2.1.10

פטריות אחרי הגשם

אין דרך טובה יותר מאשר לפתוח את השנה החדשה בחיק הטבע. מדהים כמה שהכל פתאום ירוק ופורח. פיקניק משפחת דושנסקי הראשון לשנת 2010!


Photobucket


לכבוד הארוע החלטתי להתלבש בהתאם, שזה אומר טייץ וטוניקה ומשהו לזרוק על עצמי אם יהיה קר. כמובן, שקר לא היה. עוד משהו שחזר לשימוש אחרי שנים של הסתתרות בארון הנעליים הם המרטינס האלמותיים שלי! בתחילת העשור הקודם הן הגיעו לארוני ושירתו אותי נאמנה בזמן שאני שירתתי בצה"ל, יום שישי, ממש בתחילת העשור החדש, הם שוב ראו אור יום. שכחתי כמה שהן נוחות, לא יאמן בכלל.


Photobucket




Photobucket


זוהי שרשרת מעשה ידי שהוכנה וכמה וכמה צמידים ושרשראות ישנות. אני מאוד אוהבת אותה והיא מתאימה כמעט להכל.


Photobucket


טוניקה מכותנה אורגנית AA, טייץ אפור מZARA ילדים, מרטינס שחורות מאט

פטריות לא מצאנו, כי הגענו מאוחר וכולן כבר נקטפו בשעות הבוקר, ראינו רק שאריות. אולי בסופ"ש הבא..אם נקום מוקדם. מה שבטוח, נהנינו מהטבע המדהים שהיה סביבנו.

הנה הפטריה הראשית אחרי הגשם :)

Photobucket

שבוע טוב!

11 תגובות :

  1. התמונות שלך בטבע מהממות. בכלל איזה כיף זה להיות מחוץ לעיר. אני מגיעה לכאלה מקומות באופן כל כך נדיר. מקווה שתמצאו פטריות בפעם הבאה. שנה מהממת לך!

    השבמחק
  2. נראה ממש כיף. איפה זה צולם?

    השבמחק
  3. ספי - תודה רבה :) הכי כיף לצאת להתאוורר מחוץ לעיר ואז לחזור ולדעת להעריך מחדש את הבטון, הרעש, הפיח וההמולה ☺

    רחלי - זה צולם ביער בן שמן. מומלץ בחום.

    השבמחק
  4. אם היו לי ד"ר מקטינס כאלה הייתי הולכת איתן כל יום

    תמונות יפות :>

    השבמחק
  5. אהבתי מאוד את האאוטפיט והדוקס.
    השרשרת ממש מזכירה לי את טופטן. אולי כי התכשיטים שלהם תמיד מתפרקים והכי הגיוני ליצור מהם דברים חדשים.

    שנה מקסימה לך!

    השבמחק
  6. השרשרת מקסימה, הופעה מדליקה.

    ובאמת אין כמו טיול בטבע אחרי הגשם, יש הרגשה של טריות.
    שנה טובה! (:

    השבמחק
  7. Zoey - זה מה שאני עושה מיום שישי - הולכת רק איתן :) תודה בובה!

    SARA - באופן מפתיע השרשרת הזאת לא בנויה מחלקים של טופטן אבל, אני לגמרי מבינה למה את מתכוונת. רכשתי מהם שרשרת אחת, בפורקה לגורמים די מהר וממתינה לי שאתפנה להרכיב מחלקיה משהו חדש :)

    כלמנסע - תודה רבה מתוקה. יש לך בלוג חמוד ביותר! שמחתי לבקר בו!

    השבמחק
  8. אוי, קצת ירוק בעיניים, כייף!
    השרשרת שלך מגניבה, סחטיין על העבודה.
    (בובה, את נראית בת 13 בתמונות :)

    שבוע קל!

    השבמחק
  9. יו מרטינז זה קולנס בהתגלמותו..
    שלי לצערי הרב מתפרקות (אחרי שמונה וחצי שנים), ואני לא מוצאת בשומקום תחליף. הן היו באמת משהו מיוחד- איכשהו התמזל מזלי למצוא זוג מקורי לחלוטין ב280(!) ש"ח.

    השבמחק
  10. שני - תודה מותק! כשאני מסתכלת שוב, אני באמת נראת כמו בת 13 חיחיחי. הטבע עושה טוב לעור הפנים :)

    מרג'ורי - אני קניתי את שלי ב 189 ש"ח בקניון חולון! לעולם לא אשכח זאת! היה איזה מבצע מטורף כי סגרו את החנות או משהו כזה...זה היה לפני 9 שנים, ואוו...הזיקנה :)

    השבמחק
  11. אני קניתי בגלי בקיבוץ גן שמואל,מה שרק מאשש את התובנה שהגעתי אליה לפני כמה שנים- תמיד יותר משתלם לעשות שופינג בגוש דן :P

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...