12.1.10

בובה, תעשי לעצמך פוטושופ!

בנות ואולי גם בנים, בכיף אני אומרת - יש בשורה משמחת! מכירות את זה שאתן מתאפרות, משקיעות בזה המון זמן ואהבה ובסופו של דבר המייק אפ נראה כמו שכבה עבה של שפכטל לא איכותי במיוחד, הצללית מתחילה להמרח ולנזול אחרי שעה וחצי, הסומק לא נמרח טוב ובקיצור, אתן מבינות שעדיף בלי איפור בכלל וזאת למרות החצ'קון הזה שהחליט להתנחל באמצע המצח, כאילו שיוניקורנס זה ה-דבר עכשיו.

כזה, אבל לא.

מסתבר שיש בשוק האיפור כמה וכמה מוצרים שיכולים לפתור לנו לא מעט בעיות. אני לא יודעת למה, אבל בארץ יש נטיה לא להתנסות במוצרים חדשים אלא אם כן, חברה/אמא/אחות ניסתה את זה או שהייתה לזה פרסומת ממש מגניבה. מה שקורה בסופו של דבר זה, שכולן משתמשות באותם המוצרים. מה שאני באה להגיד בעצם, שגם באיפור כמו בחיים בכלל (עמוק, כל כך עמוק מיראל) הבסיס הוא הבסיס להכל. אז ריכזתי עבורכן (הפניה בגוף נקבה אבל מיודעת לנשים וגברים כאחד) כמה וכמה טיפים ומוצרים חדשים/ישנים שפשוט עושים את ההבדל:


1. אין ברירה, צריך לשטוף את הפנים. עדיף, רצוי, והאמת שהכי טוב לשטוף עם מים וסבון. אני ניסיתי וכמה וכמה סבוני פנים, מהיקרים ועד הזולים ואחד האהובים עלי הוא סבון לפנים ולגוף של עץ התה. לא מדובר בסבון נוזלי, הוא מגיע באריזה די עצובה (קרטון לבן עם כיתוב ירוק) ועולה 30 ש"ח ברשתות הפארם. מידי פעם יש מבצעים של 50% עליו כך שאפשר להצטייד בכמה ולחסוך. לצערי, את האריזה זרקתי מזמן ולא מצאתי תמונה אז אני מקווה שהתיאורים עזרו.


2. את לא צריכה מי פנים וחלב פנים. אני אישית משתמשת במי פנים של קליניק, שאיתם אני מנקה את הפנים, אחרי ששטפתי אותם עם מים וסבון, בערב. אין שום צורך לבזבז כסף על מי פנים וחלב פנים גם יחד.


3. לא הולכים לישון עם איפור (אחרי גיל 24). אם את בת 19, תעשי מה שבא לך, רב הסיכויים שכשאת חוזרת מבילוי את לא זוכרת בכלל שיש עלייך איפור או איפה האמבטיה. בכל מקרה, יש גיל שבו מתחילים לראות את הנזקים שיצרת לעצמך ביודעין או לא. אני לא הולכת לישון עם איפור גם אם זה אומר שאני אצטרך לגרד אותו ממני עם נייר טואלט וקצת מים.


4. קרם לחות. צריך.


כל אלו הם שלבים מקדימים לפני האיפור. מריחת המייק אפ צריכה להעשות כמה דקות אחרי שמרחת קרם לחות, כך שהקרם נספג בעור. בצורה כזו, המריחה תהיה חלקה יותר. והרי החדשות, בסיס למייק אפ! מדובר במוצר קצת דביק ושקוף עם מרקם סיליקוני, שניתן למרוח אותו על הפנים בצורה אחידה, לאחר מריחת קרם הלחות ולפני מריחת המייק אפ. תפקידו של הפלא הזה, הוא למלא קמטוטים קטנים ובאופן כללי להחליק את העור ולהפוך אותו למאט, שזה אומר לא מבריק - שמבריק זה הסיוט של כולנו. בנוסף, זה מקבע את המייק אפ במקום! אתם לא מבינים, או מבינות, או שניהם יחד אבל מדובר פה שקסם, פשוט ככה. מספיק למרוח טיפה על גב כף היד ולראות איך העור שם הופך במיידי להיות חלק כמו תחת של תינוק אז תחשבו כמה מהמם זה על הפנים. כמובן, שברגע ששמעתי על הפלא הזה הייתי חייבת לנסות ולהלן התוצאות:
ניסיתי שני מוצרים במשך חודש ימים:
Tender Matt של מאדינה מילאנו, מגיע בבקבוק עם פיה לחיצה, עולה 189 ש"ח.
אוורירי מאוד ובכלל לא מרגישים אותו על הפנים. נוכחתי לגלות, שאפשר למרוח אותו על הפנים מבלי למרוח מייק אפ. פשוט לפזר קצת סומק על הלחיים ולדרך! איזו הפתעה נעימה. אני אישית מאוד אהבתי את המוצר, הוא נח לשימוש, עושה את העבודה, לא יקר במיוחד ואפשר להשתמש בו ביומיום ללא מריחת מייק אפ.


