5.1.10

ירוק בעיניים

זה לא חדש שאני אוהבת דברים ישנים, כנראה שזה בגלל הנפש הזקנה שלי ☺ את הסוודר הירוק המהמם הזה, שהמצלמה עושה לו עוול, רכשתי אצל יעל באחת המכירות הקלבתיות שלה. היו לו כפתורים פשוטים שנראו קצת ישנים מידי לטעמי ואז, יום שבת אחד החלטתי להחליף לו את הכפתורים. פתחתי את קופסת הכפתורים, דגתי ממנה כפתורים מגניבים במיוחד שנתנו לסוודר/קרדיגן הזה את האדג' שהוא היה זקוק לו. הכי כיף לתפור כפתורים.


Photobucket

הסוודר הזה יפה עם הכל, פשוט הכל. יש לי פטיש מטורף לצבע ירק עז כפי שכבר נראה כאן בבלוג עם התיק הירוק של "מדוזה" ושרשרת הפטרוזיליה שלי.
I GREEN

קבלו אותי, על רקע הסיפריה המפוצצת שלי (יש לי עוד כמה ספרים על השולחן....) עם הסוודר הירוק + הכפתורים החדשים, ג'ינס מפול אנד בייר וחולצה מכופתרת בצבע תכלת של YSL.

Photobucket


Photobucket

החולצה המכופתרת גם היא וינטאג' ועוד איזה וינטאג'! גבירותי ורבותי, מדובר ב YSL אותנתי. החולצה התכולה ועוד אחת כזו בדיוק בצבע צהוב בהיר/בננה, נרכשו בחנות יד שניה של אסתר בגבעתיים תמורת...תופים בבקשה....חמישה שקלים כל אחת!

איך אני אומרת, צריך לדעת לחפור וצריך לדעת איפה ☺


Photobucket

החנות של אסתר נמצאת בגבעתיים ברח' סירקין 5 (ליד הסביח של עובד). אני לא זוכרת מתי היא נפתחת, אבל אני זוכרת שבימים א' - ה' היא נסגרת ב 19:30 ובימי שישי היא נסגרת ב 14:30.

שווה, שווה ביקור ☺
המשך שבוע ירוק ושמח!


13 תגובות :

  1. מהממתתתתת!!

    השבמחק
  2. WOW המון אור נותן לך האואוטפיט הזה.
    אני מפחדת מתפירת כפתורים: כול הזמן בודקת שזה בסדר עם הלולאה ולא יוצא עקום.

    השבמחק
  3. לא הייתי חושבת על שילוב של ירוק ותכלת, אצלך זה עובד! אהבתי.

    השבמחק
  4. איפה מוצאים כפתורים מגניבים?
    נפלו לי כמעט כל הכפתורים מהמעיל האהוב עלי (לקח- לא לקנות יותר בברנרד. זה זול והאיכות בהתאם..)
    ובא לי לקנות כפתורים שיתנו למעיל טוויסט משודרג. אני צריכה מסיביים כאלה, כי זה מעיל עם לולאות די מכובדות בגודלן.

    השבמחק
  5. אנונימי - תודה :)

    MORE4ME - תודה מותק! גם אני בודקת קודם אם הכפתור מתאים ללולאה ואז, מסמנת איפה לתפור כל כפתור, ממש שיעור מלאכה :)

    standing - ירוק זה השחור החדש שלי! אין צבע שלא שילבתי אותו איתו.

    dirdra drops - תודה רבה רבה :)

    מרג'ורי - את יכולה למצא בכל חנות סידקית או חנות שמתמחה במוצרי תפירה. יש בנחלת בנימין, יש בדרום ת"א ובכלל, יש בכל עיר. הכלל אומר שככל שהחנות עתיקה יותר והמוכר/ת זקנים יותר - הכפתורים מגניבים יותר. בהצלחה!

    רחלי - את מהממת! ותודה רבה כמובן :)

    השבמחק
  6. הורסת את הבריאויות..

    השבמחק
  7. יפהפיה! הכל כל כך יפה והג'ינס מרהיב! תתחדשי!

    השבמחק
  8. אם את כבר באיזור תעשי טלפון, נשב על איזה סביח.

    השבמחק
  9. קלבה - את הכי הורסת ♥

    נעלולה - תודה רבה בובה!

    תום - לגמרי! יש מצב למתישהו בשבוע הבא, לפני שניפול לתרדמת המבחנים.

    השבמחק
  10. זה לגמרי לוהט עלייך. הירוק והחולצה המיוחסת.
    להחליף כפתורים לסוודר ישן זה רעיון גאוני כדי לרענן אותו. יצא לך אחלה.

    השבמחק
  11. ספי, תודה רבה מותק! אני בעד להחליף כפתורים להכל האמת.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...