16.1.10

התחדשויות ממש חדשות

האמת שהיו לא מעט התחדשויות בתקופה האחרונה, החלטתי לקבץ כמה מהן.

זה הצמיד המהמם של DOBERMAN שקיבלתי מתנה מקירה ביריד המעצבים ובצד, אפשר לראות את שלושת זוגות עגילי הוינטג' שלשמחתי הרבה רכשתי מאירית שהיא חלק אחד מ"שתיים שאוספות". פגשתי את אירית ב"קפה נח" והיה לי מאוד נחמד להכיר אותה. אני בטוחה שלמכירות הבאות אני אגיע. מיריד המעצבים רכשתי גם חולצה עם כיווצים, אבל זה כבר לפעם אחרת.



Photobucket
זוכרים שבפוסט ה - 100 שלי התבכיינתי כמו ילדה קטנה, על כמה שאין בארץ קייסים יפים למחשבים ניידים ומה שכבר יש, נורא יקר. המשכתי והתבכיינתי כמה אני רוצה את הקייס של MY DOCUMENT שראיתי באתר של FRED FLARE. אז ככה, אצל פרד זה עלה 36$ וחיפוש די קצר באי ביי העלה בחכתי את הבייבי הבא...
Photobucket
התענוג עלה 12$ כולל משלוח ואפילו, שאני לא חסידה גדולה של קניות ברשת, הפעם בהחלט מדובר בקניה משתלמת במיוחד.
טוב, יש לי את ה"אח הגדול" ברקע ואני חייבת לציין שבא לי להוריד לאיילה את הראש. כאילו סער מטריף לי את השכל פחות ממנה...סורי, אבל הבחורה פוסטמה שאין דברים כאלה.
קיצר, הלאה...
עוד משהו מהמם שרציתי המון המון זמן והנה רכשתי לי אותו ב - 2 ש"ח בחנות של אסתר בגבעתיים...Earmuffs!!!
Photobucket
והנה משהו חדש ומרגש מבית היוצר של "פלאפל פאשן" - תיק נשיאה שיחוקי במיוחד, שלרב באמת מכיל תוכן שיווקי.
Photobucket
שיהיה שבוע טוב ומלא התחדשויות מרגשות!

6 תגובות :

  1. איפה מצאת את התיק באיביי
    פליזזז

    השבמחק
  2. התיק אדיר! (מעניין אם יש גרסה למאקיסטים..)

    ולגבי מחממי האזניים- דווקא כאלה יש בכל מקום. הכי מגניבים שמצאתי עד עכשיו היו במדרחוב בן יהודה בירושלים.

    השבמחק
  3. selly - פשוט תכתבי בחיפוש my document ותמצאי ☺

    מרג'ורי - אני לא יודעת איפה זה בכל מקום, כי ראיתי רק בזארה וזה עלה "טיפה" יותר משני שקלים. בכל אופן, אני מרוצה. לצערי, לא יוצא לי להסתובב בירושלים, פעם אחרונה הייתי שם לפני קצת יותר משנה. כנראה ששווה לקפוץ לביקור, נשמע שיש מציאות ☺

    השבמחק
  4. אה, ולא נראה לי שיש סיבה שזה לא יתאים למק. הנייד שלי הוא 13.3" בדיוק כמו מק.

    השבמחק
  5. לא, לא- התכוונתי שבפורמט לא אופיסי.
    הרי מאקיסטים אדוקים לא ילכו עם סממן אופיס מובהק שכזה :P

    לגבי מחממי אזניים בתל אביב המעטירה: שוק הכרמל, קינג ג'ורג' (סתם דוגמה- בחנות הפיצית עם המלא קשתות, ליד רש"י) וכמובן חנויות פאקציות כמו אודם וכד'.

    השבמחק
  6. אז לגבי הלבטופ, אין לי שמץ. האהבה שלי למאק התפוגגה די מזמן אז אני באמת לא יודעת אם יש משהו דומה/שונה למאק.

    לגבי מחממי האוזניים, אני מדגישה שוב - הם עלו לי שני שקלים. כן, 2 ש"ח או שנקל אם תרצי. לא בקינג ג'ורג', לא באלנבי, לא בשוק ובטח שלא ב"אודם", זה לא היה עולה לי שני שקלים.

    השבמחק