מוצר דומה יש גם לקלרינס Instant Smooth Perfecting Touch, מגיע בצנצנת עם מקלון מריחה, עולה 197 ש"ח.


הפעולה היא אותה הפעולה, מה שהכי הציק לי זה עניין המריחה - אין לי זמן למקלונים לא בבוקר ולא בערב לפני שאני יוצאת. זה נגמר בזה שמורחים עם האצבע, רק שזה לא ממש נעים לתקוע אותה בצנצנת. עוד דבר, הבסיס של קלרינס מרגיש קצת "כבד". כיוון שלי יש עור מעורב (שזה אומר שיש לי עור שמן אבל אם נגיד שזה מעורב, אז חברות הקוסמטיקה יעשו עלי עוד כמה ג'ובות), החלטתי לבקש מאמא שלי לנסות אותו. לאמא יש עור יבש יותר, כי הוא בוגר יותר. באופן מפתיע גם היא אהבה את הראשון (של מדינה מילאנו) יותר בגלל האווריריות שלו.


לסיכום, מדינה מילאנו נהדר ליומיום וגם לערב, יכול לשמש כבסיס למייק אפ וגם כמייק אפ שקוף ונהדר בפני עצמו. הבסיס של קלרינס מיועד יותר לאיפור ערב, איפור כבד יותר. אני משתמשת בבסיס של מדינה מילאנו, מידי יום, לא מוותרת עליו והאמת, לרב בלי מייק אפ מלמעלה, רק קצת פודרה שקופה וסומק.

עוד מוצר שלא כל כך מוכר במחוזותינו הוא הפריימר. מה זה פריימר? זה בעצם בסיס, סוג של קונסילר שמכין את המקום לאיפור. יש כל מיני פריימרים, לפנים, לעיניים, לשפתיים. אני משתמשת בפריימר לעיניים של Ja-De שנקרא Eye Base. מה שמדהים, זה שמורחים מעט ממנו על העפעפיים ומעל מורחים את הצללית - תקשיבו, היא לא זזה משם. משבע בבוקר ועד תשע בערב, הצללית עומדת דום, בלי גבשושיות מוזרות על הקיפול של העפעף. פשוט קסם ♪♫•*¨*•...•*¨*♪♫..

השמועה אומרת של - Smashbox יש מוצרים נהדרים ובמחירים שפויים. האמת, שאני לא ממליצה על כלום, כי עדיין לא ניסיתי, מה שבטוח שברגע שאנסה, יהיו עדכונים ☺



בקיצור, תעשו לעצמכן טובה ותעשו לעצמכן פוטושופ, בלי פוטושפ ☺

צילום: נתן אגר


תודה לדנה שסיפקה את יצר הסקרנות שלי ♥

6 תגובות :

  1. פוסט מעולה, רציתי את הפריימר של קלרינס הרבה זמן למרות שלא ידעתי אם הוא אפקטיבי או לא. זה בעיקר כי לקלרינס היתה קולקציה ממש מוצלחת באביב הקודם ורציתי את כולה.
    האמת היא שאני סקרנית לנסות את הפריימר של סמאשבוקס, הוא המוצר הכי מפורסם של הרשת ועושה חשק לראות על מה כל הרעש.
    השתמשתי עד לאחרונה בפריימר של מאק ולמען האמת, לא ראיתי תוצאות מדהימות מעבר לעובדה שהיה יותר נוח ונעים למרוח עליו מייק אפ אחר כך.

    השבמחק
  2. תודה רבה על הטיפים! שמעתי שיש איזה מבצע בניו פארם זאת הזדמנות נהדרת לרכוש אחד מהמקדימים (כן? ככה קראת לזה?) שהמלצת עליהם!
    תודה רבה:) באמת טיפים מועילים:)

    השבמחק
  3. לובה - אני גם שמעתי שהפריימר של סמאשבוקס עושה ניסים. אם הוא יותר טוב מזה של מדינה מילאנו, זה יהיה היסטרי, כי זה של מדינה פשוט מעולה.

    בתאל ג - בכיף בובה ☺ ואת צודקת, יש מבצע בניו פארם שקונים ב 300 ש"ח ומשלמים 150 ש"ח גם במחלקת הקוסמטיקה. שווה ביותר. אם אני לא טועה המבצע מסתיים ביום רביעי, לומר מחר.

    השבמחק
  4. פוסט מעולה, תודה רבה לך על העזרה (:

    השבמחק
  5. אוקיי, כמה עדכונים ממחוזות סמאשבוקס:
    היות ויש לי שני בתים עם שני תיקי איפור ורק בסיס למייקאפ אחד הלכתי והשתמשתי בהנחת יום ההולדת שלי במאדינה מילאנו וכעת אני יכולה להשוות בין הבסיס של סמאשבוקס (המוכר והאהוב) לבין זה של מאדינה:
    דומים מאוד, המרקם של סמאשבוקס קצת יותר סמיך, אני יותר אוהבת אותו אם כי הבסיס של מאדינה מילאנו יוצר תחושה קלילה מעט יותר.
    קיצורו - שניהם הורסים.

    השבמחק
  6. איזה מעולה! אני עוד לא הספקתי לעשו השוואה, תודה!

    השבמחק