, כנראה שאי אפשר להוציא את ה"מוסד" מהבחורה ☺





השתיים הבאות הן האהובות עלי ואני לגמרי צריכה להתחדש באחת מהן לפחות! כאן מוצגות חולצות הגברים, אבל אם קונים מידה קטנה יותר זה אחלה גם על נשים. או עלי. כמובן שיש חולצות נשים וגברים, גופיות וכובעים וכל מה שאתם רוצים באופן כללי.






כאן באמת מדובר ב"פנינה" אמיתית, EMO-BUSTERS ושמישהו יגיד לי שזה לא גאוני. כל חופשת בי"ס שאני שוכחת ממנה ומוצאת את עצמי בסנטר בין ערמות של ילדי EMO המרגיזים אני חושבת שזה היה יכול להיות מאוד שימושי העניין הזה של ה - EMO BUSTERS. ואם בנושא עסקינן אז, די כבר ילדים חמודים, זה לא מגניב להיות עלה נידף ברוח, רגיש ורכרוכי. מה שעוד יותר לא מגניב זה לראות רק בעין אחת, זה יתנקם בכם בהמשך, אתם תראו או שלא בעצם.

הארוע באמת שווה קפיצה, לכל אוהבי הז'אנר ולאוהבי יוצרים ישראליים בכלל.

בקרו גם בקבוצת ה- EVENT בפייסבוק לפרטים נוספים.

יום שישי 25/12
10:00 - 16:00
רח' אלנבי 94, ת"א

והכי חשוב....כניסה חינם לשם שינוי.



כמה שהבייביז האלה ראו...♥

7 תגובות :

  1. בשישי הקרוב יש גם מסיבת רחוב ברוטשילד :)
    (כמה ממסדי מצדי, להתלהב מאירוע של חולדאי-פרודקשנז, בתגובה למכירה מחתרתית פר אקסלנס)

    השבמחק
  2. מה הבעיה? אפשר לשלב.
    כולנו מומחים בלרקוד על 2 חתונות. לא?

    השבמחק
  3. מרג'ורי - נבוא גם לשם, זה קרוב ☺

    the eye - אאוץ'....? בכל מקרה, אפשר ורצוי לשלב, שלא יהיה משעמם חלילה.

    השבמחק
  4. ואילו אני מציינת את בוקר שישי באירוע של חברת תלמה P: אתם תחגגו תרבות ואני אקדש דגני בוקר; ע' ירקוד על שתי חתונות ואני אחפש חנייה בקניון אילון. צדק פואטי D:

    השבמחק
  5. אוי נעלולה, אמרתי לך אתמול שאני אוהבת אותך, נכון? אז הנה זה בא שוב...אני אוהבת אותך :) אפלטוני כמובן שאני לא אקבל מכות מאיזה פולני אחד :)

    השבמחק
  6. גם אני! לגמרי ♥!! (רק שהחבר שלך לא יחכה לי בסמטה חשוכה, אוקיי? לא יפה להכות זקנות D:).

    השבמחק
  7. ☺ אל תדאגי, אני אסביר לו את המצב. הוא יבין.
    חיחיחי

    השבמחק